5/5 - (1امتیاز)
21 مرداد 1402 ساعت :00:24 264

چگونه از تور استانبول به پاموکاله برویم؟

زمانی که در تعطیلات در استانبول هستید، فرقی نمی‌کند زمان کمی داشته باشید یا اصلاً وقت نداشته باشید، می‌توانید از تور استانبول به پاموکاله ، یکی از معروف‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه ، سفر کنید .

پاموکاله با آب چشمه طبیعی و مواد معدنی غنی از کلسیم مقصدی معروف برای تعطیلات ترکیه است . طی قرن‌ها، آب‌های حرارتی منطقه تکتونیکی تپه‌ای سفید رنگ در پای پاموکاله تشکیل داده‌اند. مردم باستان شهر هیراپولیس را تأسیس کردند و از آب معدنی به عنوان یک درمان برای مشکلات سلامتی استفاده می کردند و به آن معنای مقدسی به عنوان نوشیدنی خدایان یونانی دادند .

علاوه بر این، برخی از شهرهای باستانی اطراف نیز افرادی را فرستادند و اولین بیمارستان‌ها را در منطقه تأسیس کردند.

چگونه از تور استانبول به پاموکاله برویم؟

پاموکاله یک مرکز توریستی کوچک در شهر دنیزلی است ، بنابراین برای رسیدن به آنجا معمولاً ابتدا باید به دنیزلی بروید. بسته به زمان، بودجه و علایق شما چندین گزینه وجود دارد.قطار استانبول به پاموکاله مسیر کمی پیچیده است و نسبت به سایرین زمان بیشتری می برد. اگر به سفرهای قطار قدیمی علاقه دارید، می توانید برای ما ایمیل ارسال کنید.

چگونه از تور استانبول به پاموکاله برویم؟

پروازهای استانبول به پاموکاله

پروازهای داخلی از استانبول IGA (فرودگاه استانبول) و SAW (فرودگاه Sabiha Gokcen) به فرودگاه دنیزلی کاردک (DNZ) در دسترس است. پروازهای استانبول به پاموکاله حدود 1 ساعت پرواز و تقریباً 45 دقیقه رانندگی تا پاموکاله از فرودگاه دنیزلی طول می کشد . استفاده از تاکسی یا وسایل نقلیه شخصی ساده ترین راه برای رسیدن به یک شهر باستانی است. از آنجایی که بلیط هواپیما از تور استانبول به تور پاموکاله در اوایل فصل اوج به فروش می رسد، توصیه می شود از قبل رزرو کنید.

گزینه دیگر استفاده از اتوبوس از استانبول به پاموکاله است . ایستگاه اصلی اتوبوس استانبول، اسنلر اوتوگار ، در ایستگاه «اوتوگار» در خط مترو M1 قرار دارد. در آنجا به راحتی می توانید بلیط اتوبوس پاموکاله را پیدا کنید . این سفر تقریباً 10 تا 11 ساعت طول می کشد . وقتی به ایستگاه اتوبوس دنیزلی می رسید، در طول روز هر 20 دقیقه یک بار مینی بوس به پاموکاله ارائه می شود.

پروازهای استانبول به پاموکاله

تور خصوصی از استانبول به پاموکاله

اگر می‌خواهید در برنامه‌ریزی برنامه‌ریزی سفر خود به ترکیه در صندلی عقب باشید یا زمان کمی برای برنامه‌ریزی داشته باشید، تور استانبول با راهنما می‌تواند یک سفر یک روزه به پاموکاله از استانبول برای شما ترتیب دهد.

تورهای سفر یک روزه به پاموکاله از استانبول معمولاً به اندازه سایر سفرهای یک روزه با هواپیما به دلیل تعداد پروازهای کم تبلیغ نمی شود، اما در صورت تمایل می توان آنها را ترتیب داد.

سفرهای یک روزه پاموکاله از استانبول را می توان به عنوان یک تور کاملا خصوصی و کاملاً اختصاصی برای شما سازماندهی کرد . ایده بسیار بهتری است که گزینه تور کاملاً سفارشی را انتخاب کنید، در غیر این صورت بخش زیادی از روز به انتظار سپری می شود.

برای یک سفر کاملا خصوصی در پاموکاله می‌توانیم بلیط‌های پرواز، ترانسفر خصوصی شما را سازماندهی کنیم و یک وسیله نقلیه شخصی با راننده و راهنمای تور حرفه‌ای اختصاص دهیم که در طول روز در خدمت شما خواهد بود.

در طول بازدید خود می توانید در آب های حرارتی استخر کلئوپاترا شنا کنید و در میان خرابه های پاموکاله ، شهر باستانی هیراپولیس قدم بزنید و بالون هوای گرم پاموکاله را  سوار شوید.

علاوه بر این، این منظره باشکوه را می توان هر روز از بالن ها تماشا کرد. برخلاف کاپادوکیه ، پروازهای بالن چندین بار در روز انجام می شود، لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد پرواز بالن هوای گرم پاموکاله با تیم ما تماس بگیرید .

پاموکاله

*یک یادآوری مهم، نوشیدن آب لوله کشی غنی از کلسیم در صورت داشتن معده حساس توصیه نمی شود.

فاصله کاپادوکیه تا پاموکاله چقدر است؟

بیشتر بازدیدکنندگان ترجیح می دهند از استانبول ، کاپادوکیه ، افسوس و پاموکاله بازدید کنند ، بنابراین بهتر است ابتدا مکان این مقاصد را روی نقشه بررسی کنید. اگر برای برنامه ریزی سفر به ترکیه به اندازه کافی صلاحیت ندارید ، مشاوران سفر ما خوشحال خواهند شد که در این زمینه به شما کمک کنند.

هتل پاموکاله

تئاتر باستانی هیراپولیس در پاموکاله

از کاپادوکیه به پاموکاله ، متأسفانه، پروازهای مستقیم در دسترس نیست، بنابراین اتوبوس شبانه از کاپادوکیه به پاموکاله ساده ترین راه خواهد بود، اما حدود 7 ساعت طول می کشد زیرا از کاپادوکیه تا پاموکاله تقریباً 640 کیلومتر است .

یکی دیگر از مقاصد گردشگری محبوب در نزدیکی پاموکاله، شهر باستانی افسوس است . بین Selcuk و Pamukkale حدود 190 کیلومتر فاصله است، بنابراین با وسیله نقلیه شخصی حدود 2 ساعت و 30 دقیقه طول خواهد کشید. از پاموکاله تا تور یک روزه افسس در دسترس است زیرا این شهرها به شدت با یکدیگر مرتبط هستند.

برای داشتن ترانسفر فرودگاهی خصوصی در فرودگاه های دنیزلی یا استانبول می توانید با راهنمای تور استانبول تماس بگیرید . برای شما سفری سالم آرزو می کنیم.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    شهرام تاری

    بهترین و جدیدترین تورهای بالی سایت توریاب را در کدام صفحه میتوان دید؟

    توریاب:تور بالی