0/5 - (0امتیاز)
10 آبان 1398 ساعت :22:02 1773

گشت و گذار در شرق جزیره‌ کیش

هر گوشه از جزیره‌ زیبای کیش، جذابیت‌ها و زیبایی‌های خاص خود را دارد. اگر شما هم دوست دارید با جاذبه‌های بی‌نظیر شرق جزیره آشنا شوید، با ما همراه باشید.

اقامت در جزیره‌ کیش، با آب و هوای خوش و دلچسبی که دارد، قطعا مورد پسند همه‌ی افراد با همه‌ی سلیقه‌ها است. این جزیره‌ خوش آب و هوا و زیبا، پر از جذابیت و زیبایی است و یک محیط عالی و مناسب برای گذراندن یک تعطیلات به یاد ماندنی و بی‌نظیر می‌باشد. هر گوشه و هر نقطه از جزیره‌ کیش، جاذبه‌ها و زیبایی‌های خاص خود را دارد. به گونه‌ای که شما به هر نقطه‌ای در این جزیره که سفر کنید، مجموعه‌ای از زیبایی‌ها و جذابیت‌های بی‌مانند و بسیار چشم نواز را خواهید دید، که برای پر کردن اوقات فراغت به بهترین شکل ممکن بسیار مناسب است. در قسمت‌های پیشین گشت و گذار در جزیره، با هم به شمال جزیره‌ کیش سفر کردیم و با جاذبه‌های بخش شمالی جزیره آشنا شدیم. همچنین، با جذابیت‌های بخش جنوبی جزیره‌ کیش آشنا شدیم و از تفریحات و زیبایی‌های طبیعی این بخش آگاه شدیم. اکنون قصد داریم با هم به بخش شرقی جزیره، سری بزنیم و بدانیم که در تور کیش، در بخش شرقی جزیره چه چیزهایی در انتظار ما خواهد بود.

برای شنا، به شرق جزیره سفر کنید!

اگر دوست دارید تجربه‌ی یک شنای خوب و لذت بخش را در طول سفر به جزیره داشته باشید، حتما به پلاژ آقایان و پلاژ بانوان در بخش شرقی جزیره سری بزنید. فرقی نمی‌کند که خانم باشید و یا آقا. برای بانوان و آقایان در شرق جزیره و در قسمت ساحلی آن، مکان‌های مناسبی برای شنا وجود دارد که آن‌ها می‌توانند اوقات خوش و شادی را در کنار امواج خروشان دریا سپری کنند و به شنا و تفریحات آبی لذت بخش همچون قایق سواری، شاتل، پاراسل و ... بپردازند. در این پلاژ‌ها همچنین امکانات بی‌نظیر دیگری همچون خدمات ماساژ، بوفه، رستوران، غرفه‌های فروش انواع لوازم شنا و ... نیز وجود دارد.

ساحل مرجان کیش، جذابیت طبیعی شرق جزیره

اگر دوست دارید در یک محیط طبیعی و بسیار زیبا، و البته با بهترین امکانات رفاهی اوقات خود را به بهترین شکل ممکن بگذرانید، حتما به ساحل مرجان کیش در بخش شرقی جزیره سری بزنید. ساحل مرجان کیش، یکی از بهترین و زیبا‌ترین سواحل جزیره‌ کیش می‌باشد که با دارا بودن زیبا‌ترین جاذبه‌های طبیعی، یک مکان بسیار پرطرفدار در بین مسافران و گردشگران جزیره‌ کیش به شمار می‌آید. در این ساحل زیبا، مرجان‌های طبیعی اما بی‌جان، به وسیله‌ی امواج خروشان به ساحل می‌آیند و روی شن‌های نقره‌ای رنگ و درخشان ساحل می‌افتند. این مرجان‌ها در رنگ‌های سفید، صورتی بسیار کمرنگ، زرد، صدفی و... چشم اندازی بی‌نظیر و بی‌نهایت زیبا را برای بازدیدکنندگان به وجود آورده‌اند. اگر دوست دارید انواع صدف‌ها، مرجان‌ها، حلزون‌ها و لاکپشت‌ها و سایر موجودات دریایی زیبا را از نزدیک ببینید، حتما از ساحل مرجان دیدن کنید. آب درخشان و پاکیزه، به شما این امکان را می‌دهد که از جاذبه‌های داخل آب هم دیدن کنید. این مکان همچنین دارای امکانات و خدمات رفاهی همچون آلاچیق، بازارچه، رستوران و فودکورت، و امکانات ویژه‌ی تفریحات دریایی و ساحلی می‌باشد که برای گذراندن یک روز عالی و خاطره ساز، بهترین گزینه است.

بازدید از دلفین‌های جذاب و جالب در جزیره

در شرق جزیره‌ کیش، شما می‌توانید از دلفیناریوم کیش دیدن کنید که اولین و بهترین پارک دلفین در ایران است. این مکان جالب و هیجان انگیز، به شما این امکان را می‌دهد که از فاصله‌ی بسیار نزدیک، با این موجودات باهوش و زیبا دیدن کنید و از حرکات نمایشی و بازی‌های آن‌ها لذت ببرید. دلفین‌ها، این موجودات باهوش و زیبا، برای میزبانی از شما در یک روز به یاد ماندنی و خاطره ساز، آماده‌ هستند. بازدید از دلفیناریوم کیش همچنین برای کودکان و نوجوانان، قطعا در دسته‌ی بهترین و لذت بخش‌ترین تجربیات سفر و گشت و گذار در کیش خواهد بود.

شما هم می‌توانید از جاذبه‌های این جزیره دیدن کنید. برای سفر به جزیره‌ کیش، نیازی نیست که هزینه‌ی زیادی بپردازید. بلکه با قیمت‌های پایین تر هم می‌توان یک سفر عالی به این جزیره را تجربه کرد. کافیست به صفحه‌ی تور لحظه آخری کیش سری بزنید و با انتخاب یک تور ارزان قمیت و عالی، یک سفر بی نظیر و هیجان انگیز را به همراه خانواده‌ی خود تجربه کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران