0/5 - (0امتیاز)
17 مهر 1398 ساعت :09:12 1247

تفریحات آبی جزیره‌ کیش، هیجان در دریا(بخش اول)

قایق سواری در جزیره‌،جت اسکی،پاراسل

جزیره‌ کیش یکی از زیباترین و چشم‌ نوازترین مقاصد گردشگری خاورمیانه است که در جنوب ایران و در میان آب‌های گرم و نیلگون خلیج فارس قرار دارد. این جزیره‌ زیبا و خوش آب و هوا دارای بهترین و زیباترین جاذبه‌های گردشگری است که موجب شده است سالانه هزاران نفر به این جزیره سفر کنند تا از زیبایی‌های آن لذت ببرند و یک تعطیلات خوش و خاطره انگیز را پشت سر بگذارند. از جاذبه‌های طبیعی جزیره‌ کیش، در قسمت‌های پیشین معرفی زیبایی‌های جزیره، بسیار گفته‌ایم. اما در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم شما را با تفریحات آبی جزیره‌ کیش که بسیار پرهیجانند و مسافران و گردشگران تور کیش هر ساله از آن‌ها استفاده می‌کنند، آشنا کنیم. به این تفریحات مدرن و پرطرفدار، هرساله افزوده می‌شود و تفریحات جدید و هیجان انگیز تری به آن اضافه می‌شود.

در ادامه با ما همراه باشید 

جت اسکی کیش، سرعت، هیجان، لذت

اگر به دنبال تفریحات سریع و پرهیجان هستید، قطعا در جزیره‌ کیش بهترین آن‌ها را پیدا خواهید کرد. جت اسکی کیش یکی اط پرطرفدارترین و بهترین تفریحات موجود در آب‌های این جزیره‌ است که بیشتر موزد پسند جوانان و نوجوانان است. با استفاده از جت اسکی، می‌توانید در میان آب‌های خلیج فارس، با سرعت حرکت کنید و از خنکی آب روی پوست خود لذت ببرید. تماشای چشم انداز زیبای ساحل از دور، قطعا بسیار به یاد ماندنی خواهد بود. البته در هنگام استفاده از جت اسکی، باید نکات ایمنی را که پیش از سوار شدن به شما گفته می‌شود، به خوبی رعایت کنید. استفاده از کلاه ایمنی و جلیقه‌ی مخصوص الزامی می‌باشد. همچنین برای حفظ سلامتی مسافران و گردشگران، پیش از سوار شدن روی جت اسکی، توضیحاتی به شما داده می‌شود که مفید واقع خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورتی که اضافه وزن نداشته باشید، می‌توانید دو نفره از یک جت اسکی استفاده کنید. به این ترتیب یک تفریح دونفره‌ی پرهیجان را به همراه عزیزان خود تجربه می‌کنید. این تفریح پر هیجان و لذت بخش را در پارک‌های ساحلی جزیره‌ کیش همچون پارک ساحلی سیمرغ می‌توانید تجربه کنید و یک خاطره‌ی به یاد ماندنی بسازید.

پاراسل، لذت پرواز بر فراز دریا

اگر دوست دارید لذت پرواز کردن روی دریا را تجربه کنید، این امکان امروز برای شما در جزیره‌ کیش فراهم شده است. پاراسل، یک تجربه‌ی هیجان انگیز برای شما خواهد بود، به این شکل که همچون مرغان دریایی روی سطح دریا پرواز می‌کنید و لذت واقعی پرواز را لمس می‌کنید. در هنگام استفاده از پاراسل، می‌توانید دورنمای ساحل و زیبایی‌های جزیره را ببینید و لذت ببرید. تماشای دریای فیروزه‌ای رنگ و ساحل دلنشین و درختان جزیره قطعا لذت بخش خواهد بود. همچنین، لازم نیست که از تلفن همراه خود و یا دوربین شخصی خود برای عکس برداری و یا فیلم برداری در طول پرواز استفادا کنید. چرا که دوربین‌های مخصوصی در سایت‌های پاراسل در سواحل وجود دارند که این کار را انجام می‌دهند و در پایان عکس و فیلم را برای شما ارسال خواهند کرد.

قایق سواری در جزیره‌ کیش

قایق سواری یک تفریح ساده اما در عین حال، بسیار لذت بخش است. در سواحل جزیره‌ کیش قایق‌های زیادی در انواع مختلف موتوری، پدالی و پارویی با ظرفیت‌های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، لذت واقعی را در میان آب‌ها احساس کنید.  قایق‌های موتوری سرعت بیشتری دارند و برای افرادی که به هیجان و سرعت علاقه دارند، بسیاز مناسب می‌باشند. اما اگر ترجیح می‌دهید که با ملایمت و آرامش، حضور روی سطح دریای زیبا را تجربه کنید، کافیست از قایقران بخواهید که با سرعت کمتری حرکت کند، تا بتوانید چند دقیقه‌ای را در سکوت دریا و آرامش کامل به سر ببرید. قطعا تجربه‌ی قایق سواری را با هیچ کدام از تفریحات آبی دیگر نمی‌توان مقایسه کرد. پس در هنگام سفر به جزیره‌ کیش این تفریح لذت بخش را فراموش نکنید.

لذت و تفریح و هیجان، اجزای جدایی ناپذیر سفر به جزیره‌ کیش هستند. اگر مایلید به این جزیره سفر کنید، نگران قیمت بالای سفر و برنامه ریزی برای مدت اقامت خود نباشید. چرا که تنها با مراجعه به صفحه‌ی تور ارزان کیش می‌توانید از لیست تورهای مختلف با شرایط عالی و قیمت‌های بسیار مناسب به جزیره‌ کیش آشنا شوید و تور دلخواه و مناسب خود را، با قیمتی عالی و استثنایی انتخاب کنید و یک تعطیلات عالی و بی‌نظیر را در پیش رو داشته باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران