0/5 - (0امتیاز)
10 مرداد 1398 ساعت :17:53 1653

معرفی مسیرهای دوچرخه سواری جزیره کیش

دوچرخه سواری در 75 کیلومتر مسیر در امتداد جاده‌‌ جهان کیش

سفر به جزیره‌ی کیش، می‌تواند در دسته‌ی هیجان انگیزترین تجربیات گردشگری و مسافرت یک گردشگر باشد. تجربه‌ای که در هیچ یک از شهر‌های ایران، نمونه‌اش را نخواهید یافت. جزیره‌ی کیش با قابلیت توریست پذیری بالا و جذب گردشگر از داخل ایران و خارج از کشور، همه ساله پذیرای جمعیت بالایی از مسافران و گردشگران از نقاط مختلف و با ملیت‌های گوناگون است.لذت تماشای غروب دل‌انگیز خورشید و ساحل نقره‌ای رنگ و درخشان و پاکیزه که زیر نور خورشید می‌درخشد و حس لمس موج‌های آرام و لطیف که به ساحل برخورد می‌کنند و از دل دریا انواع صدف و گوشماهی و حلزون و مرجان و سنگ‌های عجیب و زیبا را با خود به ساحل می‌آورند، از جمله زیبایی‌های طبیعی و دلچسب این جزیره‌ است که برای افراد با سلیقه‌های گوناگون، جذابیت خاص خود را دارد. همچنیین امکانات تفریحی مدرنی که مسئولان جزیره برای مردم و ساکنین بومی جزیره و همچنین گردشگران و مسافران تور کیش احداث کرده اند، به جذابیت های توریستی جزیره‌ی کیش می‌افزاید. امکاناتی چون انواع تفریحات آبی و ساحلی همچون شاتل و پاراسل، جت اسکی، موتورسواری در ساحل، قایق سواری و کشتی‌های تفریحی، امکان غواصی در آب‌های نیلی رنگ خلیج فارس و لذت تماشای گونه‌های مختلف گیاهان و جانوران آبزی متنوع و رنگارنگ که تنها در آب‌های این منطقه یافت می‌شوند، و همینطور شیوه‌های شهرسازی و معماری مدرن که موجب جذب گردشگر می‌شود، همچون تاسیس هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوع و مناسب برای رفاه حال گردشگران و مسافران تور کیش، رستوران‌ها و کافی‌شاپ های باکیفیت و با تنوع بالا، تعداد زیادی مرکز خرید و بازارهای سنتی و محلی کیش، از جمله مواردی است که این جزیره‌ را به یک مقصد گردشگری پر طرفدار در بین مردم تبدیل کرده است.اما از میان تمام تفریحاتی که گفته شد، برخی از این تفریحات تنها مخصوص افراد پرهیجان و علاقمند با به کارهای هیجان انگیز و شاید خطرناک است. همچون تفریحاتی که روی سطح دریا انجام می‌شود و هر کسی حاضر به امتحان کردن آنها نیست. اما برای افرادی که علاقمند به تفریحات ملایم تر و آرام تر هستند هم، در این جزیره‌ی زیبا، امکاناتی تهیه شده است. یکی از این امکانات تفریحی برای افراد با خوی آرام و مشتاق به انجام فعالیت‌های کم‌هیجان، دوچرخه سواری است. این فعالیت جذاب و دوستداشتنی، جنبه‌ی ورزشی نیز دارد و برای کسانی که دوست دارند در طول سفر، ورزش خود را به وقفه نیندازند، گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آید.خوشبختانه در جزیره‌ی کیش، توجه به این فعالیت بسیار زیاد بوده و ساکنین جزیره و مسافران و گردشگران، از آن استقبال فراوانی می‌کنند. چرا که در کمتر جایی می‌توان تجربه‌ی رکاب زدن در نوار ساحلی جزیره کیش و روی شن‌های نرم در حال تماشای امواج آرام و دریای زیبا را تجربه کرد. همینطور وجود نخلستان‌های زیاد و پارک‌ها و بوستان‌ها، در مسیر دوچرخه سواری که مسیری کاملا جدا از سایر وسایل نقلیه است، تجربه‌ای تکرار نشدنی است. پس اگر از علاقمندان به سفر به جزیره‌ی زیبای کیش هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به صفحه‌ی تور ارزان کیش مراجعه کنید و پس از انتخاب تور دلخواه و مناسب خود با قیمت‌های مناسب و به صرفه از میان تور‌های متنوع، یک تجربه‌ی به یاد ماندنی را به خود هدیه دهید.در ادامه، قصد داریم شما را با مسیرهایی که می‌توانید در آنها دوچرخه سواری کنید و اوقات خوشی را بگذرانید آشنا کنیم.

ایستگاه‌های دوچرخه‌ سواری در جزیره‌ی کیش

در جزیره‌ی کیش، مسیر دوچرخه‌ سواری در امتداد جاده‌‌ جهان قرار دارد، که شما می‌توانید دور تا دور جزیره را در حال رکاب زدن ببینید و تماشا کنید. این مسیر کاملا امن و بی‌خطر بوده و در صورت خرابی ناگهانی دوچرخه، می‌توانید در ایستگاه بعدی که در طول مسیر به آن بر‌می‌خورید، آن را عوض کنید. طول مسیری که برای دوچرخه سواری در نظر گرفته شده است، هفتاد و پنج کیلومتر است که در نوار ساحلی نیز قرار گرفته و این ویژگی، طرفداران دوچرخه سواری در جزیره‌ی کیش را دوچندان کرده است.

ایستگاه هایی که می‌توانید از آنها دوچرخه اجاره کنید:

  • اسکله تفریحی کیش
  • پرشین گلف
  • محل بازدید از کشتی یونانی
  • جنب بازار صدف شعبه‌ی یک
  • جنب بازار صدف شعبه‌ی دوم

علاقمندان به ورزش دوچرخه سواری می‌توانند از ایستگاه های معرفی شده، دوچرخه‌های برقی و یا معمولی را اجاره کنند و از دوچرخه سواری در جزیره لذت ببرند.در طول مسیر، برای دوچرخه‌ سواران بوفه و فود کورت نیز وجود دارد. پس نگران دریافت انرژی در طول مسیر نباشید.اگر علاقمند به بازدید از جاذبه‌های جزیره‌ی کیش هستید، با کلیک کردن روی تور لحظه آخری کیش از قیمت‌های ویژه‌ی این تور بهره‌مند شوید و یک سفر هیجان انگیز را در پیش رو داشته باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران