0/5 - (0امتیاز)
17 مرداد 1398 ساعت :08:28 1794

پلاژ آقایان کیش(مکانی برای شنا و تفریحات آبی)

پلاژ آقایان مکانی انحصاری برای شنای آقایان با دسترسی فوق العاده در جزیره

برای افراد علاقمند به سفر، جزیره‌ی زیبای‌ کیش همواره می‌تواند انتخابی باشد که به یک خاطره‌ی فراموش نشدنی در ذهن آنان تبدیل شود. سفر به جزیره‌ای پر از شگفتی و زیبایی در میان آب‌های نیلی رنگ خلیج فارس و در قلب موج‌های خروشان و کف آلود. جزیره‌ای که هر تکه از آن، به قدری زیبا و پر از شگفتی است که نمی‌توان باور کرد این‌همه زیبایی و شگفتی تنها در یک جزیره واقع شده باشد. تلاقی سنت و مدرنیته، زیبایی‌های فرهنگ ایرانی و امکانات فرهنگ غربی، دست به دست هم داده‌اند که محیطی پر از آرامش و زیبایی برای مسافران تور کیش خلق کنند. چهره‌ی درخشان و نیلی رنگ دریا، امواج خروشان و خوش‌نوا، مرغان دریایی پرهیاهو و ساحل سپید و پاکیزه‌ی این جزیره، به کمک دیگر زیبایی‌های آن همچون چشم‌انداز سرسبز و درختان سر به آسمان کشیده، تجربه‌ای دلنشین را برای گردشگران جزیره‌ی کیش رقم می‌زند.خدمات توریستی و گردشگری که در این جزیره وجود دارد، سفر به این جزیره را به یک سفر راحت، دلنشین و خاطره انگیز تبدیل می‌کند‌. امکانات گردشگری و خدمات توریستی که در جهت رفاه حال بازدیدکنندگان جزیره‌ی کیش ساخته شده‌است، در بهترین درجات و مطابق استاندارد‌های جهانی می‌باشد. خدماتی چون احداث پارک‌های آبی مانند پارک اوشن مراکز خرید و بازار‌های مختلف سنتی و محلی و یا پیشرفته، ساخت شهربازی‌های مدرن و پیشرفته‌ای همچون شهربازی هایلند و بسیاری امکانات تفریحی دیگر که این جزیره را به یک جزیره‌ی زیبا و با تعداد بازدیدکنندگان بسیار بالا و یک رقیب سرسخت برای کشور‌های عربی تبدیل کرده است.برای اینکه گردشگران و مسافران تور ارزان کیش ، بتوانند تجربه‌ی شنا کردن در آب‌های گرم و دلپذیر خلیج فارس را داشته باشند، مسئولان جزیره‌ی کیش اقدام به ساخت پلاژهایی مجهز و پاکیزه و امن در نوار ساحلی این جزیره کرده اند که مسافران می‌توانند چند ساعتی را، در یک محیط مناسب و مخصوص، به شنا کردن، استراحت روی شن‌های نقره‌ای رنگ و گرم و مطبوع جزیره، تماشای امواج خروشان و دریای زیبا، استفاده از تفریحات آبی و بازی‌های ساحلی و استفاده از بسیاری امکانات دیگر، بپردازند.در ادامه برای علاقمندان و مسافران تور کیش، به معرفی پلاژ آقایان در این جزیره می‌پردازیم.

پلاژ آقایان جزیره کیش

شنا کردن آقایان در تمام طول جزیره، همواره آزاد و بدون مشکل است. اما امکاناتی که پلاژ آقایان در اختیار گردشگران قرار داده است، این مکان را به پربازدید ترین مکان برای شنا کردن آقایان تبدیل نموده است. این پلاژ در نزدیکی پلاژ بانوان ساخته شده است، که خانواده‌های بازدید کننده می‌توانند در یک تایم، با هم به استفاده از پلاژ بپردازند و بدون نگرانی از بابت وقت، برنامه‌ی جزیره گردی خود را از سر بگیرند. در پلاژ آقایان جزیره کیش، امکانات عالی و بی‌نظیری فراهم شده است. همچنین، در این پلاژ با توجه به مهارت شنای خود، می‌توانید در قسمت‌هایی با عمق متفاوت به شنا و تفریحات آبی بپردازید. در تمام‌ قسمت‌های این ساحل، افراد متخصص در خصوص نجات غریق آماده و مراقب هستند و شما می‌توانید بدون استرس و دلهره، کودکان خود را به این پلاژ بیاورید تا آنان نیز از شنا کردن در یک محیط زیبا و در کنار شما لذت ببرند.پلاژ آقایان کیش، دارای یک زمین والیبال ساحلی می‌باشد که هرساله میزبان مسابقات زیادی است. علاقمندان به ورزش‌های ساحلی می‌توانند در طول سفر با تور کیش از این زمین استفاده کنند.در پلاژ آقایان جزیره‌ی کیش، برای کودکان و نوجوانان در کنار ساحل وسایل بازی و سرگرمی قرار گرفته است که کودکان می‌توانند بازی و تفریح را بر روی شن‌های نرم ساحل و در کنار دریا، تجربه کنند و لذت ببرند. تماشای صدف‌ها، حلزون‌ها، مرجان‌ها و سنگ‌هایی که امواج با خود به ساحل می‌آوردند، در این پلاژ برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب خواهد بود.وجود امکانات پزشکی و کمک‌های اولیه و حضور نیروی متخصص در حوزه‌ی نجات و احیای افراد آسیب‌دیده، یکی از امکانات خوب و مفید این پلاژ برای مسافران تور کیش خواهد بود.در این پلاژ، برای آقایان سکوهای اختصاصی خدمات ماساژ فراهم شده که افراد متخصصی نیز در این مکان مشغول به کار هستند. آقایان مسافر تور کیش می‌توانند در حالی که از صدای امواج و هوای مطبوع جزیره لذت می‌برند، تجربه‌ی یک ماساژ حرفه‌ای را نیز داشته باشند.وجود دوش‌های آب شیرین و کمد‌های اختصاصی برای هر فرد، از امکانات این پلاژ است. در پلاژ آقایان کیش، می‌توانید از تفریحات ساحلی و آبی زیادی استفاده کنید. تفریحاتی مانند جت اسکی، بنانا سواری، شاتل و پاراسل، قایق سواری، غواصی، زمین فوتبال و والیبال ساحلی و بسیاری امکانات جذاب دیگر. تعدادی مربی شنای مجرب نیز در این پلاژ به آموزش شنا به صورت گروهی یا فردی می‌پردازند.همچنین در این مکان فودکورت و کافی‌شاپ نیز وجود دارد. وجود خدمات حمل و نقل نیز از دیگر امکانات این پلاژ مجهز و زیباست.

آدرس پلاژ آقایان جزیره کیش

خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر، پرشین گلف.

اگر علاقمندید یک سفر هیجان انگیز و با هزینه‌‌ای کمتر از حد انتظارتان را تجربه‌ کنید، با مراجعه به صفحه‌ی تور لحظه آخری کیش از قیمت‌های استثنایی این تور باخبر شوید و یا انتخاب تور مناسب خود، از یک سفر هیجان‌انگیز و دلپذیر لذت ببرید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران