0/5 - (0امتیاز)
23 مهر 1398 ساعت :09:05 1134

خرید در جزیره‌ کیش

در این مطلب چند مکان مناسب خرید در جزیره‌ کیش را به شما معرفی می‌کنیم که از نظر قمیت و کیفیت کالاها، بسیار عالی هستند.

سفر به جزیره‌ زیبای کیش، در هر فصلی از فصول مختلف سال، جاذبه و زیبایی خاص خود را دارد. این جزیره‌ سرسبز و زیبا و خوش آب و هوا، یکی از بهترین و پر طرفدارترین مناطق گردشگری در ایران زمین و حتی در سراسر خاور میانه به حساب می‌آید، که نه تنها از گوشه و کنار و شهر‌های مختلف ایران، بلکه از کشورهای دیگر نیز، بازدید کنندگان فراوانی را پذیرا می‌شود. اگر به این جزیره‌ زیبا و خوش آب و هوا در میان آب‌های آرام و گرم و نیلی رنگ خلیج فارس مسافرت کنید، قطعا یک تعطیلات عالی و به یاد ماندنی را برای خود خواهید ساخت. اما، آنچه که مسافران و گردشگران تور کیش در طول سفر خود، چه سفری کاری باشد و یا سفر سیاحتی و گشت و گذار، قطعا انجام خواهند داد، خرید کردن است. خرید کردن چه برای خود و چه به عنوان سوغات و رهاورد، همیشه در جزیره‌ کیش یکی از فعالیت‌های پرطرفدار است. البته که در این جزیره‌، امکانات و خدمات فراوانی برای تسهیل خرید کردن وجود دارد، همچون ساخت مراکز خرید و مراکز تجاری بزرگ و لوکس و بسیار زیبا در تمام نقاط جزیره، که کالاهای اصل و با کیفیت و معمولا با قیمت‌های مناسب و به صرفه را در اختیار خریداران و بازدید کنندگان قرار می‌دهند. اکنون قصد داریم چند مرکز خرید خوب را در این جزیره به شما معرفی کنیم. با ما‌ همراه باشید.

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش یکی از بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید در جزیره‌ کیش است‌. این مرکز خرید در دو طبقه‌ی تجاری ساخته شده است و دارای بیش از صد واحد تجاری می‌باشد. هرکدام از این واحدهای تجاری در مرکز خرید دامون، به عرضه‌ی کالاهایی چون پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایش، لوازم خانگی، لوازم الکتریکی، اسباب بازی و کالای کودک، جواهر و زیورآلات، عطر و ادکلن، شکلات، قهوه، مواد خوراکی و ... مشغول هستند‌. در این مرکز خرید، فودکورت و رستوران نیز وجود دارد و شما می‌توانید پس از اتمام خرید خود، در محیطی آرام بنشینید و خستگی را از تن خود به در کنید. از نکات مثبت مرکز خرید دامون این است که این مرکز خرید درست در نزدیکی ساحل دامون کیش ساخته شده است، و این مجاورت باعث می‌شود که شما به راحتی بتوانید از هر دو جاذبه یعنی دریا و مرکز خرید، بدون اتلاف وقت استفاده کنید.

خرید در بازار عرب‌ها

اگر به دنبال خرید کالاهای سنتی و بومی همچون صنایع دستی و سوغاتی‌ها و نیز خوراکی‌های بومی جزیره‌ کیش هستید، بازار عرب‌ها یک مکان مناسب برای شما است. در این بازار، مردم بومی و محلی جزیره‌ کیش مشغول فعالیت و فروش محصولات خود هستند. از نکات مثبت بازار عرب‌های کیش این است که کالاهای موجود در این بازار، با قمیت‌هایی بسیار مناسب و ارزان به مشتریان عرضه می‌شوند. کالاهایی چون انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، عطر و ادکلن، و سوغاتی‌های مخصوص کیش در این بازار یافت می‌‌شود‌. همچنین اگر به ماهی گیری در جزیره‌ کیش علاقمند هستید، با مراجعه به بازار عرب‌ها می‌توانید با کیفیت‌ترین تورها و قلاب‌ها و سایر ابزار ماهی‌گیری را با قمیت‌هایی بسیار مناسب‌تر از سایر فروشگاه‌ها در جزیره‌ کیش تهیه کنید.

پاساژ پردیس یک و دو

در هنگام گشت و گذار در جزیره‌ کیش، بازدید از پاساژ پردیس قطعا برای شما لذت بخش خواهد بود. پاساژ پردیس یک و دو از بهترین مراکز خرید در جزیره‌ کیش هستند که با دارا بودن انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز مسافران و گردشگران، امکان یک خرید خوب و عالی را به شما می‌دهند. انواع کالاهایی چون پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، بهترین مارک‌های قهوه و شکلات، لوازم آرایش، لوازم الکتریکی، لوازم خانگی، و نیز سوغاتی‌های مخصوص کیش در این بازار موجود است. همچنین رستوران و کافی‌شاپ در این مرکز خرید وجود دارد و در نهایت می‌توان مرکز پردیس را یک مرکز خرید عالی برای مسافران و گردشگران معرفی کرد.اگر علاقمند هستید که به جزیره‌ کیش سفر کنید، و از جاذبه‌های بی‌مانند آن بازدید کنید، نگران هزینه‌ی بالای سفر به این جزیره و برنامه ریزی دشوار برای مدت اقامت خود نباشید. کافیست به صفحه‌ی تور ارزان کیش مراجعه کنید و با مشاهده‌ی لیست قمیت‌های مختلف و شرایط تورها، تور دلخواه و مناسب خود را انتخاب کرده و یک تعطیلات عالی را  به خود هدیه دهید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران