0/5 - (0امتیاز)
05 آبان 1398 ساعت :13:00 1540

یک روز عالی در شمالِ جزیره‌ کیش

جاذبه‌های جزیره‌ کیش به قدری فراوان است که برای بازدید از آن‌ها قطعا نیازمند زمان زیادی خواهید بود. در این بخش قصد داریم جاذبه‌های بخش شمالی جزیره را به شما معرفی کنیم.

اگر برای گذراندن تعطیلات خود، سفر به جزیره‌ زیبای کیش را انتخاب کرده‌اید، قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها را برای سپری کردن روزهای به یاد ماندنی و بی‌نظیری در این جزیره، برگزیده‌اید. جزیره‌ زیبای کیش، جزیره‌ای سرسبز و زیبا و با آب و هوای خوش و مطبوع، و همچنین امکانات و خدمات توریستی بسیار عالی، برای شما یک تعطیلات عالی و فراموش نشدنی می‌سازد. در این جزیره برای همه‌ی افراد، با تمام سنین و سلیقه‌های متفاوت، تفریح و سرگرمی وجود دارد. کافیست که به لیست جاذبه‌های جزیره‌ کیش نگاهی بیندازید، تا از میان جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، هنری، خوراکی، مدرن، و ... در این جزیره، تفریح و سرگرمی مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید. اما اگر قصد دارید که در تور کیش، از تمام جاذبه‌های جزیره بازدید کنید، نیازمند یک نقشه‌ی کامل و یک لیست از جاذبه‌های کیش هستید. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم که به معرفی جاذبه‌های بخش شمالی جزیره‌ کیش، یک لیست کامل از جاذبه‌های این بخش از جزیره را در اختیار شما قرار دهیم که بتوانید در وقت خود صرفه جویی کنید و به بازدید از مکان‌ها و تجربه‌ی تفریحات مورد علاقه‌ی خود بپردازید.

گشت و گذار در دل تاریخ، حریره

اگر به بازدید از مکان‌های تاریخی و آشنایی با سبک معماری گذشتگان، به ویژه در جنوب ایران زمین علاقه دارید، حتما از شهر باستانی حریره  در بخش شمال جزیره‌ کیش دیدن کنید. این شهر عجیب و زیبا، یادآور شکوه و زیبایی معماری کهن ایران زمین است. در این شهر باستانی، شما می‌توانید از بخش‌های مختلفی چون حمام تاریخی حریره، آب انبار کهن سال، خانه‌های کوچک و دیگر جاذبه‌های آن دیدن کنید. این شهر باستانی نام خود را از ملکه‌ی حاکم بر این مکان گرفته است. بازدید از یک مکان تاریخی به قدمت شهر باستانی حریره، آن هم در قلب مدرنیته و به روز بودن جزیره‌ کیش، می‌تواند جالب و حتی شگفت انگیز باشد.

درخت کهن سال و مقدس، انجیر معابد

 

یکی دیگر از جاذبه‌های بخش شمالی جزیره‌ کیش، مجموعه‌ی درخت سبز است. این مجموعه یک مکان مقدس و البته بسیار جالب و زیبا در جزیره‌ کیش است. درخت بسیار کهن سالی در این مکان وجود دارد، که نامش انجیر معابد می‌باشد. بومیان جزیره، این درخت را یک درخت مقدس و دارای نیرویی ماورایی می‌دانند. در هنگام  بازدید از مجموعه درخت سبز جزیره‌ کیش حتما دخیل‌ها و پارچه‌هایی که برای براورده شدن حاجات به دست مردم بومی اقلیم کیش و نیز بازدید کنندگان و مسافران به شاخه‌های این درخت بسته شده است، توجه شما را جلب خواهد کرد.

شنا در دریا، از تفریحات بخش شمالی جزیره

خانم‌ها و آقایان می‌توانند اوقات بی‌نظیری را در سواحل جزیره‌ کیش بگذرانند. پلاژ آقایان جزیره‌ کیش یک مکان عالی برای شنا و تفریحات آبی است. همچنین برای بانوان هم در این مکان یک بخش اختصاصی به نام پلاژ بانوان قرار دارد که انواع تفریحات آبی و ساحلی را می‌توانید در این پلاژ تجربه کنید.

پارک ساحلی میرمهنا کیش

اگر به گذارندن اوقات فراغت در کنار دریا علاقمند هستید، حتما از پارک ساحلی میرمهنا در بخش شمالی جزیره‌ کیش دیدن کنید. این پارک زیبا و مجهز، محل استراحت و تفریح بسیاری از مسافران و گردشگران کیش است چرا که انواع تفریحات آبی و ساحلی در این مکان قابل دسترسی است.

پارک شهر جزیره

یکی دیگر از جذابیت‌های شمال جزیره کیش، پارک شهر می‌باشد. این پارک زیبا، با دارا بودن جاذبه‌های چون دریاچه‌ی مصنوعی، میدان گل، بوفه و رستوران، مجسمه‌ها و تندیس‌های زیبا و چشم اندازی بی‌نهایت زیبا، یک مکان عالی برای گردشگران و مسافران جزیره‌ کیش به حساب می‌آید. همچنین در پارک شهر جزیره، مسیر دوچرخه‌ سواری مناسبی برای علاقمندان به دوچرخه‌ سواری وجود دارد.

اگر دوست دارید از جاذبه‌های کیش، در تمامی بخش‌های این جزیره‌ زیبا دیدن کنید، نیازی نیست که هزینه‌ای زیاد و بالا بپردازید. کافیست به صفحه‌ی تور ارزان کیش مراجعه کنید و با مشاهده‌ی لیست کامل قیمت‌ها و شرایط تورها، از آن‌ها باخبر شوید و با انتخاب تور دلخواه و مناسب خود با قیمتی عالی و استثنایی، یک سفر به یاد ماندنی، عالی و راحت به این جزیره‌ زیبا داشته باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران