0/5 - (0امتیاز)
22 مهر 1398 ساعت :16:47 2290

خدمات ماساژ در جزیره‌ کیش

خدمات ماساژ در جزیره‌ کیش در کدام مراکز تخصصی انجام میشود

در جزیره‌ زیبای کیش، امکانات و خدمات بی‌شماری وجود دارد که می‌تواند تعطیلات شما را به یک خاطره‌ی بی‌نظیر و به یاد ماندنی تبدیل کند. جاذبه‌های گوناگون و مختلفی که در این جزیره‌ زیبا و چشم نواز وجود دارد، برای ساختن یک تعطیلات عالی، کافی و مناسب است. اقلیم طبیعی جزیره کیش، همچون دریا‌ی آرام و نیلی رنگ، امواج خروشان و کف آلود، ساحل گرم و شنی و نقره‌ای رنگ، مرغان دریایی پرهیاهو و سرحال و دیگر جانوران آبزی می‌‌تواند برای هر شخصی با هر سن و سلیقه‌ای کاملا جذاب و دوست داشتنی باشد.گر به جزیره‌ کیش سفر می‌کنید، خدمات و امکانات دیگری نیز در این جزیره‌ زیبا وجود دارند که بتوانند برای شما یک تعطیلات رویایی بسازند. از جمله بازی‌ها و سرگرمی‌های مدرن و تفریحات آبی و ساحلی جزیره‌ کیش و نیز اقامت‌گاه‌ها و هتل‌های مناسب و لوکس. همچنین، در هنگام شنا و آبتنی در جزیره‌ کیش می‌توانید از خدمات عالی ماساژ در این جزیره استفاده کنید. در ادامه به معرفی چند مکان مناسب برای استفاده از خدمات ماساژ در جزیره‌ کیش می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

پلاژ بانوان جزیره کیش

در پلاژ بانوان جزیره‌ کیش شما بانوان عزیز مسافر تور کیش می‌توانید از بهترین خدمات ماساژ درمانی و ماساژ تراپی در ساحل گرم و پاکیزه‌ی این پلاژ لذت ببرید. در پلاژ بانوان جزیره‌ کیش، ماساژوران مجرب و ماهری حضور دارند که می‌توانند تمام خستگی سفر را از تن شما به در کنند. در این پلاژ زیبا، شما درحالی که در کنار دریا قرار دارید، روی تخت‌های مخصوص استراحت این پلاژ و یا روی شن‌های گرم و مطبوع درحالی که استراحت می‌کنید، از خدمات عالی و بی‌نظیر ماساژ با انواع مختلف روغن‌های مخصوص ماساژ تراپی لذت می‌برید. قطعا شنیدن صدای امواج و پرندگان پرهیاهو در کنار صدای بازی و شادی کودکان در ساحل، درحالی که از گرمای مطبوع آفتاب و نرمی شن‌ها لذت می‌برید، می‌تواند تمام خستگی سفر را از تن شما به در کند. پس یکی از بهترین گزینه‌ها برای بانوان مسافر جزیره‌ کیش، مراجعه به پلاژ بانوان است. به ویژه بانوان سالمند با مراجعه به این پلاژ و استفاده از خدمات ماساژ درمانی، قطعا از تاثیرات معجزه‌آسای ماساژ بهره‌مند می‌شوند.

پارک آبی اوشن

یکی از بهترین و زیباترین و نیز یکی از مفرح ترین مکان‌هایی که می‌توانید از خدمات ماساژ در آن بهره‌مند شوید، پارک آبی اوشن در جزیره‌ زیبای کیش است. این پارک آبی سرباز، با محیطی بسیار زیبا و چشم نواز و طراحی و ساخت پیشرفته‌ترین و زیباترین وسایل بازی و سرگرمی‌های آبی، یکی از بهترین پارک‌های آبی در خاورمیانه به حساب می‌آید. همچنین، اگر به دنبال پیدا کردن یک مرکز تخصصی برای ماساژ درمانی و رفع خستگی سفر هستید، پارک آبی اوشن یک گزینه‌ی عالی است. فرقی نمی‌کند که خانم هستید و یا آقا. در این پارک، در زمان مخصوص خود می‌توانید توسط بهترین و با تجربه‌ترین ماساژور‌های جزیره‌ کیش، از خدمات بی‌نظیر ماساژ استفاده کنید و لذت ببرید. استفاده از روغن‌های کاملا گیاهی در هنگام ماساژ می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

پلاژ آقایان کیش

آقایان مسافر در جزیره‌ زیبای کیش، اگر دوست دارید درست در کنار ساحل و در زیر نور ملایم و دلچسب آفتاب، از خدمات ماساژ حرفه‌ای بهره‌مند شوید، پلاژ آقایان یک مکان عالی برای شماست. در پلاژ آقایان جزیره‌ کیش، در محیطی کاملا طبیعی و چشم نواز و دلچسب، روی شن‌های گرم و نرم و پاکیزه‌ی ساحل و درحالی که صدای امواج خروشان را می‌شنوید، توسط ماساژور‌های حرفه‌ای از خدمات عالی ماساژ بهره‌مند می‌شوید. اگر به همراه سالمندان به این جزیره سفر کرده اید، حتما به این پلاژ مراجعه کنید. چرا که یکی از بهترین و لذت‌بخش ترین تفریحات مناسب سالمندان در جزیره‌ کیش، استفاده از خدمات ماساژ است. پس در هنگام گشت و گذار در جزیره‌ کیش، حتما به این پلاژ سری بزنید و علاوه بر شنا و آب‌تنی، از دیگر خدمات و تفریحات ساحلی و آبی استفاده کنید.

جزیره‌ زیبای کیش یک مکان عالی برای گذران اوقات فراغت شماست‌. اگر دوست دارید به این جزیره‌ زیبا سفر کنید، اصلا نگران قیمت‌ بالای سفر نباشید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی تور ارزان کیش و انتخاب تور دلخواه و مناسب خود، یک سفر عالی و بی‌نظیر و با برنامه‌ ریزی عالی را در پیش رو داشته باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    فتحی

    من  4 شب تو این هتل بودم.هدف ما خرید و و رفتن قونیه بود.ساعت 9 صبح، اتاق تحویل شد .و مبلغ 100دلار گرفته شد که در هنگام خروج عودت داده شد. اتاق ها با تختخواب راحت ، صندوق پول، کتری و قوری برقی ، قهوه جوش (بسته های چای ، دمنوش ، قهوه و... رایگان) تلویزیون با شبکه های ماهواره ای بین المللی ، حمام با تجهیزاتبهداشتی کامل و وان و... بود و هر روز اتاق با بطری ها یآ؟ب معدنی (برای هر نفر یک بطری) و بسته های چای و نسکافه شارژ شده و هر روزه نظافت می گردید.(در بدو ورود بدون هیچگونه گفتگویی برای نوزاد اینجانب تختخواب نوزادمناسب به اتاق آورده شد.) هتل در منطقه ای خلوت ،بافت ساختمانها نوین و با کلاس ولیکن دور از نقطه مرکزی شهر(کیزلای) ساخته شده است. در هر ساعت از شبانه روز تاکسی سرویس بیرون هتل آماده سرویس بوده و ایستگاه اتوبوس در فاصله 500 متری از هتل میباشد، این منطقه از آنکارا فاقد مترو میباشد. برخورد پرسنل بسیار مودبانه و بانزاکت بوده وبه زبان انگیلیسی مسلط میباشند. در نزدیکی هتل سوپر بزرگ میگروس و چندین بار و کافه واقع بوده ولی شور و شلوغی مرکز شهر ندارد. صرافی(دویز)در فاصله 700 متری هتل واقع میباشد. صبحانه در طبقه همکف در کافه سرو شده که همه سلایق را در بر میگیرد.( شامل چندین مدل غذای گرم،سرد، پنیرها،سبزیها ، میوه ها، آب میوه ها ، زیتون،خشکبارو... میباشد. در طبقه 3- زیرزمین استخر استاندارد با عمق یکسان 140، سونا ، باشگاه ورزشی مجهز و حمام ترکی به صورت رایگان برای مهمانان هتل فراهم شده است. اینترنت بدون رمز ویا هیچگونه محدودیتی ، به صورت رایگان برای مهمانان هتل فراهم میباشد.