5/5 - (2امتیاز)
22 شهریور 1400 ساعت :11:41 2204

محله کاغذخانه در مقابل بومنتی استانبول

هنگام تجزیه و تحلیل بازار املاک استانبول ، دو منطقه کاغذخانه (Kagithane)و بومنتی (Bomonti) به عنوان برندگان اصلی مقاصد محبوب با خریداران خانه ظاهر می شوند.

استانبول علیرغم اینکه در حال حاضر بزرگترین شهر ترکیه است ، همچنان در حال گسترش است و شوراهای محلی را برانگیخته است تا میلیون ها نفر را به زیرساخت های محلی و بازار املاک و مستغلات با تور ارزان استانبول بکشاند. دو منطقه ای که از افزایش روزافزون خرید ملک از سوی ترکها و خارجیها سود می برند ، کاغذخانه و بومونتی است.

هر دوی آنها در استانبول اروپایی در جایگاه اول قرار گرفته اند و آنها را به نقاط مهم مسکن ، تجارت و حمل و نقل تبدیل کرده است. خریداران خانه هایی که جذب اقامتگاه های جدید و مدرن در سبک زندگی شده اند نیز خود را در موقعیت ایده آل می بینند. علی رغم مشخصات زیاد این دو منطقه ، قیمت ملک در شهری که قلب تپنده تور ترکیه است ، نسبت به قیمت مناسب است. Tolga Ertukel ، مدیر خانه های ترکیه می گوید محله کاغذخانه (Kagithane) ، احتمالا محبوب ترین محله شماره 1 مرکز شهر از نظر قیمت و هزینه ، همچنین ارتباطات حمل و نقل عالی و آسان را به تمام حومه مرکزی ارائه می دهد.

در حال حاضر ، قیمت ها در محله کاغذخانه استانبول از اوایل سال 2021 نشان می دهد که آپارتمان ها در هر متر مربع تقریبا 1500 دلار فروخته می شوند. هنگامی که ما تجمعات لوکس و مکان اصلی را در ماسلاک مقایسه می کنیم ، هر متر مربع از 4000 دلار می فروشند. بومونتی همچنین ستاره در حال ظهور بعدی است. اگرچه قیمت ها در هر متر مربع تقریباً 2500 دلار است ، اما در یک یا دو سال به راحتی با قیمت ماسلاک مطابقت دارد.

در مورد خانه های ترکیه ، ما با بسیاری از توسعه دهندگان استانبول در دو طرف اروپایی و آسیایی کار می کنیم. از آنجا که ما هیچ تعصبی نسبت به هیچ توسعه دهنده ای نداریم ، ما همه چیزهایی را که استانبول ارائه می دهد به مشتریان خود ارائه می دهیم و همیشه رقابت را با کمترین قیمت مطابقت می دهیم.

بازارهای املاک در محله کاغذخانه و بومونتی - استانبول

شهرت سابق محله کاغذخانه به عنوان قطب صنعت است. نام Kagithane  به عنوان کاغذ خانه ترجمه می شود ، اشاره به کارخانه های بزرگ کاغذ که قبلاً در اینجا کار می کردند. قبل از آن ، آن محل شکار پادشاهان عثمانی بود. این روزها ، اکثر مردم محلی آن را منطقه ای می دانند که در حال توسعه وسیع بازار مسکن خود است. در محاصره مناطق ساریر ، ایوب ، شیشلی ، بشیکتاش و بی اوغلو ، تلاش ها نتیجه می دهد ، زیرا خریداران خانه به طور فزاینده ای جمع می شوند تا بفهمند چرا بازار املاک و مستغلات توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

این فرودگاه دارای ویژگی های زیادی است ، از جمله فرودگاه جدید استانبول ، تنها 30 دقیقه رانندگی ، و ارتباطات مکرر و سریع حمل و نقل به سایر محله ها. بازآفرینی شهری همچنین مسکن گذشته را به مراکز خرید ، ادارات و مقدار زیادی فضای سبز گسترش می دهد تا از کلیشه جنگلی بتنی جلوگیری شود. خریداران خانه محله های زیادی برای انتخاب دارند.

ویترین املاک 1: این توسعه عالی مدرن ، آپارتمان های 2 خوابه را برای فروش با قیمت مناسب کاملاً برجسته می کند. این پروژه خارج از طرح تنها 15 دقیقه از سواحل تنگه بسفر فاصله دارد ، بی اوغلو و دو پل از بسفر به سمت آسیای استانبول فاصله دارد ، در حالی که 10 دقیقه رانندگی با شیشلی ، لونت و مرکز مالی ماسلاک

املاک سرمایه گذاری 2:

این آپارتمان های لوکس برای فروش در حال ساخت نزدیک به همه جاذبه ها و امکانات رفاهی هستند و برنامه پرداخت دو ساله را ارائه می دهند ، یک گزینه ایده آل برای خریدارانی که می خواهند از نردبان املاک ترکیه استفاده کنند. این پروژه خارج از طرح آپارتمان های مدرن برای فروش در محله کاغذخانه کمی در غرب شاخ طلایی و در حدود 6.5 کیلومتری شمال پارک گزی قرار دارد. این منطقه مرکزی عالی است ، فقط 2 دقیقه رانندگی از بزرگراه E-5 و خط متروبوس ، 7 دقیقه از نزدیکترین ایستگاه مترو ، 10 دقیقه تا بزرگراه TEM یا پل شهدای 15 جولای در طول بسفر در حالی که 20 دقیقه تا خط قدیمی تراموا مشاهده فاصله دارد.

بازارهای املاک در محله کاغذخانه و بومونتی - استانبول

آپارتمان در بومونتی

Bomonti که در ناحیه Sisli نشسته است ، شهرت اصلی آن دانشگاه هنرهای زیبای میمار سینان است که دارای رتبه ای معتبر است. مانند کاغذخانه ، توسعه گسترده در ده سال گذشته ، اکنون بومونتی را به مکانی ایده آل برای زندگی و کار برای خریداران خانه در استانبول تبدیل کرده است.

آپارتمان برای سرمایه گذاری در: این مفهوم پیشرفته در بومونتی ، امکانات 5 ستاره را ارائه می دهد و یک مارک هتلداری بین المللی امکانات مدیریت سفارشی کامل را به ساکنان ارائه می دهد. در حال احداث در نزدیکی استانبول Bomonti Hilton و چندین هتل لوکس دیگر ، 5 دقیقه تا تکسیم پر جنب و جوش و 2-3 دقیقه از سواحل بسفر و تقریبا 10-12 دقیقه تا سلطان احمد تاریخی فاصله است. کسانی که به دنبال امکانات مدیریتی پنج ستاره هستند تحت تأثیر این پروژه مجلل در قلب استانبول قرار خواهند گرفت.

آپارتمان در بومونتی

ویژگی صفحه نمایش 2:

این یکی دیگر از نمونه های عالی آپارتمانهای لوکس درجه یک و آماده برای جابجایی با امکانات مدیریت 5 ستاره است. بومونتی  در شیشلی مرکز تجارت و خرید است که دارای برج های بلند زیادی است که ادارات و آپارتمان های مسکونی را در خود جای داده است. برخی از آنها همچنین دارای مفهوم پنج ستاره با خدمات مدیریت املاک و خدمات دربان ، بالگردها ، مغازه ها ، کافه ها ، و رستوران ها برای ساکنان منطقه هستند. اگرچه کامل و آماده اقامت است ، اما توسعه دهنده به خریداران نقدی 8 درصد تخفیف و گزینه ای را می پردازد که مابقی را طی 24 ماه بدون نرخ بهره با 50٪ سپرده پرداخت کنند.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران