0/5 - (0امتیاز)
10 آبان 1398 ساعت :22:10 1480

زیبایی‌های غرب جزیره‌ کیش

اگر به جزیره‌ کیش سفر کنید، در هر قسمت از جزیره، جاذبه‌های خاص و زیبایی را خواهید دید. امروز قصد داریم با جذابیت‌های بخش غربی جزیره آشنا شویم.

سفر به کیش همواره یکی از پرطرفدارترین تفریحاتی است که علاقمندان به سیر و سفر و گشت و گذار، در طول تعطیلات انجام می‌دهند. از عمد‌ه‌ترین دلایل پرطرفدار بودن این جزیره در بین علاقمندان به سفر، این است که این جزیره یکی از خوش آب و هوا ترین مکان‌ها در ایران به ویژه در فصول سرد سال است، و جاذبه‌های چهارفصل آن، این مکان را به یکی از مکان‌های پرطرفدار در بین مسافران و گردشگران تبدیل کرده است. همانطور که در قسمت‌های پیشین برای مسافران و گردشگران تور کیش گفتیم، هرگوشه و کنار از این جزیره، پر از جاذبه و زیبایی است‌. در قسمت پیشین، جاذبه‌های بی‌نظیر و بسیار زیبای بخش شرقی جزیره‌ کیش را  به شما معرفی کردیم. در ابن قسمت قصد داریم با هم به غرب این جزیره‌ زیبا سفر کنیم و با هم با جذابیت‌های بی‌نظیر قسمت غربی کیش آشنا شویم‌. با ما همراه باشید.

روستای باغو، طبیعت و سنت جزیره

اگر قصد دارید با سنت و هویت مردمان بومی اقلیم کیش آشنا شوید، حتما در طول گشت و گذار در غرب جزیره، به این روستا سری بزنید. روستای باغو در بخش  جنوب غربی کیش واقع شده است و بافتی کاملا سنتی و البته زیبا دارد. روستای باغو را با تمام جاذبه‌هایش می‌توان یکی از بهترین و زیباترین بخش‌ها در جزیره  برای معرفی کامل و آشنایی گردشگران با بافت سنتی و هویت مردمان عرب نژاد جزیره‌ کیش دانست. روستای باغو، کاملا به شکل سنتی خود باغی مانده است. دیوار‌ها، خانه‌ها، درختان، چاه‌ها و مسجد این روستا، هنوز رنگ و بوی روزگاران گذشته‌ی جزیره را به ما نشان می‌دهد. در روستای باغو شما می‌توانید از جاذبه‌های مختلفی دیدن کنید. بازدید از آثار باستانی، صنایع دستی جزیره‌ کیش، آشنایی با زبان و لهجه‌ی مردم بومی و تماشای معماری کهن جزیره، قطعا برای شما جذاب و جالب خواهد بود. همچنین، علاقمندان به هنر عکاسی و معماری هم می‌توانند تجربه‌های مفید و بسیار خوبی را در طول بازدید از این روستای زیبا در جنوب غربی جزیره کسب کنند.

گذر هنرمندان در جزیره‌ کیش، یک پیاده روی لذت بخش

اگر علاقمند به پیاده روی هستید، باید بدانید که در جزیره‌ زیبای کیش، مسیرهای بسیار مفید و مناسبی برای پیاده روی و گشت و گذار با دوچرخه وجود دارد. شما می‌توانید در مکان‌های مختلفی پیاده روی در کیش را تجربه کنید. اما باید بدانید که یکی از بهترین مکان‌ها برای انجام دادن این ورزش لذت بخش و دلپذیر، گذر هنرمندان در بخش غربی جزیره‌ کیش می‌باشد. در این گذرگاه زیبا، شما علاوه بر اینکه از هوای دلچسب و مطبوع جزیره لذت می‌برید و بر سنگفرش‌های زیبای گذرگاه قدم می‌زنید، مجسمه‌های بسیار زیبایی از هنرمندان معروف و عالمان و افراد مشهور ایران زمین خواهید دید. مجسمه‌ها و تندیس‌هایی زیبا و هنرمندانه از چهره‌ی افرادی چون پروین اعتصامی، محمد تقی جعفری، غلامحسین بنان، حسین بهزاد، شریف لطفی و ...

 این گذرگاه زیبا محل مناسبی برای گشت و گذار در یک غروب زیبا در جزیره می‌باشد.

پارک ساحلی میرمهنا، از زیباترین سواحل کیش

اگر دوست دارید در هنگام گشت و گذار در غرب جزیره، از ساحل و دریای زیبا دیدن کنید، به پارک ساحلی میرمهنا در این بخش از جزیره سری بزنید. این پارک زیبا و چشم نواز، با دارا بودن محیطی زیبا و مناسب برای پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا، غواصی، انواع امکانات تفریحات مختلف آبی، زمین‌ مناسب برای والیبال و هندبال ساحلی و همچنین امکانات رفاهی همچون آلاچیق، رستوران، بوفه، فودکورت و ... یک مکان عالی برای گشت و گذار در بخش غربی  کیش می‌باشد. این ساحل زیبا همچنین یک مکان ویژه برای علاقمندان به ماهیگیری دارد که از صفر تا صد این کار را به آن‌ها آموزش می‌دهند.

شما هم می‌توانید یک سفر لذت بخش را به جزیره‌ کیش داشته باشید. برای سفر به کیش، لازم نیست که هزینه‌های زیادی را صرف کنید. تنها کافیست که با مراجعه به صفحه‌ی تور ارزان کیش و آگاهی یافتن از قیمت‌ها‌ی‌ مناسب، تور دلخواه خود را انتخاب کنید و یک سفر لذت بخش را به این جزیره تجربه کنید. همچنین اگر در دسته‌ی افرادی هستید، که برنامه ریزی سفر آنها را خسته می‌کند، با استفاده از این تورها دیگر نیازی به برنامه ریزی برای اقامت خود در جزیره ندارید و این کار را به عهده‌ی آژانس می‌گذارید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران