0/5 - (0امتیاز)
07 آبان 1398 ساعت :11:57 1307

جاذبه‌های بخش جنوبی جزیره‌ کیش

اگر قصد دارید که در طول اقامت در جزیره‌ کیش، از زمان خود بهتر استفاده کنید، باید جاذبه‌های هر بخش از جزیره را به خوبی بشناسید.

در جزیره‌ زیبای کیش، صدها گونه تفریح و سرگرمی و جاذبه وجود دارد که می‌تواند شما را روزها و حتی ماه‌ها سرگرم کند، و خاطرات خوش و بی‌نظیری را از اقامت در این جزیره، در ذهن  و خاطر شما ثبت کند. اگر برای گذراندن‌ اوقات فراغت و تعطیلات خود، سفر به این جزیره را انتخاب کرده اید، باید بدانید که یکی از بهترین گزینه‌ها را برای رفع خستگی خود برگزیده‌اید، اما اگر از جذابیت‌ها و سرگرمی‌های هر قسمت از این جزیره، اطلاع داشته باشید، می‌توانید تعطیلات خود را بسیار بهتر و لذت‌بخش‌تر در این جزیره سپری کنید. در قسمت پیشین، از  جذابیت‌ها و سرگرمی‌های بخش شمالی جزیره‌ کیش گفتیم. در این بخش، قصد داریم که مسافران و گردشگران تور کیش را با جاذبه‌های بخش جنوبی کیش آشنا کنیم، تا با داشتن آگاهیی مختصری از آن‌ها، بتوانند بهتر و راحت‌تر، سرگرمی‌های مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنند و از گشت و گذار در این بخش از جزیره لذت ببرند.

روستای باغو، طبیعت و بافت سنتی جزیره‌ کیش

اگر در جنوب جزیره‌ کیش در حال گشت و گذار هستید، حتما از روستای زیبای باغو دیدن کنید. این روستا، در جنوب غربی جزیره قرار دارد. می‌گویند که این روستا از دوران حکومت قاجاریه بر ایران وجود داشته است. مورخان با توجه به لوح سنگی که بر دیواره‌ی مسجد در این روستا وجود دارد، تاریخ بنای این روستا را به سال‌ هشتصد و هشتاد و پنج هجری نسبت می‌دهند.مسجد محمد در این روستا، یک مسجد تاریخی و مهم است که بازدید از آن می‌تواند برای شما جذاب واقع شود. درختان کهن سالی در این روستا وجود دارد، که قدمت و کهن‌سالی این مکان را نشان می‌دهد. اگر به این روستای زیبا و عجیب در جنوب جزیره سفر کنید، قطعا از دیدن خانه‌های سنتی و کاهگلی این مکان شگفت زده خواهید شد. مردمان بومی روستای باغو در جزیره‌ کیش، اکثرا ماهیگیر و دامدار و دام پرور هستند. مردمان این روستا عرب زبان هستند و با توجه به پیشرفت شگفت انگیز جزیره‌ کیش و مدرن بودن آن، همچنان از زندگی به شیوه‌ی بومی پیشینیان اقلیم کیش استفاده می‌کنند.

کشتی یونانی جزیره‌ کیش

یکی از زیباترین و چشم نواز ترین جاذبه‌های جزیره‌ کیش کشتی یونانی در بخش جنوبی این جزیره است. احتمالا در طول گشت و گذار در جنوب جزیره‌ کیش، حتما به ساحل و دریا هم سری می‌زنید تا در کنار دریا، از نسیم خنک و شن‌های نرم و صدای امواج و هیاهوی مرغان دریایی که بر فراز امواج پرواز می‌کنند، لذت ببرید. یکی از بهترین سواحل جزیره‌ کیش که در جنوب جزیره واقع شده است، ساحل کشتی یونانی است. ماجرای جالب این کشتی، به سالها پیش باز می‌گردد که این کشتی در حالی که در آب‌های خلیج فارس حرکت می‌کرد، در ساحل جنوبی جزیره‌ کیش ه گل نشست و علی‌رغم تلاش فراوان برای دوباره به حرکت در آوردن آن، موفق نشدند و پس از تخلیه‌ی کشتی، آن را به آتش کشیدند. این کشتی زیبا اکنون یکی از زیباترین و چشم نوازترین مکان‌ها برای عکاسی است. تماشای غروب آفتاب در این ساحل و در کنار کشتی، می‌تواند بسیار خاطره ساز و به یاد ماندنی باشد.

پارک ساحلی سیمرغ، پارکی زیبا در جنوب شرقی کیش

اگر برای استراحت و رفع خستگی پس از یک روز شلوغ، به یک مکان مناسب احتیاج داشتید، پارک ساحلی سیمرغ در قسمت جنوب شرقی کیش می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما باشد. این پارک زیبا دارای بهترین امکانات همچون مکان مناسب برای ماهیگیری، دوچرخه سواری، آب‌تنی برای آقایان، رستوران و فودکورت، آلاچیق و نیمکت برای استراحت شما و زمین‌ مناسب برای ورزش‌هایی چون والیبال و هندبال ساحلی می‌باشد.در این پارک ساحلی، یک مجسمه‌ی سیمرغ بسیار بزرگ و بسیار زیبا وجود دارد که چشم اندازی بسیار زیبا پدید آورده است.اگر شما هم علاقمندید که از جذابیت‌های جزیره‌ کیش، در بخش‌های مختلف آن بازدید کنید، می‌توانید با پرداخت مبلغی بسیار کمتر و مناسب‌تر از آنچه که فکر می‌کردید، یک سفر عالی را در کنار دوستان و خانواده‌ی خود تجربه کنید. کافیست به صفحه‌ی تور لحظه آخری کیش مراجعه کنید و با انتخاب تور دلخواه و مناسب خود با قمیتی عالی و استثنایی از میان تورهای متنوع به کیش، یک سفرعالی و لذت‌بخش را تجربه کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران