0/5 - (0امتیاز)
24 اردیبهشت 1400 ساعت :18:16 4952

راهنمای منطقه ساریر (Sariyer) استانبول

صنعت مسافرت خارجی طی دهه ها به ندرت در مورد منطقه Sariyer استانبول صحبت می کند.

مردم محلی این منطقه را به دلیل فضای عجیب و آرام آن می پرستند. در سالهای اخیر ، محبوبیت آن به بازار املاک و مستغلات ترکیه نیز گسترش یافت زیرا بیشتر ترکها و خریداران خارجی خانه های بازنشستگی و تابستانی را در آنجا خریداری می کنند. نشسته در سمت اروپایی ، چشم انداز آن با سایر نقاط برجسته در استانبول متفاوت است ، و این یک جذابیت بزرگ است.

هوای تازه ساحلی ساریر که در نوک شمالی بسفر قرار دارد و به دریای سیاه نفوذ می کند ، تحت تأثیر آلودگی هوا قرار نمی گیرد و گردشگران محلی و داخلی عاشق سبک زندگی ساحلی و جنگلی هستند. در تاریخ بیزانس ، فراوانی آب چشمه طبیعی ساریر شهر مرکزی را از آب تأمین می کرد. سریع به حکومت عثمانی منتقل می شویم و سلاطین و افراد برجسته جامعه در طول تابستان برای شکار ، تفریح ​​و سرگرمی به منطقه عقب نشینی می کردند. بسیاری از بناهای تاریخی ساخته شده در آن زمان مانند مساجد ، چشمه ها و قنات ها هنوز هم باقی مانده اند.

با رسیدن دهه 1960 ، ساریر دیگر یک منطقه محدود به سلطنتی نبود. محله های مسکونی رشد کرده بودند و با محبوبیت بیشتر چشم انداز گردشگری داخلی ، مردم برای تعطیلات آخر هفته از بقیه استانبول به ساریر آمدند. این منطقه زمانی رسمی بود که اکثر خانواده ها توانایی سفر به خارج از کشور را نداشتند. این روزها سارییر از دور و نزدیک از ترک ها و خارجی ها استقبال می کند تا از لذت های آن لذت ببرد. 

انتخاب تور استانبول از سایت توریاب

درباره منطقه Sariyer استانبول

ساریر علی رغم اینکه بخشی از بزرگترین شهر ترکیه و پرجمعیت ترین منطقه ترکیه است ، به سبک زندگی سریع و شغلی و اقتصادی اعتقادی ندارد. چشم انداز آن همیشه حول كشاورزی روستایی بوده و شیلات محلی آن امروزه نیز انجام می شود ، همانطور كه ​​در یك پیاده روی كوتاه در تفرجگاه ها و اسكله ها ثابت شد. در یک ازدواج کامل ، رستوران های اطراف ساریر در کنار مزه های سنتی ترک غذاهای تازه ارائه می دهند.

استانبولی ها همچنین در آخر هفته ها برای صرف صبحانه یا میان وعده سنتی ترکی و لذت بردن از جنگل بلگراد ، منطقه ساحل کیلیوس و گشت و گذار در خیابان های پس از آن دیدار می کنند. صرف بازدید از یک روز بیرون رفتن ، یک تعطیلات آخر هفته از هیاهو در مناطق مرکزی استانبول و یا خرید ملک ، بناها و شخصیت های منحصر به فرد ساریر ارزش شناختن دارند.

ساحل کیلیوس استانبول

7 کار جالب در ساریر

1: موزه صدبرک حمیم: همه روزه به جز چهارشنبه ، این موزه خصوصی در یک عمارت آزاریان در قرن نوزدهم به نام همسر تاجر برجسته وهبی کوچ نامگذاری شده است. این موزه با هدف حفظ اشیا عتیقه فرهنگی استانبول و نمایش مجموعه ای از آثار هنری آناتولی از خانواده کوچ که مربوط به دوران بیزانس است.

2: موزه Sakip Sabanci: زمان آن است که به گذشته نزدیک استانبول برویم و یک کاخ زیبا را برای دیدن یک مجموعه خصوصی از وسایل عثمانی قرن نوزدهم ، ظروف چینی ، مبلمان ، نقاشی ، فرش و عثمانی و اروپایی جستجو کنیم. هنر از سراسر دوران. وقتی در آنجا هستید ، برای صرف غذا در رستوران MSA وقت بگذارید ، جایی که غذاهای پخته شده توسط سرآشپزهای آکادمی هنر آشپزی غذاهای ترکی را با یک پیچ و تاب مدرن برجسته می کند.

3: موزه اتومبیل های کلاسیک Ural Ataman: علاقه مندان به ماشین های قدیمی عاشق این موزه عجیب و غریب هستند که ماشین های 1950 ، ماشین های آتش نشانی ، موتور سیکلت را به نمایش می گذارد. نشسته در فضایی با 2000 متر مربع ، آنها بیش از 20،000 وسیله نقلیه را به نمایش می گذارند ، بنابراین وقت خود را صرف لذت بردن از یک سفر نوستالژیک به گذشته می کنید.

4: قلعه روملی حصار استانبول(برج نظامی برای فتح قسطنطنیه): در سال 1452 توسط سلطان محمد فاتح ساخته شد تا بتواند قسطنطنیه را تصرف کند ، دیوارهای این قلعه عظیم به طول 250 متر کشیده شده است. پس از فتح ، سلاطین عثمانی آن را به سیاهچالی برای زندانیان برجسته تبدیل کردند و در سال 1953 ، شورای محلی قبل از باز کردن آن برای عموم ، آن را مرمت و بازسازی کرد. یک واقعیت جالب این است که زمان ساخت قلعه اصلی فقط چهار ماه بوده است. در بعضی مواقع ، Rumelihisari محل برگزاری کنسرت در فضای باز است و فضای سورئال آن به سرعت فروش بلیط را تضمین می کند.

روملی حصار

5: پارک  امیرگان

باور اینکه این پارک زیبا متعلق به یک شهر پرجمعیت است سخت است. نمایشگرهای گل در نزدیکی سواحل بسفر ، مردم را در تمام طول سال به خود جلب می کند ، اما در ماه آوریل ، زمانی که این پارک بخشی از جشنواره سالانه لاله های استانبول را برگزار می کند ، زنده می شود . این پارک تفاوت فاحشی با شلوغی و شلوغی معمول زندگی مدرن در شهر و برای افراد محلی ، مکانی آرام و آرام دارد.

پارک  امیرگان

ارتباط هلند با گل‌های لاله

6: مرکز خرید ایستینیه پارک Istinye

بسیاری از مغازه ها و بازارهای هفتگی به محلی های Sariyer خدمات می دهند ، اما مکان محبوب برای خرج پول شما مرکز خرید Istinye است که هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است. این مال که در سال 2007 با شور و شوق زیادی افتتاح شده است ، یکی از بهترین مراکز خرید ، غذاخوری و سرگرمی استانبول است. شامل 300 فروشگاه تجاری ترکی و تجاری بین المللی ، تئاتر پیشرفته ، سینمای 12 صفحه نمایش ، سالن بدنسازی در محل ، رستوران های عالی و 20 فروشگاه بوتیک ویژه ، شما را فریب می دهد که تمام دستمزد خود را یکجا هزینه کنید.

مرکز خرید ایستینیه پارک Istinye

منطقه Istinye نیز به لطف یک مارینای 180 ظرفیت پهلو ، ادعای دیگری برای شهرت دارد. این کافه و رستوران احاطه شده است ، یکی از مارین های معروف ترکیه نیست اما همچنان مکان مورد علاقه دریانوردان محلی است.

7: از فعالیت ها در جنگل بلگراد لذت ببرید

یک جذابیت بزرگ منطقه ساریر این است که نیمی از چشم انداز مناطق ساحلی است و نیمی دیگر در جنگل زیبای بلگراد Belgrad واقع شده است ، یک منطقه بزرگ سبز که توسط اهالی استانبول گرامی داشته می شود. مقامات شورا به عنوان محلی برای آهسته دویدن ، استراحت ، مراقبه یا دور کردن از این پوندهای اضافی ، پارک های پیک نیک و امکانات تفریحی ورزشی را نیز نصب کرده اند. در داخل جنگل بلگراد ، سقوط 700 هزار جریب آتاتورک محل زندگی گونه های مختلف درختی است در حالی که سایر پارک های طبیعی شامل Falih Rifki و Forest Komurcubent هستند. سه قنات باستانی توپوزلو ، والیده و سلطان مهمت هدف اصلی ساریر از تأمین آب به مرکز اصلی شهر را به بازدید کنندگان یادآوری می کند. هنگامی که از جنگل بلگراد بازدید می کنید ، زمانی را به چرخش خود اختصاص دهید و از بالای تپه ها به مناظر خیره کننده ساحل نگاه کنید.

جنگل زیبای بلگراد Belgrad

محله ها و دهکده های منطقه ساریر استانبول

منطقه ساریر به 23 محله و 9 روستا تقسیم می شود ، که همه برای همه قابل افتخار است. برخی از مناطق به دلیل جاذبه های گردشگری ، مکان های کنار ساحل یا عمارت های میلیونر لوکس خود برای فروش شهرت پیدا می کنند. خریداران املاک لوکس ، مناطق Istinye و Yenikoy را ترجیح می دهند ، جایی که ویلاهای مدرن و بزرگ دارای جدیدترین سبک های معماری باعث افتخار می شوند. علی رغم ورود ینی کوی به بازار املاک فعلی ، فضای استانبول دنیای قدیم را حفظ می کند  در حالی که مشخصات Buyukdere نیز به لطف کانکس های لوکس در حال افزایش است. محله های Resitpasa ، Emirgan و Buyukdere نیز خریداران ملک را به ساریر جذب می کنند ، اما سه منطقه به شدت به شهرت ساریر کمک می کنند.

منطقه تارابیا (Tarabya) با مشخصات بالا : این محله که در بین Kirecburnu و Yenikoy نشسته بود ، در زمان امپراتوری عثمانی محل کنسولگری های خارجی بود. نام آن ، به معنی "لذت" به کاخی ساخته شده توسط سلطان سلیم دوم اختصاص یافته است. در طول تابستان ، زندگی شبانه تارابیا به یک صحنه معمول غذا در یونان در رستوران های ساحلی تبدیل می شود. از جمله بناهای تاریخی برای مدتی کاوش در کاوش ، می توان به کلیسای Aya Paraskevi ، چشمه سلطان محمود دوم و محل اقامت Huber اشاره کرد.

زندگی کنار ساحل در کیلیوسساریر دارای مکان های دیدنی بسیاری از جمله موزه ها ، چشمه ها ، مساجد قدیمی ، باغ ها و موقعیت ساحلی ، تفرجگاه ها و سواحل است. Altinkum ، Tarabya دو ماسه شناخته شده هستند ، اما بیشتر مردم به Kilyos در کنار دریای سیاه هجوم می آورند. دانشگاه بوگازیچی یک ساحل به نام Burc را مدیریت می کند ، بنابراین دانشجویان به طور مستمر از آن بازدید می کنند. گردشگران همچنین در طول تابستان جمعیت را متورم می کنند و از ساحل اوزونیا ، با یک اردوگاه و رستوران های ماهی و صبحانه لذت می برند. در سالهای اخیر ، مشخصات کیلیوس به عنوان کلوپ های خصوصی ساحلی افزایش یافته و بارها و کافه های بیشتری افتتاح شده است.

منطقه ذکریا کوی (Zekeriyakoy):  شهرت این محله معتبر در گوشه گوشه استانبول مترادف با یک خانه خلوت ، یک سبک زندگی طبیعی و خانه های لوکس گسترش یافته است. جمعیت به عنوان یکی از قدیمی ترین روستاهای سارییر 10 هزار نفر است ، اما فضای محله حومه شهر را حفظ می کند. Zekeriyakoy 6.5 کیلومتر از مرکز Sariyer و 4.5 کیلومتر فاصله از منطقه ساحلی Kilyos بسیار آرام است ، اما نزدیک به امکانات روزمره و امکانات تفریحی است.

معروف ترین خانه ساریر: عمارت سعید حلیم پاشا

سواحل بسفر ، نقطه مرکزی زندگی در استانبول ، دریاهای مرمره و سیاه را به هم متصل می کند ، اما همچنین به دلیل عمارت های میلیونرهای عثمانی ، معروف به خانه های یالی ، برجسته است. معماری چوبی و تاریخ ساخت آنها را به گرانترین بازار املاک ترکیه تبدیل کرده است و در منطقه Sariyer ، عمارت Said Halim Pasha قرن 19 به عنوان یک خانه یالی برجسته است اما متأسفانه ، تنها راه برای دیدن در داخل استخدام آن برای یک رویداد خصوصی است.

ینی کوی استانبول صحنه جذاب سریال و فیلم های ترکی

 

رستوران های معروف ساریر برای صرف غذا در خارج از منزل

اگرچه شهرت Sariyer در اطراف رستوران های ماهی مانند محبوب Therpia و Aquarius نشات می گیرد ، طرفداران آشپزخانه خوشحال منوهای زیادی برای طعم طعم خود دارند. Ahali 279 به لطف باغ تابستانی خود برای گروه های بزرگ دوستان و خانواده ایده آل است. یک منوی گسترده صبحانه منجر به میان وعده های روزانه مانند موزارلا سرخ شده و ساندویچ های کلاسیک BLT می شود. همانطور که از نامش پیداست ، جیمز برگر مخصوص دوستداران گوشت است ، در حالی که سرآشپز راز آشپزی بین المللی و غذاهای ترکی را انجام می دهد. به اطراف نگاه کنید زیرا یک چیز Sariyer از رستوران کم ندارد.

رسیدن به منطقه ساریر استانبول

رسیدن به سارییر با مترو ، اتوبوس و تاکسی آسان است ، اما ازدحام آخر هفته یک مشکل مکرر است. بنابراین ، جای تعجب نیست که با توجه به مناطق ساحلی بزرگ Sariyer ، کشتی های دریایی یک روش حمل و نقل محبوب است. برنامه های منظم بین Sariyer و مکان های دیگر مانند Kadikoy ، Cengelkoy ، Rumeli Kavagi ، Anadolu Kavagi و Eminonu اجرا می شوند. خدمات اضافی کشتی از Yenikoy و Istinye به Beykoz و Pasa Bahce انجام می شود. در طول تابستان ، استانبول City Lines نیز تورهای طولانی و کوتاه بسفر را اجرا می کند که در نقاط مختلفی که Sariyer یکی از آنهاست ، متوقف می شود. اینها یک روش عالی برای دیدن سواحل بسفر از زاویه دیگری است.

خرید ملک در ساریر

اگر می خواهید پای خود را به نردبان ملک استانبول برسانید ، منطقه Sariyer استانبول مکانی ایده آل برای شکار خانه است. این منطقه به عنوان منطقه ای ایده آل از شبه جزیره کاتالکا ، سبک زندگی از جمله تأثیرات شهری ، طبیعی و ساحلی را ارائه می دهد. از محله مورد جستجو Zekeriyakoy گرفته تا اجتماعات کم حرف تر ، آپارتمان ها و ویلاهای لوکس در Sariyer باعث افتخار بازار املاک و مستغلات ترکیه است. اگرچه املاک فروش مجدد برای فروش به بازار عرضه می شوند ، بیشتر خریداران ویژگی های ساخت و ساز و طراحی جدیدی را طراحی می کنند که دارای معماری خیره کننده ای باشد و از مناظر زیبای چشم انداز Sariyer نهایت استفاده را ببرد.

گرانترین ویلاها و خانه های شهر استانبول

بسیاری از خانه های لوکس دارای چشم انداز بسفر هستند ، و برخی از خانه های میلیونر دارای همه چیز برای یک سبک زندگی مدرن و راحت از جمله باغ های محوطه سازی شده ، حمام های داخل اتاق ، کمد های داخل اتاق و استخرهای شنای خصوصی. اگر در حال حاضر در استانبول هستید و می خواهید خانه ها را مشاهده کنید ،

راهنمای منطقه ساریر (Sariyer) استانبول

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران