0/5 - (0امتیاز)
14 شهریور 1398 ساعت :12:21 1054

مجموعه تفریح و سرگرمی مریم جزیره کیش، تفریحات ارزان جزیره

بولینگ ،بیلیارد،جکوزی ،بدن سازی،رستوران و کافی شاپ را در مجموعه تفریح و سرگرمی مریم جزیره کیش تجربه کنید

سفر کردن همیشه نگرانی‌های خاص خودش را دارد و افراد در هنگام سفر کردن، دغدغه‌های مخصوص خود را دارند. نگرانی برای تهیه‌ بلیط به شهر مقصد، و تهیه بلیط برگشت، پیدا کردن محل اقامت مناسب و مجهز و با قیمت مناسب، انتخاب رستوران و فست فود با کیفیت، آشنایی با مراکز خرید قیمت مناسب و با کیفیت، مکان‌هایی برای استراحت و همچنین، پیدا کردن مکان‌هایی برای سرگرمی و بازی کودکان و نوجوانان، که محیطی امن و سالم باشد و برای فرزندان خاطرات خوشی بسازد. همه‌ی افراد معمولا در طول سفر خود این دغدغه‌ها را تجربه می‌کنند. پس انتخاب کردن یک تور مناسب برای سفر می‌تواند این نگرانی‌ها را تا حدود بسیار زیادی از بین ببرد و سفر شما را به یک سفر بی دغدغه و لذت بخش تبدیل کند. جزیره کیش پر از تفریحات و سرگرمی‌هایی است که تمام افراد در تمام سنین را سرگرم می‌کند. البته همه‌ی آن‌ها گرانقیمت نیستند. اکنون به معرفی یکی از مراکز بازی و سرگرمی ارزان قیمت در جزیره کیش می‌پردازیم.

مجموعه بازی و سرگرمی مریم کیش

مسافران و گردشگران تور کیش در طول سفر خود به این جزیره‌ی زیبا و خوش آب و هوا، حتما قصد دارند در بین تفریحات خود و گشت و گذار در جزیره و بازدید از مناطق گردشگری جزیره کیش یک مکان مناسب برای بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان و همچنین و یک مکان پر هیجان برای جوانان پیدا کنند که البته، برای خود آن‌ها هم لذت بخش و دوست داشتنی باشد و خاطره‌های خوشی را در ذهن تمامی افراد خانواده ثبت کند. مجموعه ورزش و بازی و سرگرمی مریم جزیره کیش، یک مکان عالی برای افرادی است که قصد دارند تفریحات مدرن را با قیمتی ارزان تر و مناسب تر از سایر مراکز بازی و سرگرمی تجربه کنند. همچنین در این مکان چندین تفریح مدرن و خوب و لذت بخش به صورت یک جا در یک محیط فراهم شده است و مسافران و گردشگرانی که به این مرکز مراجعه می‌کنند می‌توانند بدون نیاز به طی کردن مسافت‌های طولانی و خسته کننده، هیجان و لذت را تجربه کنند.  در مجموعه تفریح و سرگرمی مریم کیش، بازی‌ها و سرگرمی‌ها و امکاناتی همچون بولینگ، بیلیارد، جکوزی و سونا، بدن سازی، رستوران و کافی‌ شاپ، بازی‌های مناسب کودکان و خردسالان و  همچنین بازی‌های کامپیوتری و گیم برای علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری را دارد که در یک محیط شاد و مفرح برای بازدید کنندگان اوقات خوشی را می‌سازد.

بازی بولینگ مجموعه مریم کیش

این بازی شاد و مفرح مناسب تمام اعضای خانواده است. در مجموعه ورزش و سرگرمی مریم، شانزده لاین بولینگ قرار دارد و همزمان در هر خط  چهار نفر امکان بازی دارند. نورپردازی سالن بولینگ این مجموعه به صورت بلک لایت است. باشگاه بولینگ مجموعه ورزشی و بازی مریم یکی از زیبا ترین، بهترین و بزرگترین سالن‌های بولینگ در ایران به شمار می‌آید.

بازی بیلیارد مجموعه مریم کیش

این بازی در بین جوانان و نوجوانان طرفداران زیادی دارد. در باشگاه بیلیارد کیش مربیانی حضور دارند که به شما بیلیارد آموزش دهند. این  بازی در سه شاخه‌ی اسنوکر، پیرامید و ایت بال در این مجموعه وجود دارد‌. به خاطر پر طرفدار بودن این بازی، شانزده میز در این باشگاه به آن اختصاص یافته است.

جکوزی مجموعه مریم کیش

جکوزی مجموعه ورزشی مریم کیش دارای دو سالن مخصوص آقایان و بانوان است که مسافران و بازدید کنندگان از این مجموعه می‌توانند بدون نگرانی برای وقت، به صورت همزمان از سانس‌های همزمان این مجموعه برای آقایان و بانوان استفاده کنند.

بدن سازی مجموعه مریم کیش

اگر در طول سفر دوست دارید ورزش کنید، در جزیره کیش این امکان وجود دارد. به غیر از پیاده روی در جزیره کیش که در یک مسیر سالم و زیبا صورت می‌گیرد و همچنین ورزش پرطرفدار مسافران کیش یعنی دوچرخه سواری در جزیره سالن بدن سازی مجموعه مریم کیش هم با مجهز ترین و پیشرفته ترین دستگاه‌ها و امکانات ورزشی به صورت دو سالن با سانس همزمان آقایان و بانوان برای علاقمندان به ورزش کردن در طول سفر قابل دسترسی می‌باشد.

رستوران و کافی شاپ

در طبقه‌ی بالای مجموعه ورزشی و بازی جزیره کیش می‌توانید انواع غذاها و خوراکی ‌ها را خریداری کنید.

 همچنین در این مجموعه یک محیط مناسب برای بازی کردن کودکان و نوجوانان قرار دارد و دیگر نگرانی برای سرگرم کردن آنان نخواهید داشت.

این مجموعه در نزدیکی مرکز خرید زیتون کیش قرار دارد و از ساعت یازده الی دو بامداد آماده‌ی پذیرایی از شما‌ست.

اگر مایل هستید از سایر جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش بازدید کنید، نگران هزینه‌ی بالای سفر و اقامت در این جزیره نباشید. با بازدید از صفحه‌ی تور لحظه آخری کیش می‌توانید از تورهای متنوع و قیمت‌های آنان اطلاع یابید و تور مناسب خود را با قیمتی بسیار مناسب انتخاب کرده و یک تعطیلات عالی را در این جزیره تجربه کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران