0/5 - (0امتیاز)
01 آبان 1398 ساعت :09:36 1354

یک گشت و گذار روزانه در جزیره‌ کیش

اگر بخواهید یک روز را در جزیره‌ کیش بگذرانید، قطعا با کمبود وقت مواجه خواهید شد. این جزیره‌ زیبا جاذبه‌های بی شماری هستند که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند.

اگر به یک سفر لذت بخش و خاطره ساز و اقامت در کنار دریا و در یک محیط لوکس و مدرن فکر می‌کنید، سفر به جزیره‌ زیبای کیش را حتما در برنامه‌های خود قرار دهقد. این جزیره‌ زیبا و خوش آب و هوا، با هوایی گرم و دلچسب، محیطی سرسبز و اقلیمی بی‌نظیر، برای گذراندن یک تعطیلات عالی و خاطره انگیز بهترین گزینه است. مسافران و گردشگران تور کیش در طول ایاقت خود در این جزیره‌ زیبا، می‌توانند از بهترین و مدرن‌ترین امکانات و خدمات گردشگری استفاده کنند. همچنین، در این جزیره‌ زیبا، انواع تفریحات مختلف برای مسافران و گردشگران وجود دارد. آثار تاریخی و ملی، پارک‌ها و پارک‌های آبی، پلاژ‌ها و سواحل زیبا، مراکز خرید و بازارهای سنتی، تفریحات مدرن کیش و ... همه و همه از جذابیت‌های بی‌نظیر این جزیره‌ رویایی هستند.

در ادامه به معرفی چند نمونه‌ از جاذبه‌های گردشگری جزیره‌ کیش می‌پردازیم که در طول یک روز می‌توانید از آنها بازدید کنید.

 حتما از آکواریوم‌های جزیره‌ کیش دیدن کنید!

بازدید از حیوانات و حیات جانوری حیواناتی که در اقلیم جزیره‌ کیش زندگی می‌کنند، این روزها بسیار راحت شده است و تمام علاقمندان این امکان را دارند که از این جانوران زیبا بازدید کنند. آبزیان جزیره‌ کیش از زیباترین آبزیان دریاهای جهان هستند. آب گرم و شور و اقلیم سازگار این منطقه، حیات جانوری عجیب و بسیار زیبایی را در لین منطقه به وجود آورده است که علاقمندان بسیاری را به خود جذب می‌کند. اگر شما هم علاقه دارید که با آبزیان ساکن در جزیره‌ کیش آشنا شوید، می‌توانید به مکان‌هایی همچون آکواریوم کیش مراجعه کنید. در این آکواریوم زیبا، شما می‌توانید انواع آبزیان، از ریزترین آن‌ها همچون صدف و ستاره دریایی تا بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین آن‌ها همچون کوسه و دلفین را به خوبی و از فاصله‌ای بسیار نزدیک مشاهده کنید. این مکان قطعا از شگفت‌انگیز ترین مکان‌هایی خواهد بود که در طول سفر خود خواهید دید. یک نمونه‌ی دیگر از آکواریوم نیز در جزیره‌ کیش وجود دارد. آکواریوم طبیعی کیش به این صورت‌ است که می‌توانید با زیردریایی، به عمق آب دریا بروید و از نزدیک با محل زندگی آبزیان و شکل و شمایل عجیب و دیدنی آن‌ها آشنا شوید. بازدید از این مکان‌ها و دیدن آبزیان برای شما به ویژه برای کودکان و نوجوانان است.

غذاهای بومی جزیره را امتحان کنید

در طول گشت و گذار در جزیره، حتما گرسنه می‌شوید. چه گزینه‌ای بهتر از امتحان کردن غذاهای سنتی و بومی جزیره؟ فست فود و غذاهای معمول در همه‌ جای ایران یافت می‌شود، اما اقامت در جزیره‌ کیش بهترین موقعقت برای امتحان کردن غذاهای سنتی جزیره می‌باشد. مخصوصا وقتی گرسنه و خسته باشید. مجبوس لحم، هریسه، و ماهی‌های خوشمزه‌ی جنوب  طعم خاطره انگیز و به یاد ماندنی برای شما خواهد داشت.

گشت و گذار در باغ پرندگان، یک بعد از ظهر عالی

برای قدم زدن و لذت بردن در جزیره‌ کیش، یکی از بهترین گزینه‌ها باغ پرندگان است. این باغ زیبا و چشم نواز، محل زندگی انواع پرندگان رنگارنگ و زیبا، با نژاد‌ها و ملیت‌های گوناگون است که از سراسر دنیا جمع آوری شده اند و در این باغ، در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته‌اند. این باغ زیبا، یک محیط عالی برای علاقمندان به زندگی و حیات جانوران و نیز برای علاقمندان به هنر عکاسی است. کودکان قطعا از بودن در این باغ زیبا و مفرح و آشنایی با پرندگان لذت خواهند برد 

تماشای غروب دل‌انگیز آفتاب در ساحل درختان نارگیل

اگر می‌خواهید غروب جزیره را به خوبی ببینید و لذت ببرید، حتما به ساحل درختان نارگیل سری بزنید. در این ساحل زیبا، چشم‌نوازترین نمودهای طبیعت و اقلیم کیش همچو درختان نخل، نارگیل، ساحل، دریای آرام و خورشید درخشان را ببینید.

سفر به این جزیره‌ زیبا می‌تواند به یک خاطره‌ی فراموش نشدنی تبدیل شود. اگر دوست دارید سفر خود را با قیمتی بسیار مناسب‌تر و مقرون به صرفه تجربه کنید، می‌توانید به صفحه‌ی تور ارزان کیش مراجعه کنید و با مقایسه‌ی قیمت‌های متنوع تورها و شرایط آن‌ها، یک سفر عالی و بی نظیر را به این جزیره‌ زیبا در پیش داشته باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران