5/5 - (1امتیاز)
22 مرداد 1402 ساعت :14:03 221

چگونه از استانبول به تروی برویم؟

چگونه از استانبول به تروی برویم؟

اولین کاوش‌ها توسط باستان‌شناسان آلمانی ( هاینریش شلیمان ) انجام شد و از آن زمان تاکنون، دانشمندان و باستان‌شناسان مختلف در مکان‌های مختلف کاوش‌هایی را برای کشف شهر باستانی واقعی و صندوق گنجینه تمدن انجام دادند، هنوز هم ترویا اسرار زیادی دارد که باید با کاوش‌های مداوم توسط یک نفر فاش شود. تیم بین المللی

قدمت سکونتگاه‌های اولیه منطقه به هزاره پنجم قبل از میلاد برمی‌گردد ، اما مشخص است که شهر باستانی 8 بار ویران شده و به خاطر باد حاصلخیز 9 بار بازسازی شده است. طبیعت مادر با باد پر برکت دریای اژه (دریای مدیترانه شمالی) به این منطقه رشد ترجیحی داد. تروی همراه با ثروت های تاریخی منطقه، بازدیدکنندگان خود کع از تور استانبول می آیند را با زیبایی های طبیعی استثنایی منطقه و همچنین غروب و طلوع خورشید مجذوب خود می کند.

چگونه از استانبول به تروی برویم؟

در چاناکاله چه باید کرد؟

اگر زمان کافی دارید، ترکیب این سفر با تور روزانه میدان های جنگ گالیپولی به شدت توصیه می شود. در مورد منطقه و جنگ جهانی اول که مسیر تاریخ را تغییر داد، بیشتر خواهید آموخت.

شهر باستانی آسوس که به نام بهرام‌کاله یا بهرام نیز شناخته می‌شود ، یک شهر کوچک تاریخی و غنی در منطقه Ayvacik در استان چاناک‌قلعه ترکیه است. در زمان پلینی بزرگ , این شهر همچنین نام آپولونیا را داشت .

شهر باستانی آسوس در نزدیکی ترویاقلعه Cimenlik در نقطه ای که عرض داردانل ( Canakkale) باریک ترین است، در سمت آناتولی، در نقطه ای که Sarıcay با دریا ملاقات می کند، قرار دارد. این قلعه تاریخی توسط فاتح سلطان محمد در سال 1462 برای تضمین حفاظت از چاناکاله ساخته شده است.

اگر زمان محدودی برای دیدن شهرهای باستانی دارید، اقامت ضروری نیست، زیرا تنها یک تور روز تروی برای آن کافی خواهد بود.

تروی

چگونه از استانبول به تروی برویم؟

فاصله تا تروی از استانبول تقریباً 340 کیلومتر است . با توجه به اینکه شهر چاناق‌قلعه دارای یک فرودگاه کوچک است، متاسفانه پروازها در تمام طول سال به دلیل کمبود تقاضا انجام نمی‌شود. در عوض، استفاده از فرودگاه استانبول برای پروازهای بین المللی بیشتر پیشنهاد می شود. راه دیگر این است که از استانبول با اتوبوس به تروی بروید، اما اتوبوس مستقیمی به تروی وجود ندارد . اتوبوس ها به مرکز شهر چاناک قلعه می روند. تقریباً 5 ساعت طول خواهد کشید . برای دسترسی به مکان‌های باستانی، باید از تاکسی یا مینی‌بوس استفاده کنید.

راحت ترین آنها یک تور خصوصی روزانه به تروی از تور استانبول است و با وسیله نقلیه شخصی حدود 4 ساعت طول می کشد . مشاوران تور ما خوشحال خواهند شد که به شما در برنامه ریزی تور خصوصی تروی از استانبول و اختصاص یک ماشین شخصی برای خانواده شما کمک کنند. از سمت اروپایی شهر چاناک‌قلعه، باید با استفاده از کشتی محلی بین گالی‌پولی و لاپسکی یا با استفاده از پل معلق چاناک‌قله که تا مارس 2022 تکمیل شد، از سمت آسیایی عبور کنید.

آیا از استانبول به تروی کشتی مستقیم وجود دارد؟

آیا از استانبول به تروی کشتی مستقیم وجود دارد؟

متأسفانه، کشتی های مستقیم از استانبول به چاناک کاله یا تروی انجام نمی شوند.

آیا به راهنمای تور برای تروی نیاز دارم؟

با توجه به انبوه دانش در مورد هر لایه از شهر و افسانه های مبهم در مورد تمدن های منطقه، اگر باستان شناس نیستید، داشتن راهنمای تور حرفه ای پیشنهاد می شود.

 

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران