4.2/5 - (3امتیاز)
01 شهریور 1402 ساعت :21:09 649

چگونه در استانبول به وای فای رایگان دسترسی پیدا کنیم؟

یکی از راه های دسترسی به  وای فای رایگان در استانبول ، کافه ها و رستوران ها هستند.

می‌توانید وای‌فای رایگان را در اکثر رستوران‌ها و کافه‌های تور استانبول ، بیشتر در نواحی توریستی، مناطق پیدا کنید. پس از سفارش چیزی مانند نوشیدنی یا غذا، می توانید رمز وای فای را بخواهید . از نظر تعداد مهمانان می تواند کند باشد، اما به اندازه کافی موثر باشد.

گزینه خوب دیگر اینترنت رایگان شهرداری است. شهرداری استانبول اتصال Wi-Fi رایگان در سراسر شهر ارائه می دهد. نام وای فای " ibbWifi " نام دارد. برای استفاده از این سرویس باید ثبت نام کنید. تقریباً در تمام میادین مناطق توریستی مهم مانند سلطان احمد ، امینونو ، تقسیم ، بشیکتاش ، نقاط مهمی دارد . برخی از پارک ها، پایانه های اتوبوس بین شهری و اتوبوس های عمومی و متروبوس ها نقاط مهمی دارند که می توانید از خدمات اینترنت رایگان لذت ببرید.

آیا در فرودگاه استانبول وای فای رایگان وجود دارد؟

فرودگاه استانبول با کیوسک های اینترنت بی سیم یک ساعت خدمات وای فای رایگان را به مسافران خود ارائه می دهد . دسترسی آسان است. می توانید از طریق پیامک یا با شماره پاسپورت ارتباط برقرار کنید.

تنها کاری که برای اتصال از طریق پیامک باید انجام دهید این است که روی دسترسی به تلفن همراه کلیک کنید و اطلاعات درخواستی را پر کنید، سپس می‌توانید از خدمات اینترنت رایگان لذت ببرید.

اگر می خواهید از طریق شماره پاسپورت وصل شوید، کمی سخت تر است. برای تأیید گذرنامه باید از کیوسک استفاده کنید و کد داده شده را برای استفاده به عنوان رمز عبور یادداشت کنید. پس از کلیک روی "ورود با پاسپورت"، صفحه ای برای شما باز می شود تا شماره پاسپورت خود و کد دریافتی از کیوسک را وارد کنید. پس از توافق، می توانید از خدمات اینترنت رایگان بهره مند شوید.

آیا بندر گالاتا خدمات اینترنت رایگان ارائه می دهد؟

اگر قصد دارید با سفر دریایی سفر کنید، یکی از مکان هایی که به آن خواهید رسید بندر گالاتا / بندر استانبول است . از خدمات WiFi رایگان برای انجام هر کاری که می خواهید در اینترنت در حالی که قهوه خود را در کنار دریا می نوشید، استفاده کنید. اگر می‌خواهید اینترنت سریع‌تری داشته باشید، می‌توانید از برنامه موبایل Galataport Istanbul برای دستیابی به سرعت دانلود و آپلود اینترنت سریع‌تر استفاده کنید. برای حفظ استفاده از اینترنت، باید بعد از 24 ساعت دوباره وصل شوید.

اتصال به وای فای سریع بندر گالاتا (بندر استانبول) ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در اپلیکیشن موبایل ثبت نام کنید و بس.

همچنین پکیج های ساحلی خود را به شدت توصیه می کنیم که بیشتر به مهمانان خود که با کشتی کروز سفر می کنند توصیه می کنیم . شاید از آمدن به استانبول و ندیدن زیبایی های تاریخی استانبول پشیمان شوید. می توانید گشت و گذار ساحلی استانبول ما را بررسی کنید:

چگونه در استانبول به وای فای رایگان دسترسی پیدا کنیم؟

آیا هتل های استانبول خدمات اینترنت رایگان ارائه می دهند؟

این روزها اکثر هتل ها، آپارتمان ها، هاستل ها وای فای رایگان در استانبول برای مهمانان خود دارند. می توانید از وای فای رایگان در اقامتگاه استفاده کنید.

اما Wi-Fi رایگان به معنای اتصال سریع به اینترنت نیست. ممکن است اتصال شما کند شود و تقریباً ناپایدار شود و همچنین اطمینانی از امنیت بالای اینترنت وجود ندارد. ما اکیداً به شما توصیه نمی کنیم که هیچ پیوستی را دانلود نکنید، فیلم تماشا نکنید یا تماس برقرار نکنید. از سوی دیگر، برخی از هتل ها برای آن هزینه دریافت می کنند. بهتر است قبل از رزرو هتل، نظرات هتل را بررسی کنید.

چگونه می توانم سیم کارت اعتباری در ترکیه بخرم؟

برای مسافرانی که نیاز به برقراری و دریافت تماس دارند، خرید سیم کارت ترکیه یا کارت اعتباری با وای فای می تواند کارآمد باشد.

برای دریافت سیم کارت، باید به یک خرده‌فروش رسمی شرکت GSM بروید، جایی که می‌توانید به راحتی آن را در خیابان‌ها و محله‌ها پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید که باید مدارک شناسایی نیز به همراه داشته باشید. اکثر فروشندگان فروشگاه های GSM به شما کمک می کنند تا طرح خود را مطابق با اولویت خود انتخاب کنید و سیم کارت خود را برای لذت بردن از اینترنت دریافت کنید.

مقالات مرتبط:

نحوه خرید سیم کارت ترکیه (استانبول) برای گردشگران

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران