4.5/5 - (1امتیاز)
29 شهریور 1402 ساعت :20:39 228

محل اقامت در استانبول در سال 2023

محله های برتر استانبول را برای اقامت خود کشف کنید! راهنمای اقامت ما را کاوش کنید و بهترین هتل ها و مناطق را برای یک سفر فراموش نشدنی برجسته کنید.

به شهر شلوغ استانبول خوش آمدید، جایی که باستان و مدرن در تلفیقی زیبا از فرهنگ، تاریخ و معماری به هم می‌رسند. از آنجایی که این شهر دو قاره را در بر می گیرد، تجربه منحصر به فردی را برای مسافرانی که به دنبال مقصدی هستند که بهترین های هر دو جهان را ترکیب می کند، ارائه می دهد. در این راهنما، محله های برتر برای اقامت در تور استانبول را بررسی می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که اقامتی به یاد ماندنی و راحت در این شهر باشکوه خواهید داشت. تورهای روزانه شهر استانبول را کاوش کنید و بهترین معاملات را به صورت آنلاین بیابید

  1. 1. سلطان احمد - قلب تاریخی

سلطان احمد مکان مناسبی برای اقامت برای اولین بار است. این منطقه مکان‌های دیدنی مانند درباره مسجد آبی و ایاصوفیه ، کاخ توپکاپی را در خود جای داده است. این منطقه مملو از هتل‌های بوتیک، مهمان‌خانه‌ها و هاستل‌ها است که آن را به گزینه‌ای عالی برای مسافران با هر بودجه‌ای تبدیل می‌کند.

برترین ها در سلطان احمد:

هتل امپراس زو

هتل چهار فصل استانبول در سلطان احمد

هتل Magnaura Palace

  1. 2. بی اوغلو | Beyoğlu - ترکیبی پر جنب و جوش از فرهنگ ها

بی اوغلو که مناطق محبوبی مانند میدان تکسیم(چکیده ای از استانبول) و گالاتا را در بر می گیرد، برای مسافرانی که به دنبال فضایی پر جنب و جوش و صحنه های زندگی شبانه پر رونق هستند، ایده آل است. این منطقه همچنین خانه خیابان معروف استقلال استانبول است که در آن گزینه‌های خرید و غذاخوری متعددی خواهید یافت.

میدان تکسیم

ایاصوفیه

کاخ توپکاپی استانبول ترکیه

برترین ها در منطقه بی اوغلو:

هتل پرا پالاس

تقسیم مرمره

هتل بانکرهان گالاتا

بی اوغلو استانبول کجاست؟(فهرست اماکن دیدنی در بی اوغلو)

3. کاراکوی  | Karaköy

کاراکوی  محله‌ای شیک در امتداد تنگه بسفر است که ترکیبی از کافه‌های شیک صنعتی، گالری‌های هنری، و بوتیک‌های شیک را ارائه می‌کند. این منطقه همچنین به‌خاطر هنر خیابانی‌اش شناخته می‌شود و حال و هوای خلاقانه و هیجان‌انگیزی به آن بخشیده است.

برترین ها در منطقه کاراکوی  :

هاکستون، استانبول

هتل هاوس کاراکوی

  1. 4. کادیکوی | Kadıköy گوهر طرف آسیایی

از برج میدن در استانبول، ورودی تنگه بسفر دیدن کنید

Kadıköy که در سمت آسیایی شهر قرار دارد، منطقه ای شلوغ و بین المللی است که در مقایسه با بخش اروپایی، فضای آرام تری را ارائه می دهد. با طیف وسیعی از بازارهای محلی، رستوران‌ها و کافه‌ها، برای افراد غذاخوری و کسانی که به دنبال تجربه فرهنگ اصیل ترکیه هستند، عالی است.

برترین ها در منطقه کادیکوی  :

DoubleTree by Hilton Istanbul – Moda

Hush Hostel Moda

لوکا سوئیت

کادیکویی

  1. 5. بشیکتاش مرکز ورزش و فرهنگ

این محله که محل استقرار تیم فوتبال معروف بشیکتاش است، گزینه ای عالی برای علاقه مندان به ورزش است. بشیکتاش همچنین دارای جاذبه های فرهنگی مختلفی مانند کاخ دولما باغچه و موزه نیروی دریایی و همچنین غذاخوری های مجلل و گزینه های خرید است.

برترین ها در منطقه بشیکتاش:

شانگری لا بسفر، استانبول

ریتز کارلتون، استانبول

Swissotel The Bosphorus Istanbul

بشیکتاش

نتیجه:

پکیج های تعطیلات استانبول

استانبول شهری با تاریخ غنی و فرهنگ پر جنب و جوش است که پذیرای همه نوع مسافران است. چه به دنبال یک اقامتگاه تاریخی، یک زندگی شبانه پر رونق یا چشیدن طعم فرهنگ اصیل ترکی باشید، محله ای در استانبول منتظر شماست. برای استفاده حداکثری از سفر خود، رزرو بسته تور https://touryabtravel.com/ را در نظر بگیرید . ما بهترین پکیج های تور استانبول را ارائه می دهیم و اطمینان حاصل می کنیم که نقاط برجسته و جواهرات پنهان شهر را تجربه خواهید کرد. پس چمدان های خود را ببندید و برای یک ماجراجویی فراموش نشدنی در این شهر باورنکردنی آماده شوید!

 

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران