0/5 - (0امتیاز)
30 مهر 1398 ساعت :09:26 1241

پارک‌های مرکز جزیره‌ کیش، تلفیق طبیعت و معماری

در طول اقامت در جزیره‌ زیبای کیش، حتما به پارک‌های زیبای این جزیره می‌روید تا علاوه بر استراحت و رفع خستگی سفر، از طبیعت این مکان‌ها لذت ببرید. پارک دلیران کیش از زیباترین پارک‌های جزیره‌ کیش است که می‌توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید.

سفر به جزیره‌ کیش، قطعا از به یاد ماندنی‌ترین و دلپذیرترین تجربیات شما خواهد بود. این جزیره‌ زیبا، چشم نواز و خوش آب و هوا، با دارا بودن اقلیم طبیعی و چشم‌نوازی که دارد، به یکی از جذاب‌ترین و دلپذیرترین مقاصد گردشگری، نه تنها در ایران زمین بلکه در کل خاورمیانه تبدیل شده است‌‌. از جذاب‌ترین بخش‌های این جزیره‌، سازه‌هایی هستند که از تلفیق عناصر طبیعی با معماری مدرن و به روز ساخته شده اند و برای استراحت و تفریح و گذراندن اوقات فراغت مسافران و گردشگران تور کیش بسیار مناسب هستند. از جمله‌ی این مکان‌ها، پارک‌ها و پارک‌های ساحلی جزیره‌ کیش هستند. پارک‌های ساحلی همچون سیمرغ، پارک ساحلی مرد ماهی‌گیر، پارک ساحلی دامون کیش و ... از جمله این پارک‌ها در جزیره‌ زیبای‌ کیش هستند که از نظر زیبایی و موقعیت عالی که دارند، برای گذراندن اوقات فراغت بی‌نظیر هستند. در جزیره‌ زیبای کیش، پارک‌های زیبا و بی‌نظیر دیگری هم وجود دارند که در ادامه با چند نمونه‌ی مختلف  از آن‌ها آشنا می‌شویم.

پارک خانواده‌ کیش

بسیاری از افراد علاقمند هستند که تنها به سفر کردن و گشت و گذار بپردازند. برخی از مردم هم دوست دارند که به همراه خانواده و یا دوستان خود به سفر بروند و حضور در مکان‌های تازه‌ای را تجربه کنند. در هرصورت، چه تنها به این جزیره‌ زیبا سفر کنید و چه به اتفاق دوستان و خانواده به کیش بیایید، این جزیره پر از امکانات و خدمات تفریحی عالی و بی مانند برای شما است. یکی از این مکان‌ها پارک خانواده است. در پارک خانواده‌ی جزیره‌ کیش، شما می‌توانید انواع تفریحات مختلفی که در هنگام گشت و گذار در جزیره‌ کیش تجربه می‌کنید، در این پارک پیدا کنید و استفاده کنید. انواع ورزش‌ها و تفریحات ساحلی و سرگرمی‌های مختلف در این پارک یافت می‌شود. مثلا انواع بازی‌های ورزشی همچون تنیس، والیبال، فوتسال، بدمینتون، و... همچنین، همانطور که در تمام جزیره‌ کیش دوچرخه سواری به عنوان یک تفریح پرطرفدار و بدون محدودیت وجود دارد، در پارک خانواده‌ی کیش هم شما می‌توانید از این تفریح جذاب و لذت بخش استفاده کنید. کافیست که با پرداخت مبلغی، از دوچرخه‌های استاندارد و سالم ایستگاه دوچرخه سواری پارک خانواده‌ی کیش استفاده کنید. این پارک زیبا به شیوه‌ای کاملا نو و مدرن ساخته شده‌است. آبنمای زیبا، نورپردازی فوق‌العاده چشم نواز و جاذبه‌های دیگر همچون پخش موسیقی، آن را به یکی از جذاب‌ترین پار‌ک‌های جزیره تبدیل کرده است. این پارک همچنین به ساحل نزدیک است و شما با پیمودن مسیر نسبتا کوتاهی می‌توانید به ساحل برسید و از آرامش و زیبایی آن لذت ببرید. در این پارک همچنین رستوران، فودکورت، سرویس بهداشتی و نیمکت‌هایی برای استراحت شما وجود دارد.

پارک‌ زیبای آبشار

پارک آبشار هم یکی دیگر از زیبایی‌های جزیره‌ کیش است که به خاطر نزدیکی و مجاورتش با مراکز خرید و مرکز جزیره به یک پارک محبوب در بین مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در پارک آبشار هم برای مسافران و گردشگران جاذبه‌های زیبایی وجود دارد که می‌تواند اوقات خوش و خاطره انگیزی برای آنان بسازد. پارک آبشار جزیره‌ کیش به خاطر نزدیکی به مرکز خرید پردیس، یک پارک پرطرفدار در بین مسافران و گردشگران است که به خرید و گشت و گذار در مراکز خرید و بازارها علاقمند هستند. چرا که فضای سبز این پارک زیبا و محیط دلنشین آن، و همچنین خدمات و امکانات این پارک همچون فودکورت و کافی شاپ و نیز نزدیکی آن به رستوران، یک محیط عالی و مناسب برای رفع خستگی خریداران و بازدید کنندگان از مراکز خرید به وجود آورده است.

اگر علاقمند هستید که از دیگر جاذبه‌های جزیره‌ زیبای کیش در میان آب‌های فیروزه‌ای رنگ خلیج فارس، دیدن کنید، می‌توانید با قمیتی بسیار ارزان و مناسب به این سفر لذت بخش بروید. کافیست به صفحه‌ی تور ارزان کیش مراجعه کنید و با انتخاب تور مناسب و دلخواه خود با قیمتی بسیار مناسب، یک سفر عالی و لذت بخش را در کنار دوستان و خانواده خود تجربه کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران