0/5 - (0امتیاز)
09 آبان 1399 ساعت :19:37 978

سفر به کیش قسمت چهارم

با توجه به اینکه صید ماهی در جزیره کیش آزاد است میتوانید انواع آبزیان خوشمزه و سالم را صید کنید.

صیادی آزادانه در سواحل کیش:

خیلی از گردشگران تور کیش در جستجوی طبیعت و یک مکان شگفت‌انگیز با ساحل برای صید ماهی و پخت و پز آن هستند تا سفری فراموش نشدنی را تجربه کنند. ماهی‌گیری در سواحل دلنشین کیش می‌تواند تجربه ‌ای بی ‌تکرار میباشد.شکار و صیادی ماهی در تمامی سواحل کیش آزاد و بلامانع است و شما میتوانید با ابزار ابتدایی ماهی‌گیری در جزیره کیش صید ماهی انجام دهید. علاقمندان حرفه‌ای به شکار و صیادی در جزیره‌ با دارا بودن کلوپ‌های ماهی مجهز وسایل حرفه ای صید ماهی را در کلوپ های ماهی گیری مانند ( مارینا ، هامور) انجام می دهند. و افراد مبتدی برای خرید لوازم صیادی ارزان به بازار عرب‌ها مراجعه کنند.تفاوت کلوب ها در این است که دارای اسکله‌های مخصوص ماهی‌گیری و قایق‌های صیادی میباشند.یادآور میشویم که آب های گرم و شور خلیج فارس تنوع بسیار بالا ماهیان را دارد.افرادی که در تور لحظه آخری کیش از آبزیان خطرناک مانند کوسه‌ها می ترسند میتوانند از پلاژهای مخصوص ماهی‌گیری در ساحل استفاده نمایند.در رابطه با کوسه های کوچک که از ماهیان کوچک تغذیه میکنند نباید نگران باشید چون برای شما خطر آفرین نیست. و اگر صیاد حرفه ای هستید به سواحل جنوب و جنوب غربی کیش بروید.

صیادی آزادانه در سواحل کیش:

جهان زیر آب در جزیره را فراموش نکنید:

جزیره‌ کیش با دارا بودن آب گرم و شور دارای صدها گونه‌ از آبزیان است.مانند ستاره دریایی و خرچنگ‌ها، صدف و سفره ماهی، لاکپشت‌ها، ماهی‌های رنگارنگ، اختاپوس، حلزون، گوش ماهی، اسب دریایی که میتوانید با کشتی های که کف آنها شیشه ای هستند از برخی از آنها در زیر آب بازدید کنید یا با غواصی در عمق آب به زندگی آنها وارد شوید.البته آکواریوم های نیز وجود دارد که  صدها گونه‌ های آبزیان خلیج فارس در یک دالان شیشه‌ای بزرگ در آنها جمع شده اند.ماهی‌های مانند ماهی شیر ماهی و سرخو، ، ماهی کافُر و سه کله، ماهی گرفه و زرده، ماهی زل و طوطی و حلالی که بازدید از آنها در تور ارزان کیش برای شما و کودکانتان آموزنده است و با سبک زندگی این آبزیان آشنا خواهید شد.

جهان زیر آب در جزیره را فراموش نکنید:

آشنایی با سواحل کیش:

ساحل‌ میرمهنا کیش: را میتوان گفت که دارای بزرگترین پارک ساحلی سرزمین آفتاب‌ و دریا در بلوار پر رفت و آمد و شلوغ دریا در جزیره‌ کیش است.بلوار دریا دارای هتل ها و مهمانسرا و مراکز خرید و بازار رستوران‌ و کافی‌شاپ‌ و مسجد خاتم الانبیاء میباشد. پارک ساحلی میرمهنا که نزدیک محله‌ عرب ها هست از مسجد الانبیاء شروع و تا میدان جاسک ادامه می یابد.در نزدیک پارک زیستگاه پرندگانی مانند لک لک و مرغ ماهی‌خوار است.در ساحل صدف‌ها و مرجان ها، حلزون ها گوش‌ماهی ها، لاکپشت‌ ها را در ساحل می بینید. یک اسکله مخصوص ماهی گیری، بازار فروش ماهی تازه، سوغات و صنایع دستی، دوچرخه سواری، رستوران‌های محلی و مدرن با موزیک زنده در کنار ساحل‌ میرمهنا کیش هستند.

ساحل‌ میرمهنا کیش

ساحل درختان نارگیل:ساحلی مملو از درخت نارگیل با ارتفاع بیش از 3 متر آنها که چهره زیبای به این ساحل داده است.ساحلی مرجان کیش:در شرق جزیره‌ کیش و در نزدیکی بازار مرجان است.مناسب برای خرید و استراحت و ساحل است.ساحل با دریای نیلگون و هوای مطبوع و مرجان‌های مرده اسفنجی در کنار ساحل ، صدف‌ها ، حلزون‌ها ، آلاچیق هایی ساحلی ، شاتل ،جت اسکی، پاراسل کافی‌ شاپ ، پیست دوچرخه سواری ،فودکورت ، امواج خروشان و غروب دل‌انگیز یکی از نقاط دیدنی جزیره است

ساحلی مرجان کیش

ساحل اسکله کیش:این ساحل به خاطر قایق‌ رانی، غواصی، دوچرخه‌سواری، فلای برد، مرغان دریایی، بالن‌سواری مشهور است.ساحل مرد ماهیگیر کیش:پارک ضلع شرقی جزیره مخصوص ماهیگیری است.تفریحاتی مانند دوچرخه سواری، پیاده روی، شن بازی با شن‌های نرم و درخشان و ساخت مجسمه شنی ،صدف و گوش ماهی از ویژگیهای پارک است.

ساحل مرد ماهیگیر کیش

ساحل سیمرغ کیش:این پارک منظره طلوع و غروب خورشید زیبایی دارد. فودکورت، کافی‌شاپ ،نیمکت‌های روبه دریا، آلاچیق‌های بزرگ،شاتل، پاراسل، قایق‌های موتوری و پارویی و پدالی، بنانا، جت اسکی، موتورسواری و پیست دوچرخه سواری تفریحات ساحلی مخصوص کودکان وجود دارد.تندیس بزرگی از یک سیمرغ در پارک است و دلیل نامگذاری پارک همین است.

ساحل سیمرغ کیش

ساحل کشتی یونانی:یک ساحل صخره‌ای با نمای کشتی یونانی که در آب کنار ساحل به گل نشسته و مناسب برای عکاسی و شنا و آب‌تنی است.

کشتی یونانی

ساحل جزیره هندورابی:جزیره هندورابی در 18 کیلومتری نزدیکی جزیره کیش است و ساحلی بکر است. دارای جانوارانی مانند لاکپشت‌ها خرچنگ‌ها، ، حلزون‌ها است بیشتر بومیان چند روستا در این جزیره زندگی میکنند و تعداد آنها کمتر از 110 نفر است.

سفر به کیش قسمت اول

سفر به کیش قسمت دوم

سفر به کیش قسمت سوم

سفر به کیش قسمت پنجم

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران