0/5 - (0امتیاز)
16 شهریور 1398 ساعت :10:13 3032

تپه پیر لوتی استانبول(شاعر فرانسوی و مکان صبحانه)

پیر لوتی هیل انتخاب بسیاری از افرادی است که می خواهند از نمای استانبول و شاخ طلایی لذت ببرند. به سراغ پیر لوتی بروید تا از بالا به استانبول نگاه کنید

تپه در یک مکان منحصر به فرد با منظره ای از رودخانه قرار دارد و به نام نویسنده فرانسوی جولیان ویاود (نام مستعار پیر لوتی) نامگذاری شده است که غالباً به اینجا می آمد و وقت خود را در یک کافه تپه می گذراند. حتی اگر پیشنهادی برای تغییر نام تپه که به مرور زمان با نام پیر لوتی هیل شناخته شد ، ارائه شد ، رد شد. تپه علاوه بر مناظر بی نظیر ، با امکانات توریستی خود با همین نام به یکی از مکانهای پر رفت و آمد تبدیل شده است.

صبحانه پیر لوتی هیل

صبحانه ، ماندن ، غذا خوردن ، نوشیدن قلیان ، نوشیدن قهوه یا چای در قهوه تاریخی ، تهیه سوخور یا افطار در تپه پیر لوتی امکان پذیر است. اما آنچه که بسیاری از استانبولی ها ، توریست های محلی و خارجی به آنها بیشتر علاقه دارند ، صبحانه در پیر لوتی است.

هرینه صرف صبحانه در پیر لوتی هیل:

صبحانه در Pirre Loti Hill برای یک فرد متوسط می تواند بین 20 تا 40 TL متغیر باشد. و اوقات خوشی داشته باشی

هزینه های کرایه اتومبیل پیر لوتی هیل:

کرایه های اتومبیل تنها بلیط استانبول کارت است. قیمت بلیط کامل 2.60 TL است. قیمت بلیط معلمان 1.85 TL و قیمت بلیط دانشجویی 1.25 TL است. هزینه پارکینگ 10 TL است.

کجا و چگونه به پیر لوتی تپسی برویم:

تپه در شاخ طلایی در Eyüp قرار دارد. گزینه های کاملاً متفاوتی برای رسیدن به تپه وجود دارد.پس از مراجعه به مرکز Eyüp ، می توانید ترانوا  به سمت Pier Loti Hill بروید. تماشای استانبول از بالا بسیار لذت بخش خواهد بود.

چگونه با Metrobus به پیر لوتی برسیم؟

می توانید از متروبوس در ایستگاه ایوانسرای پیاده شوید و به سمت Eyüp بروید. یا می توانید با مینی بوس های یک روزه Gaziosmanpaşa از Topkapı یا Edirnekapı به Eyüp بروید.

چگونه از طرف آناتولی به پیر لوتی برسیم؟

با سرویس تازه افتتاح شده اسکدار-ایشپ فری ، امکان رفتن به ایوپ و سوار شدن به ترانوا به پیر لوتی امکان پذیر است.

مکان هایی برای بازدید در منطقه

جاذبه های این منطقه شامل مسجد ایوپ سلطان ، مینیاتورک و دلفیناریوم استانبول است. همچنین می توانید در تور  لحظه آخری استانبول با لیدرهای خود این منظقه رادر یک روز بازدید کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران