4.5/5 - (2امتیاز)
09 بهمن 1401 ساعت :16:08 2369

فستیوال خرید استانبول 2023

فستیوال های خرید استانبول به جز خرید کردن شامل برنامه های تفریحی زیادی برای مسافران و گردشگران است. البته که جذاب ترین قسمت برگزاری این جشنواره ها تخفیف های زیاد و بی مانندی است که برای خرید انواع محصولات در بهترین مرکز خرید های استانبول می توانیم مشاهده

همانطور که می دانید ترکیه علاوه بر اینکه با طبیعت زیبا و سواحل جذابش گردشگران زیادی را به خود جذب می کند، همه ساله در هنگام برگزاری فستیوال های خرید، به دلیل اینکه یکی از قطب های تولیدات نساجی و همچنین تولید کیف، کفش و لباس در سراسر جهان است، پذیرای توریستهای زیادی است که فقط با هدف خرید کردن به استانبول می آیند. یکی از بهترین سوغاتی های استانبول کیف، کفش و لباس های برند ترک است. علاوه بر پوشاک برند در فستیوال خرید استانبول انواع وسایل منزل نیز با قیمت ها و تخفیف های مناسب  قابل خریداری است. پیشنهاد ما به شما این است که اگر در زمان برگزاری فستیوال های خرید استانبول با تور 7 شب و 8 روز استانبول به ترکیه سفر می کنید حتما از همه بازارچه های سنتی و مراکز خرید استانبول دیدن کنید. در این مقاله زمان اجرای فستیوال های خرید استانبول در سال 2023 را بیان می کنیم.

فستیوال خرید استانبول 2023

لیست تمامی فستیوال های استانبول 2023

قبل از اینکه لیست فستیوال های خرید یا جشنواره های خرید استانبول را نام ببریم لازم است بگوییم که در استانبول فقط فستیوال خرید برگزار نمی شود. انواع جشنواره های فیلم و موسیقی نیز که طرفداران زیادی دارد برگزار می شود. در این قسمت لیست این فستیوال ها را مشاهده می کنیم.

  • جشنواره ها و رویدادهای بهاری در استانبول

1- جشنواره بین المللی فیلم استانبول (سالانه، آوریل)

2- مسابقات بین المللی تنیس، تنیس WTA  (سالانه، آوریل)

3- جشنواره لاله استانبول (سالانه، 3 هفته آخر آوریل)

  • جشنواره ها و رویدادهای تابستانی در استانبول

1- جشنواره بین المللی موسیقی استانبول (سالانه، ژوئن)

2- جشنواره Chill-Out استانبول (سالانه، ژوئن)

3- جشنواره بین المللی جاز استانبول (سالانه، جولای)

4- مسابقه شنای قاره‌ای بسفر (سالانه، جولای)

خرید ارزان در استانبول

  • جشنواره‌ها و رویدادهای پاییزی در استانبول

1- دوسالانه بین‌المللی هنر معاصر

2- جشنواره قهوه استانبول (سالانه، سپتامبر)

3- جشنواره جاز Akbank (سالانه، اکتبر)

4- جشنواره بین المللی عروسکی استانبول (سالانه، اکتبر تا نوامبر)

5-نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول (سالانه، نوامبر)

6-جشنواره بین المللی تئاتر استانبول (دوسالانه، نوامبر-دسامبر)

  • جشنواره‌ها و رویدادهای زمستانی در استانبول

1- جشنواره بین المللی غذا و خوراک استانبول (سالانه، دسامبر)

2- شب سال نو 2023 (سالانه، 31 دسامبر)

3-جشنواره فیلم کوتاه آکبانک (سالانه، اسفند)

زمان برگزاری فستیوال خرید استانبول

خرید ارزان در فستیوال خرید استانبول 2023

یکی از سوال های مهمی که در سفر با تور استانبول ارزان باید به آن پاسخ دهیم این است که از کجا می توانیم خرید ارزان انجام دهیم؟ در این قسمت محله ها و منطقه هایی که می توانیم در فستیوال ها خرید ارزان انجام بدهیم را معرفی می کنیم.

1- در ابتدای این مناطق تکسیم می آید. تکسیم از نظر مکان های خرید ارزان مکانی بسیار غنی است. پاساژهای آن یکی از اولین مکان هایی هستند که وقتی صحبت از مکان های خرید ارزان در استانبول به میان می آید نام و آوازه اش می پیچد.

2- به عنوان منطقه دوم، بشیکتاش وجود دارد که مکان های خرید ارزانی در استانبول دارد. بازار بشیکتاش برای لباس های ارزان قیمت بسیار مناسب است.

3- علاوه بر این در Kadıköy مناطق زیادی برای خرید پوشاک ارزان استانبول وجود دارد.

4- می توان گفت که بازارهای محله ای مانند باکرکوی و بیلیکدوزو نیز از نظر لباس ارزان قیمت گزینه های خوبی هستند. 

زمان برگزاری فستیوال های خرید در استانبول

بهترین زمان برای خرید در استانبول : استانبول یک مقصد خرید محبوب است که طیف گسترده ای از برندهای معروف جهان را همراه با طرح های محلی با کیفیت بالا ارائه می دهد. صنعت مد محلی شهر نیز در این شهر حال رونق است، بنابراین با بهترین قیمت ها به دنبال فروشگاه های غیر زنجیره ای باشید.

  • یکی از بهترین جشنواره خرید استانبول که بیش از 40 روز در ماه های ژوئن، ژوئیه و آگوست برگزار می شود، تخفیف های قابل توجهی را در مراکز و بازارهای مختلف ارائه می دهد، اگرچه وفور گردشگران در بازار بزرگ در این زمان، شرایط خرید و فروش را سخت تر می کند.
  • دیگری که برای خرید در استانبول می توانیم استفاده کنیم از اواسط دسامبر تا اوایل ژانویه است که در سراسر شهر تخفیف وجود دارد.

محبوبترین فستیوال استانبول 2023

جشنواره بین‌المللی غذای استانبول (قابل تغییر، اواخر دسامبر) – بزرگ‌ترین جشنواره غذا در نوع خود است که در کشور ترکیه برگزار می شود. در این فستیوال حدود 2000 سرآشپز از بیش از 25 کشور و همه افراد دیگر در این صنعت به مدت 3 روز دور هم جمع می‌شوند. به نظر میرسد جذاب ترین فستیوال استانبول باشد.

تخفیف های ویژه در جشنواره خرید استانبول

جمعه سیاه یا بلک فرایدی یک جشنواره خرید کوتاه مدت است که همه ساله در سراسر دنیا ازجمله استانبول برگزار می شود. به‌ طور متوسط، در این روز تخفیف‌ های فروشگاه‌ ها در حدود 20 درصد در هفته شکرگزاری است و تقریباً به 37 درصد نیز در روز شکرگزاری و جمعه سیاه می‌رسد . خریدهای آنلاین جمعه سیاه با میانگین 34 درصد تخفیف دنبال می شود.

بهترین زمان خرید تابستانی استانبول چه زمانی است؟

خرید تابستانی بهتر است زمانی شروع شود که دمای هوا در حال افزایش باشد. این می تواند هر تاریخی بین ابتدای ژوئن تا حتی هفته اول جولای باشد. توصیه یکی از مسافران این است در هفته اول جولای به خرید بروید تا بهترین فروش تابستانی را داشته باشید.

به عنوان سخن نهایی به شما پیشنهاد می دهیم که نهایت استفاده در هنگام استفاده از جشنواره های خرید استانبول داشته باشید اما مراقب هزینه اضافه باری که ممکن است در بازگشت از سفر در فرودگاه با آن برخورد کنید باشید. لذت خرید های زیبا و ارزان همیشه جزو خاطره های دوست داشتنی ما هستند.

مطالب مرتبط: فستیوال‌های خرید استانبول 2019

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران