0/5 - (0امتیاز)
18 مهر 1398 ساعت :10:38 1336

تفریحات آبی جزیره‌ کیش(بخش دوم)

تفریحات آبی جزیره‌ کیش با مدرن ترین سطح و بالاترین کیفیت، یک تفریح عالی برای افراد علاقمند به هیجان است.

جزیره‌ زیبای کیش می‌تواند از بهترین و زیباترین مقاصد گردشگری باشد که افراد برای گذراندن تعطیلات خود به بهترین شکل ممکن می‌توانند از آن استفاده کنند. جزیره‌ای زیبا، خوش آب و هوا و بسیار مدرن و دارای تفریحات لذت بخش که بهترین گزینه برای تجربه‌ کردن یک تعطیلات عالی، خوش، به یاد ماندنی و خاطره انگیز است.در این جزیره‌ زیبا و خوش آب و هوا، شما علاوه بر حضور در یک اقلیم بسیار زیبا و کاملا طبیعی و چشم نواز، محیطی بسیار مدرن و دارای امکانات و خدمات رفاهی گردشگری را در اختیار خواهید داشت که می‌تواند یکی از عمده‌ترین دلایل انتخاب این جزیره، برای گذراندن اوقات فراغت باشد. مسافران و گردشگران تور کیش در طول اقامت خود در این جزیره‌ زیبا، بازی‌ها و تفریحات آبی لذت بخش و تازه‌ای را تجربه می‌کنند که در قسمت پیشین به معرفی کامل آن پرداختیم. در ادامه با بخش دیگری از تفریحات آبی این جزیره آشنا می‌شویم.

بنانا سواری، تجربه‌ یک تفریح دسته جمعی و لذت بخش

بنانا سواری در سواحل جزیره‌ کیش و پارک‌های ساحلی کیش یک تفریح پرهیجان و بسیار پر طرفدار است، چرا که بسیار لذت بخش است، به صورت دسته جمعی هم می‌توان از آن استفاده کرد و نیز نسبت به دیگر تفریحات آبی در جزیره‌ کیش، قیمت مناسب‌تر و کمتری دارد.بنانا یک تیوب بزرگ است که با هوا پر شده است، و با یک کابل امن و محکم به یک قایق موتوری پر سرعت متصل شده است. در هنگام استفاده از این تیوب‌ها، پوشیدن جلیقه‌ی نجات ضروری است، چرا که این قایق با سرعت بسیار زیادی حرکت می‌کند و حتی با وجود امن بودن بنانا، بهتر است که نکات ایمنی را جدی بگیرید. از مزیت‌های این تفریح پرهیجان، که آن را به یکی از پرطرفدارترین تفریحات آبی تبدیل کرده است، این است که در این تفریح همچون قایق سواری، می‌توانید به همراه خانواده و یا دوستان خود آن را تجربه کنید. چرا که ظرفیت آن بالاست اما اگر قصد داشتید به صورت تک نفره هم آن را تجربه کنید، این امکان برای شما وجود دارد. بناناسواری یک تفریح هیجان انگیز، لذت بخش و به  یاد ماندنی است و برای افرادی که عاشق سرعت و هیجان هستند گزینه‌ی خوبی به حساب می‌آید.پس در طول گشت و گذار در سواحل جزیره‌ کیش به ویژه ساحل دامون، حتما آن را امتحان کنید.

کیبل اسکی، چرخش روی سطح آب

این تفریح لذت بخش و پرهیجان بسیار شبیه به جت اسکی سواری است، با این تفاوت که در کیبل اسکی، شما به هیچ قایقی که توسط یک قایقران رانده می‌شود متصل نیستید، بلکه شما کابلی محکم و امن در دست دارید، که به یک برج متصل است و در طول اسکی سواری به دور آن می‌چرخید. این تفریح در جزیره‌ زیبای کیش طرفداران خاص خودش را دارد و برای افراد علاقمند به هیجان مناسب است. در طول اقامت در جزیره‌ کیش، حتما این تفریح پر هیجان را تجربه کنید.

شاتل سواری در کیش

این تفریح لذت بخش در واقع بسیار شبیه به بنانا سواری است. در شاتل سواری، شما روی یک تیوب پرباد می‌نشینید که البته با استفاده از کلا و جلیقه‌ی مخصوص و نیز کمربند، خطری برای شما وجود ندارد. سپس به وسیله‌ی یک قایق پر سرعت روی سطح آب کشیده می‌شوید. در حین شاتل سواری، می‌توانید تنی به آب بزنید و شنا کنید.

بیگ بال، یک تفریح امن و لذت بخش

بیگ بال یک تفریح هیجان انگیز و سالم است و برای والدینی که نگران به خطر افتادن سلامتی فرزندانشان در طول استفاده از وسایل بازی پرسرعت هستند، بسیار مناسب است. با استفاده از بیگ بال، شما می‌توانید با قرار گرفتن داخل توپ‌های شفاف و بسیار بزرگ، روی سطح آب شناور شوید. این تفریح در دریا بسیار لذت بخش خواهد بود و خاطره‌ی خوشی برای شما و فرزندانتان خواهد ساخت.

سفر به جزیره‌ کیش می‌تواند قطعا یکی از بهترین تجربیات زندگی شما باشد. اگر مایلید این سفر را با هزینه‌ای بسیار کمتر و با برنامه ریزی مناسبی تجربه کنید، کافیست به صفحه‌ی تور ارزان کیش سری بزنید و ضمن انتخاب تور دلخواه و مناسب خود، یک سفر هیجان انگیز و لذت بخش را در پیش رو داشته باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران