0/5 - (0امتیاز)
14 مهر 1398 ساعت :10:04 1490

سوغاتی‌های خوراکی جزیره‌ کیش، از ماهی تا قهوه و نسکافه

ماهی و میگو، خرما، شکلات، قهوه

سفر کردن از جمله تجربیاتی است که بسیاری از افراد به آن علاقمند هستند و کمتر کسی است که طرفدار این تفریح لذت بخش نباشد.به خصوص اگر مقصد گردشگری شما، مکانی زیبا و دلپذیر همچون جزیره‌ی زیبای کیش در آب‌های نیلگون و آرام خلیج فارس باشد. اگر تا کنون به این جزیره‌ی زیبا سفر کرده باشید، حتما می‌دانید که این جزیره با اقلیم و زیست بوم متفاوت و خاصی که دارد، می‌تواند در دسته‌ی خاص‌ترین و زیباترین مقاصد گردشگری ایران زمین و حتی خاورمیانه قرار بگیرد. دریای آرام و آبی، ساحل نرم و نقره‌ای، حیوانات خاص و زیبای جزیره‌ کیش، مراکز خرید لوکس و مدرن این جزیره و نیز بافت سنتی آن از جمله جاذبه‌های زیبا و بی‌مانند جزیره‌ی کیش به حساب می‌آید که گردشگران تور کیش در طول سفر خود خواهند دید. اما همانطور که می‌دانیم، ایرانیان در هر سفر و گردشی، حتما به دنبال خرید سوغات و رهاورد و هدیه، از شهر و دیاری که به آن سفر کرده اند، هستند. در قسمت‌های پیشین درباره‌ی رهاورد‌های جزیره‌ کیش توضیح داده‌ایم. در ادامه به معرفی رهاوردهای خوراکی در این جزیره می‌پردازیم.

ماهی و میگوی کیش، از بهترین سوغات‌های خوراکی جزیره

اگر به جزیره‌ی کیش سفر کردید، و در هنگام خرید کردن سوغات و رهاورد، به دنبال خرید یک سوغات اصیل و مخصوص این جزیره بودید، حتما ماهی و میگوی جزیره‌ی کیش را به یاد داشته باشید. در جزیره‌ی کیش انواع و اقسام مختلف ماهی‌های آب گرم و آب شور صید می‌شوند و در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. در میان غذاهای دریایی و ماهی و میگو، قطعا غذاهای دریایی جزیره‌ کیش طرفداران بسیاری دارند. در هنگام خرید این نوع سوغاتی، اصلا نگران حمل و فاسد شدن آن نباشید، چرا که این ماهی‌ها هم به صورت دودی، خشک و یا به صورت پاک شده و قطعه قطعه شده در بسته بندی‌های منجمد در اختیار شما قرار دارد و شما به راحتی می‌توانید این سوغات خوشمزه و اصیل را به شهر و دیار خود ببرید.

خرما، عضو فراموش نشدنی سوغات کیش

در هنگام سفر به اقلیم جنوبی ایران زمین، خرما یکی از بهترین و پرطرفدارترین خوراکی‌ها به عنوان سوغات و رهاورد محسوب می‌شود. این محصول خوشمزه و دلپذیر، در جزیره‌ی کیش به طور مستقیم کشت می‌شود و نخلستان‌های جزیره‌ی کیش را می‌توان از بهترین نخلستان‌های خرمای ایران به حساب آورد. خرما همچنین به علت اینکه بسیار دیرتر از سایر خوراکی‌ها فاسد می‌شود، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای رهاورد و سوغات است. اگر به جزیره‌ی کیش سفر می‌کنید، علاوه بر خرما، می‌توانید از عسل خرما، چیپس خرما و شیره‌ی خرما نیز به عنوان رهاورد استفاده کنید.

شکلات، سوغات پرطرفدار کیش

در تمامی مراکز خرید و بازارهای جزیره‌ی کیش، فروشگاه‌های عرضه کننده‌ی شکلات به چشم می‌خورد‌. این خوراکی خوشمزه و پرطرفدار با اینکه به طور مستقیم در جزیره‌ی کیش تولید نمی‌شود و وارداتی است، اما به عنوان یکی از اصلی‌ترین سوغاتی‌های جزیره‌ی کیش به حساب می‌آید. در قسمت خرید کالای برند و مارک‌دار در جزیره‌ کیش می‌توانید بهترین برندهای شکلات را بشناسید تا در هنگام سفر به جزیره، آن‌ها را خریداری کنید و به عنوان سوغات و رهاورد به شهر خود بیاورید.

قهوه، سوغاتی محبوب کیش

جزیره‌ی کیش به علت اینکه یک منطقه‌ی آزاد تجاری به حساب می‌آید، انواع و اقسام خوراکی‌های خارجی با مناسب‌ترین قیمت‌ها را عرضه می‌کند. قهوه و نسکافه هم همچون شکلات، از جمله کالاهایی است که این روزها عضو جدا نشدنی خرید سوغات و رهاورد در جزیره به حساب می‌آید. در هنگام سفر به جزیره‌ی کیش، تقریبا در تمامی مراکز خرید و بازارهای این جزیره، می‌توانید قهوه و نسکافه‌ی اصل را در بهترین کیفیت و با اطمینان کامل از اصل بودن آن، خریداری کنید. بهترین و پرطرفدارترین برندهای قهوه و نسکافه و کاپوچینو و کافی میکس در این جزیره به راحتی پیدا می‌شود. جزیره‌ی کیش بهشت طرفداران قهوه و نسکافه است چرا که با بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌، می‌توانید باکیفیت ترین کالا را خریداری کنید‌.گوشه و کنار جزیره‌ی کیش، پر از شگفتی و زیبایی و جذابیت است. اگر شما هم دوست دارید به این جزیره‌ی زیبا سفر کنید و جاذبه‌های بی‌مانند آن را از نزدیک ببینید، کافیست از صفحه‌ی تور ارزان کیش بازدید کنید و با مشاهده‌ی لیست تورهایی با قیمت‌های مناسب و استثنایی، یک سفر ارزان قیمت، لذت بخش و به یاد ماندنی را در کنار دوستان و خانواده‌ی خود تجربه کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران