0/5 - (0امتیاز)
16 مهر 1398 ساعت :08:29 1533

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش، آرامش در کنار دریا

پارک ساحلی مرد ماهیگیر با دارا بودن محیطی کاملا زیبا و آرامش‌بخش، یک استراحتگاه عالی و بی‌نظیر برای شما است.

سفر کردن یکی از راه‌های رفع خستگی کار و زندگی روتین است که همه‌ی افراد به آن احتیاج پیدا می‌کنند. خوشبختانه در ایران، مقاصد سفر و گردشگری بسیار زیادی وجود دارد. یکی از بهترین و پر طرفدارترین این مقاصد گردشگری، جزیره‌ی زیبای کیش است که سالانه هزاران نفر را از سراسر ایران و حتی از سایر کشورهای خارجی به خود جذب می‌کند. اگر به سفر و گشت و گذار در یک مکان با جاذبه‌های طبیعی و البته امکانات و خدمات رفاهی و گردشگری مدرن علاقمند هستید، سفر به جزیره‌ی کیش می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. این جزیره‌ی زیبا، یک اقلیم کاملا طبیعی و چشم نواز برای گذراندن یک تعطیلات بی‌نظیر و خاطره انگیز است. حیوانات و جانوران مختلف در جزیره‌ کیش، درختان و گیاهان، دریا و ساحل و آب و هوای خوش این جزیره، حتی کسانی که بارها به این مکان سفر کرده اند، را وسوسه می‌کند که دوباره به این جزیره‌ی خوش آب و هوا با تور کیش بیایند.

سواحل جزیره‌ کیش از زیباترین سواحل خاورمیانه به حساب می‌آیند. در ادامه قصد داریم یکی دیگر از این سواحل زیبا و چشم نواز را که البته با دارا بودن یک پارک، یه یک مکان عالی برای استراحت و تفریح تبدیل شده است، به شما معرفی کنیم.

مرد ماهیگیر، چشم انداز بی‌نظیر دریا

جزیره‌ی کیش آنقدر جاذبه و مکان‌های دیدنی دارد، که در هنگام گشت و گذار در جزیره، حتما در انتهای روز نیاز دارید کمی استراحت کنید. شنیدن صدای امواج آرام و لطیف دریا و هیاهوی مرغان دریایی بر فراز امواج، می‌تواند خستگی را از تن شما به در کند. این پارک ساحلی بزرگ و بسیار زیبا و چشم نواز، بیشتر محیط مناسبی برای افرادی است که آرامش را به هیاهو و بازی و سرگرمی‌های پرهیجان ترجیح می‌دهند. پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش، در نوار ساحلی جزیره و در ضلع شرقی آن قرار دارد. در اکثر مواقع، در این پارک ساحلی وسیع، افرادی را می‌بینید که به ماهیگیری مشغول هستند. همچنین به خاطر اینکه در تمام نقاط جزیره‌ی کیش، راه‌ها و مسیر‌هایی مناسب برای دوچرخه سواری وجود دارد، در این ساحل می‌توانید شاهد دوچرخه سواری در کنار دریا باشید و خودتان‌ هم می‌توانید دوچرخه اجاره کنید و از این تفریح سرشار از آرامش و لذت در نوار ساحلی جزیره، لذت ببرید. اگر قصد دارید در جزیره‌ی کیش پیاده روی کنید هم می‌توانید در این پارک ساحلی این ورزش را انجام دهید. چرا که وسعت این پارک ساحلی به قدری است که می‌توانید بدون اینکه از محدوده‌ی پارک خارج شوید، ساعت‌ها پیاده روی کنید.برای کودکان و نوجوانان هم حضور در این پارک ساحلی می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. این پارک محیطی امن و سالم و بسیار پاکیزه دارد که از ویژگی‌های مثبت یک پارک ساحلی خوب به شمار می‌آید. همچنین، شن‌های نرم و درخشان و شکل پذیر این ساحل، این امکان را به شما می‌دهد که مجسمه و اشکال مختلفی را بسازید. شن بازی از تفریحات مورد علاقه‌ی همه‌ی سنین و به ویژه کودکان است که در این ساحل، به خوبی امکان این تفریح سرگرم کننده و سالم وجود دارد. در هنگام قدم زدن در پارک ساحلی مرد ماهیگیر، اجسام ساخته‌ شده توسط افراد با استعداد و هنرمند با استفاده از شن و ماسه‌های دریایی بسیار چشم نواز است. همچنین انواع صدف و گوشماهی و انواع رهاورد‌هایی که امواج به همراه خود از دل دریا به ساحل می‌آورند، می‌تواند برای شما جذاب و دیدنی باشد.

چرا مرد ماهیگیر؟

علت نامگذاری این پارک ساحلی به نام مرد ماهیگیر، وجود یک مجسمه‌ی بزرگ فیگوراتیو از یک مرد ماهیگیر است که دوازده متر طول دارد. این مجسمه‌ی بسیار بزرگ و زیبا، از جاذبه‌های جزیره‌ی کیش به شمار می‌آید و همچنین به عنوان بزرگترین مجسمه‌ی فیگوراتیو ایران شناخته شده است.پارک ساحلی مرد ماهیگیر، یک مکان سالم، لذت بخش و بی‌نظیر برای تفریح و استراحت شما است.اگر علاقمندید که سفری خوش و لذت بخش و با برنامه ریزی قبلی و در عین حال، با قیمتی بسیار مناسب و ارزان به جزیره‌ی کیش داشته باشید، حتما از صفحه‌ی تور لحظه آخری کیش بازدید کنید و با مشاهده‌ی لیست قیمت‌ها و شرایط تورهای کیش، تور دلخواه خود را پیدا کنید و یک سفر عالی و خاطره انگیز را در پیش رو داشته باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران