5/5 - (2امتیاز)
03 شهریور 1400 ساعت :19:31 3044

آیا می توانید بدون دانستن زبان ترکی در ترکیه زندگی کنید؟

9 دلیل خوب برای یادگیری زبان ترکی

بنابراین ، شما می خواهید در ترکیه زندگی کنید اما هیچی زبان ترکی نمی دانید و از خود می پرسید که آیا این رویا شدنی است یا ایده ای دیوانه کننده است. خوب ، پاسخ به سبک زندگی شما بستگی دارد. اگر می خواهید وارد نیروی کار شوید ، دانستن زبان ترکی روان ضروری است. برای تکمیل شغل و ایجاد روابط با همکاران خود به مهارت نیاز خواهید داشت. با این حال ، اگر قصد دارید در یک شهر توریستی مثل تور استانبول زندگی کنید که مردم محلی به زبان هایی مانند انگلیسی ، آلمانی و روسی صحبت می کنند ، می توانید بدون دانستن زبان ترکی یک سبک زندگی راحت داشته باشید.

ما فقط باید به جوامع مهاجرتی موجود در سواحل اژه و مدیترانه نگاه کنیم تا این را ببینیم. مناطقی مانند آنتالیا ، فتحیه ، مارماریس و بدروم دارای محلی های زیادی هستند که به زبان های خارجی صحبت می کنند ، بنابراین به راحتی با خارجی ها صحبت می کنند. هنگامی که مهاجران نیاز به درک زبان دارند ، مانند مراجعه به بیمارستان یا مدارک قانونی ، مترجم را استخدام می کنند. اگر در یک شهر غیر توریستی ترکیه زندگی می کنید ، مانند شمال یا شرق ، باید ترکی بدانید ، زیرا مردم محلی به ندرت به زبان های خارجی صحبت می کنند. اما صرف نظر از این ، یادگیری زبان ترکی هنگام مهاجرت به این کشور مزایای زیادی دارد.

9 دلیل خوب برای یادگیری زبان ترکی

  1. یادگیری زبان ترکی به شما کمک می کند تا سریعتر خود را وفق دهید
  2. دوستان ترکی خارج از حلقه های مهاجرت پیدا کنید ، بنابراین مهارت های اجتماعی خود را گسترش دهید
  3. درک فرهنگ ترکیه راحت تر خواهد بود.
  4. قدرت مغزی خود را تقویت کنید. دانشمندان ثابت کردند افرادی که زبان دوم می آموزند مهارت های دیگری مانند حل مسئله و حافظه را نیز تقویت می کنند.
  5. روحیه خود را تقویت کنید و احساس اعتماد به نفس بیشتری کنید
  6. برای کشف یادگیری زبان ترکی دور از مکان های توریستی ، بروید
  7. شما می توانید از وب سایت های ترکی مانند Hepsi Burada بدون مترجم آنلاین استفاده کنید.
  8. با یادگیری زبان ترکی ، نحوه رفتار و صحبت مردم ترکیه و گویش های منطقه ای را درک خواهید کرد.
  9. زندگی روزانه خود را از طریق مکالمات ساده مانند خرید و استفاده از وسایل نقلیه عمومی بهبود بخشید.

9 دلیل خوب برای یادگیری زبان ترکی

5 نکته مفید برای یادگیری زبان ترکی

یک کلمه در روز: بنابراین ، شما تصمیم می گیرید که زبان ترکی را بیاموزید و در شروع کار احساس ناراحتی می کنید. بنابراین ، ساده بروید و متعهد شوید که یک کلمه در روز را یاد بگیرید. کلمات را در دسته هایی مانند اعداد ، روزهای هفته ، میوه ، سبزیجات ، اعضای بدن ، سلام و عبارات ترکی ، وسایل خانه و غیره گروه بندی کنید. تا پایان سال ، 365 کلمه را می شناسید و احتمالاً در روز به چند واژه دیگر توجه خواهید کرد. زندگی روزانه زیرا مغز شروع به سازگاری می کند.

گوش کنید: زبان ترکی بر اساس یک مدل آوایی است. بنابراین کلمات همیشه دقیقاً همانطور که شما آنها را می خوانید تلفظ می شوند. بنابراین ابتدا الفبا را بیاموزید ، و می توانید یک کلمه ترکی را ببینید و تلفظ آن را در اولین بار به درستی دریافت کنید.

قانون 80/20: یکی از هک هایی که زبان آموزان در سراسر جهان از آن استفاده می کنند ، قانون 80/20 است که به عنوان اصل پارتو شناخته می شود. این نشان می دهد که تعداد کمی از کلمات بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و اغلب آنها را در تبدیل های روزانه می شنوید. گوگل ، رایج ترین کلمات ترکی و آنها را به عنوان یک کلمه برای یادگیری روزانه در نظر بگیرید.

دوره تمام وقت: انتخاب دیگر این است که یک ماه از وقت خود را اختصاص دهید و متعهد به یک دوره تمام وقت با درس های پولی شوید. دریافت شهریه از معلمان متخصص زبان و ملاقات با افراد دیگر با همین هدف.

برنامه Duolingo: آه ، این برنامه باید یکی از بهترین ابزارها برای یادگیری زبان ترکی باشد. Duolingo با ارائه نسخه های رایگان و پولی ، به شما کمک می کند تا به زبان ترکی صحبت کنید ، بخوانید و گوش دهید. تصور کنید که بتوانید یک روزنامه ترکیه ای بگیرید و بدانید در این کشور چه خبر است. با استفاده از یک سیستم مبتنی بر پاداش ، می توانید ترکی را با سرعت دلخواه خود اما با راهنمایی یاد بگیرید. این روش مورد علاقه ما برای یادگیری است.

خلاصه:

بنابراین ، برای پاسخ به اینکه آیا می توانید بدون دانستن زبان ترکی در ترکیه زندگی کنید ، پاسخ مثبت است ، اما توصیه می شود حداقل یک کلمه در روز برای تقویت سبک زندگی خود یاد بگیرید. یک مکان عالی برای شروع این عبارات رایج است که توسط ترکها استفاده می شود. از سلام ساده تا شرایط دوست داشتنی ، اینها را بیاموزید تا سریع و آسان با مردم ترکیه دوست شوید. همچنین مقاله ما در مورد فرهنگ و سنت های ترکی را بخوانید ، که هر مهاجری که به این کشور مهاجرت می کند باید بداند.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران