1/5 - (2امتیاز)
11 دی 1398 ساعت :13:08 23442

گرانترین ویلاها و خانه های شهر استانبول

اگر به دنبال تجملات و تاریخ همراه با نمای بسفر و دریا هستید فقط در منطقه ینیکوی در منطقه Sariyer استانبول به دنبال خرید ملک باشید.

اولین مورد خانه ای در استانبول ینیکووی(Yenikoy)در ساحل بسفر با قیمت: 11.000.000 دلار

این خانه واقعاً ایده آل با چشم اندازهای شگفت انگیز از دریای بسفر واقع شده است و در منطقه ای که موارد زیادی از تاریخ و فرهنگ استانبول را در اینجا ارائه می دهد.زیر بنای ویلا 750 متر مربع است و دارای یک استخر رو باز است.قبل از خرید میتوانید با یک تور ارزان استانبول از این منطقه بازدید کنید

چرا این ملک را بخریم؟

  • درست در کنار ساحل با چشم اندازهای عالی دریا و بسفر و امکانات مهیج
  • خانه تاریخی یالی به سبک عثمانی
  • در میان ینیکوی معروف ترین خانه های این منطقه واقع شده است
  • نزدیک رستوران های 5 ستاره

امکانات و مکان ها

این خاصیت تاریخی خانه های منطقه ینیکوی Yenikoy که به یالی معروف است و به سبک عثمانی میباشد و به معنای واقعی کلمه در کنار دریای بسفر است ، حتی امکان اسکله قایق برای کسانی که دارای قایق بادبانی و کشتی های بزرگی هستند و افرادی که به دنبال دسترسی آسان به آب هستند ، وجود دارد زیرا یک ساحل بزرگ 22 متری با اسکله واقع در جلوی خانه وجود دارد.بیش از 4 طبقه بزرگ مرتب شده است ، برای خانه ای با این مشخصات و این مکان ، انتظار برچسب قیمت بالا و حق بیمه را داشته باشید ، اینجاست که ثروتمندترین و مهمترین افراد ترکیه در آن سکونت دارند - شما با خرید این خانه در یک محل اقامت لوکس خالص قرار خواهید گرفت. طراحی بصورت پلان باز با احساس تاریخی و جذاب در سرتاسر آن وجود دارد. بیشترین مزیت این یالی(خانه های بزرگ کنار آب)منظره دریا واقعاً دیدنی و هیجان انگیز است.

درباره Yenikoy

Yenikoy یک محله جذاب و تاریخی است که در منطقه Sariyer استانبول قار دارد. با قدمت در تاریخ و گردش با فرهنگ ، Yenikoy در ضلع اروپایی بسفر قرار می گیرید و یکی از برجسته ترین و معتبرترین مناطق درون شهر است - خانه بسیاری از ثروتمندان معروف و مشهور و چند میلیونر شهر در Yenikoy است.بخاطر داشتن برخی از خواص عالی آبشارهای عثمانی Yali معروف است و این خانه مطمئناً در آن دسته قرار دارد.همچنین می توانید برخی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی و 5 ستاره در ترکیه را که در طی ساحل و در فاصله پیاده روی آسان هستند پیدا کنید. پیوندهای حمل و نقل عالی در اطراف استانبول ، این مکان را به مکانی بسیار مورد جستجوی و مورد احترام برای زندگی طبقه برتر تبدیل کرده است.

دومین مورد:منظره دریا سلطنتی آبی ، عمارت لوکس استانبول قیمت: 17.000.000 دلار

این عمارت عجیب و غریب در منظره دریا خیره کننده از آبهای سلطنتی آبی در استانبول قرار گرفته است و در سال 2007 با استانداردهای مدرن کاملاً بازسازی شد و معیاری برای املاک و مستغلات لوکس آینده در استانبول تعیین کرد

ویژگی های ملاک

ویلا دارای 10 اتاق خواب 6 حمام در زیر بنای 500متر مربع و 1200فضای کلی دارای استخر است

گرانترین ویلاها و خانه های شهر استانبول

چرا این ملک را بخرید

- عمارت در سال 2007 با استانداردهای لوکس کاملاً بازسازی شد

- مکان شگفت انگیز در Emirgan - یکی از آخرین نقاط ساحلی باقی مانده

- در مجموع 10 اتاق خواب با ضمایم جداگانه برای مهمانان / کارمندان

- امکانات: استخر بزرگ ، جکوزی ، امنیت پیشرفته و…

- منظره باورنکردنی دریا در سراسرخانه ای که نباید از دست برود

- فرصت نادر برای خرید عمارت تاریخی

طبقه اول

در طبقه اول ، یک کتابخانه رسمی زیبا و پیچیده با شومینه ، قفسه های چوب ماهون و ظرافت کاملی پیدا خواهید کرد. این کتابخانه فضای زیادی را برای مطالعه و بازتاب مسالمت آمیز فراهم می کند. یک اتاق خواب دنج در این طبقه وجود دارد که برای استفاده مهمانان و یا برای استراحت در کار برای کسانی که در این کتابخانه هستند ایده آل است. از این کتابخانه می توانید به یک بالکن زیبا با چشم اندازهای شگفت انگیز در سراسر بسفر دسترسی داشته باشید.

طبقه دوم

یک پله مارپیچ شما را به طبقه بالا می برد. در طبقه دوم سوئیت جونیور وجود دارد که دارای دو اتاق خواب بزرگ و حمام با اسپا با مضمون است. مجموعه جونیور دارای کلیه امکانات یک تخت دو خوابه از جمله آشپزخانه است. تکمیل این طبقه اتاق خواب مهمان است. بالکن دارای منظره پانوراما لذت می برد

طبقه سوم

طبقه سوم جایی است که محل زندگی اصلی ملک را پیدا خواهید کرد. طرح طبقه سوم با طراحی بصورت آزاد ، امکان پذیرایی از ناهار خوری ، سرگرمی و آرامش همه را در همان طبقه تجربه می کند.

در مجاورت آشپزخانه اصلی اتاق رختشویی ، انباری و اتاق کار با حمام مهمان وجود دارد. از اتاق نشیمن می توانید به بالکن طبقه اصلی دسترسی داشته باشید و یک نمای پانورامای استانبول و نمایش نور طبیعی در تمام ساعات را برای شما فراهم می کند.

طبقه چهارم

طبقه چهارم یک طبقه مستر است که شامل سه اتاق خواب بزرگ ، از جمله یک اتاق مجلل با گنجه داخلی و حمام به اندازه پادشاه است. دو اتاق خواب دیگر به یک حمام لوکس دسترسی دارند. این طبقه به عنوان یک منطقه زندگی صمیمی برای والدین و کودکان طراحی شده است. برای دسترسی به طبقه چهارم ، یک سیستم امنیتی شناسایی چاپی وجود دارد. در صورت تمایل می توان آن را خاموش کرد.از این طبقه می توانید فقط یک قدم با استخر و تراس دسترسی داشته باشید. استخر دارای آبشار است و همراه جکوزی است. از اینجا می توانید از منظره های شگفت انگیز در سطح شهر شگفت زده شوید.

سومین مورد:منظره دریا سلطنتی آبی ، عمارت لوکس استانبول قیمت: 19.000.000 دلار

گرانترین ویلاها و خانه های شهر استانبول

ویژگی های املاک

نوع ملک: ویلا

اتاق های خواب:7

حمام:5

مکان: استانبول

مساحت متر مربع:2700

فضای زندگی در متر مربع:900

استخر: خصوصی

امکانات و مکان ها

این ویلا که در بیش از چهار طبقه ساخته شده است ، در هر گوشه ای از خانه به جزئیات توجه شده است ، و اطمینان می دهد که یک زندگی با کیفیت بالا برای کسانی که به دنبال چیزی هستند با آن اضافه شده و شبیه یک هتل لوکس پنج ستاره است.به واسطه داشتن پنجره های بزرگ فضای داخلی روشن و نسیم را از لحظه ورود به خانه به فضای شما اضافه می کند.آشپزخانه کاملاً با وسایل مدرن و امکانات درجه یک مجهز شده است و باعث می شود در هر لحظه توجه هر آشپز مشتاق را برای تهیه غذاهای خانوادگی آسان کنید. اتاق نشیمن یک نقطه مرکزی برای جمع شدن در پایان روز با عزیزان است. پله های مارپیچ شما را در سرتاسر خانه می گیرند ، جایی که در مجموع هفت اتاق خواب پیدا خواهید کرد و پنج حمام که در آن قرار دارد ، همه اتاق ها جادار هستند و به راحتی می توانند دو نفر را در خود جای دهند ، فضای زیادی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید از خانواده بازدید کنید. اتاق خوابها از منظره ای زیبا از باغ و دریای بسفر برخوردار هستند.

ویژگی های عمارت

برخی از ویژگی های لوکس که این عمارت ارائه می دهد عبارتند از: اتاق تناسب اندام در محل با وان داغ نصب شده ، مرکز رسانه کامل و سینمای خانگی ، دفتر خانه ، فویاتر نفس گیر و حتی آسانسور خصوصی.

باغ و جزئیات بیرونی

استخر نمای دریا بسفراین ویلا در باغ های گسترده ای واقع شده است که دارای فضای زیادی برای لذت بردن از چشم انداز و تنظیمات آن است.در داخل باغ یک استخر بی نهایت خصوصی با اتاق زیادی برای قرار گرفتن در آب و همچنین فضای اطراف استخر برای آفتاب گرفتن در ماه های تابستان قرار دارد. از استخر می توانید منظره ای خیره کننده از دریا لذت ببرید. در داخل باغ دو منطقه سرگرمی جداگانه با تعداد زیادی باغ سرسبز وجود دارد. فضای بازی زیادی برای کودکان وجود دارد ، یا اینکه شما در محیطی آرام ساکت باشید. شش پارکینگ سرپوشیده و شش پارکینگ در فضای باز وجود دارد که برای کلکسیونرهای اتومبیل کلاسیک که به دنبال یک مکان امن برای پارک کردن وسایل نقلیه خود هستند ایده آل است.

سخن نهایی:

این سه ویلا قیمتی از 11 تا 19 میلیون دلار دارد ولی مهم اینست که تمامی آنها در محله ینیکوی استانبول قرار دارند پس حتما ویلا ارزان قیمت شما هم میتواند در ناحیه ای از این منطقه باشد.

گرانترین ویلاها و خانه های شهر استانبول

اجاره آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول

بخش آسیایی استانبول نسبت به اروپایی امنیت بهتری دارد زیرا بومی نشین تر است.دلیل استقبال مردم از این قسمت آرامش و سرسبزی و سواحل گسترده تر و سیستم اتوبوس یا مترو نسبت به رقیبش در قسمت اروپایی شهر است.برای خانه های معمولی و کوله پشتی و یا دانشجویی باید 300 تا 550 یورو بپردازید.

بهترین محله برای اجاره و خرید در قسمت آسیایی استانبول

کادیکوی با اختلاف از همه محله ها این سمت بهتر است و شلوغی و شب زنده داری و رستوران و مراکز خرید بهتری دارد و ثروتمندان زیادی را به خود جلب نموده است چرا که دقیقا پایین تنگه بسفر است.بهترین خیابان کادیکوی خیابان بغداد است.کادیکوی رقیب جدی خیابان استقلال در سمت اروپایی است. خیابان بغداد 14 کیلومتری از محله فنر باغچه تا بوستانیک است و قلب خرید و مد قسمت آسیایی استانبول است. منطقه فنر باغچه بسیار لوکس و سر سبز است و یک تیم فوتبال ترکیه به همین نام است و اجاره آپارتمان در فنر باغچه از 3000 یورو شروع می شود.در منطقه مال تپه اجاره آپارتمان از 2000 یورو شروع می شود.

یک خانه متوسط ​​در استانبول در سال 2021 چقدر است؟

در استانبول ، بزرگترین شهر ترکیه و گرانترین بازار مسکن ، متوسط ​​قیمت خانه در طول سال 20.8٪ افزایش یافت و به 6121 لیر در متر مربع رسید. با توجه به نرخ تورم ، قیمت خانه نسبت به سال گذشته 4.5 درصد رشد داشت.

گرانترین خانه ترکیه چیست؟

گرانترین عمارت ترکیه ، Tophane Müşiri  عمارت توپخانه موسیری زکی پاشا ، با 550 میلیون لیر ترکیه است این ساختمان یکی از بزرگترین عمارت های است که در تنگه بسفر است و هم اکنون بزرگترین ملک ساحلی بازار است.

هزینه ویلا در ترکیه چقدر است؟

ویلا در ترکیه در محدوده قیمت 60،000 تا حدود 110،000 یورو  است و ویلا های ترکیه در مجتمع هایی با منظره باغ و استخرهای عمومی مشترک و امکاناتی مانند سالن اجتماعی ، سونا، سالن های ورزشی و زمینهای بازی کودکان است.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران