5/5 - (1امتیاز)
14 شهریور 1400 ساعت :18:13 2193

اولین نقطه برای خریداران خانه در ترکیه منطقه ایوب (Eyup)

منطقه ایوب در استانبول به عنوان یک ناحیه حومه معروف برای خرید خانه در خط مقدم قرار می گیرد.

ایوب ، که به دلیل اهمیت تاریخی ایوب سلطان نیز نامیده می شود ، اولین بار در 1936 به عنوان یک منطقه جداگانه عمل کرد و جمعیت آن از 000/35 به 000/405 افزایش یافت. در محاصره بسیاری از مناطق دیگر استانبول ، 21 محله و هفت روستای حومه ایوب را تشکیل می دهند. خط ساحلی کوتاه رو به روی شاخ طلایی و یک خط طولانی تر رو به دریای سیاه یک فریب بزرگ است ، اما دلایل دیگر خریداران خانه ای از سراسر ترکیه و جهان را به خود جذب می کند. در واقع ، به ویژه برای خریداران بین المللی از کشورهای خاورمیانه ، ایوب منطقه ای عالی در استانبول برای انتخاب است.اگر یک تور استانبول شما را به این منطقه می برد حتما به این محل نگاه کنید.

تاریخچه منطقه ایوب:

این منطقه که از نام ابو ایوب انصاری ، دوست مهمت فاتح ، که مقبره آن در داخل مسجد مرکزی قرار دارد ، نامگذاری شده است ، اولین جامعه ای بود که هنگام تصرف استانبول در سال 1453 در خارج از دیوارهای اصلی شهر خارج از دیوارهای اصلی شهر ایجاد شد. صنعتگران ، دانشمندان و سربازان دوره حکومت عثمانی در این قبرستان دفن شده اند. ایوب برای پیروان فرقه صوفیان اسلام مهم بود ، از این رو بسیاری از اقامتگاه های درویش در حال چرخش ، که برخی از آنها هنوز هم پابرجا هستند و در انتظار بازسازی هستند. این زمانی است که مردم به دوران معنوی ایوب و استانبول مراجعه می کنند. هر چند زمان آشفته ای فرا رسید.

در طول قرن 18 رونق صنعتی محله ایوب، مانند بسیاری از مکان های دیگر، با ساخت کارخانه های بزرگ در خط ساحلی شاخ طلایی استانبول شروع شد.. ایوب به عنوان مرکز تولید کلاه فس شهرت یافت. متأسفانه ، مانند دیگر شهرها ، هیچ کس به عواقب کارخانه های انبوه فکر نکرد و منطقه و آبهای آلوده اطراف شاخ طلایی همه را خاموش کرد. سالها بعد ، شورای محلی تصمیم به انجام کاری گرفت ، اما تحول چند دهه به طول انجامید. آنها کارخانه ها را تعطیل کردند و بوی بد را از بین بردند و به تدریج حیات وحش به منطقه بازگشت. در دهه 1970 ، آینده بار دیگر روشن شد.

تاریخچه منطقه ایوب

زندگی در منطقه ایوب امروز

ایوب محافظه کار یک منطقه استانبول با میراث فرهنگی قوی است ، بنابراین انتظار نداشته باشید که صحنه ای از زندگی شبانه پر جنب و جوش در اطراف کلوب های شبانه بزرگ گردش کند. در عوض ، مردم محلی در قهوه خانه ها و چای خانه ها ، و همچنین در پارک ها و باغ ها ملاقات می کنند. در مجموع ، این منطقه همه چیز را برای زندگی روزانه ارائه می دهد ، اما اگر تصمیم دارید به مرکز شهر استانبول بروید ، میدان تقسیم ، قلب تپنده ای که همه چیز در آن اتفاق می افتد ، فقط 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. خریداران خانه عاشق سیستم حمل و نقل هستند. اتوبوس های محلی مکرر به شهروندان کمک می کند تا به سرعت و به آسانی از ایوب و دیگر مناطق استانبول عبور کنند. ایوب همچنین در نزدیکی جنگل Sevgililer قرار دارد که یک استراحت عالی برای خانواده است.

گردشگری در ایوب

با محبوبیت بیشتر سفرهای مستقل در سال های اخیر ، منطقه ایوب به محل زیارت مسلمانان و مسافران یک روزه استانبول تبدیل شد که مشتاق کشف تاریخ اسلامی ایوب هستند. همه آنها به دیدن مسجد ایوب سلطان می آیند. یکی دیگر از جاذبه های اصلی ، تله کابین تا تپه پیر لوتی است. ، که این منطقه، باغ چای در بالای پیشنهاد شگفت انگیز پانوراما نمایش شاخ طلایی را به شما با تور ارزان استانبول می دهد. یکی دیگر از نقاط دیدنی معروف ، قنات ماگولوا ، در نهر نهر علیبی 36 متر ارتفاع و 258 متر طول دارد. قنات دو سطحی هنوز کار می کند ، اما مورخان قنات را در لیست مکان های معتبر برای گنج قرار می دهند. در غیر این صورت ، گردشگران پس از گشت و گذار در سایت های ایوب ، برای بازدید از مینیاتورک ، محل مجسمه های کوچک مکان های دیدنی معروف در سراسر ترکیه ، از شاخ طلایی عبور می کنند.

گردشگری در ایوب

املاک و مستغلات در منطقه ایوب Eyup

خریداران مسکن که در شبه جزیره کاتالکا نشسته اند ، از بین 28 محله رسمی انتخاب می کنند ، که Alibeykoy یکی از آنها محبوب است. در تاریخ ، علی بیکوی دارای بسیاری از مزارع ذرت بود. این روزها ، هیچ یک از این زمینه ها وجود ندارد ، اما خریداران خانه های داخلی و بین المللی به دلیل خطوط مترو M7 و خطوط تراموا T5 ، که برای مسافران ایده آل است ، مورد توجه خریداران داخلی و بین المللی قرار می گیرد. علاقه خریداران خانه به Eyup چنین است ، همچنین قدردانی سالانه به طور متوسط ​​تقریباً 15 است ، و آن را به یکی از بهترین مناطق استانبول برای سرمایه گذاری تبدیل می کند.

در سراسر منطقه ، تحولات مدرن بازار مسکن را نیز تغییر داده است. ساختمانهای آپارتمانی که اغلب اقامتگاههای سبک زندگی نامیده می شوند ، دارای امکانات اجتماعی در محل مانند استخر ، باغهای زیبا ، سالن بدنسازی ، کافه ها و موارد دیگر هستند. اگر مایل به خرید ملک در ایوب هستید ، همین امروز با ما تماس بگیرید یا به ما ایمیل بزنید و ما مجموعه ای از آپارتمان ها را برای فروش ارسال می کنیم. در غیر این صورت ، مجموعه آپارتمان ها و ویلاهای ما برای فروش در Eyup را اینجا ببینید . هر فهرست شامل همه چیزهایی است که باید بدانید ، از جمله قیمت ، مکان ، ویژگی های خانه و اطلاعات تماس برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل یا ترتیب مشاهده.

همچنین در مورد استانبول جالب است

ایوب تنها یکی از 39 منطقه رسمی استانبول است، برجسته ترین و حیاتی ترین استان ترکیه را تشکیل می دهد. ما دانش محلی خود را در مورد محله ها ، جاذبه های گردشگری ، تاریخ ، فرهنگ و سنت ها گرفته ایم تا وبلاگ استانبول خود را تشکیل دهیم که برای گردشگران و شکارچیان خانه مفید خواهد بود. کاوش کامل استانبول سالها به طول می انجامد ، اما ما مهمترین جنبه ها و نیاز به دانستن را لیست می کنیم.

آشنایی کامل با محله ایوب استانبول

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران