0/5 - (0امتیاز)
21 مهر 1398 ساعت :12:38 1951

موتورسواری در جزیره‌ کیش، لذت، سرعت، هیجان

آشنایی با موتورسواری در جزیره‌ کیش

اگر تا کنون به جزیره‌ زیبای کیش در میان آب‌های نیلی رنگ خلیج فارس سفر کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که این جزیره‌ بسیار زیبا و خوش آب و هوا در کنار حفظ تمامی نمود‌ها و المان‌های سنتی و فرهنگی خود، از نظر تکنولوژی و خدمات مدرن و پیشرفته‌ی رفاهی برای مسافران و گردشگران تور کیش یک منطقه‌ی بسیار مدرن و پیشرفته به حساب می‌آید. این جزیره‌ زیبا و خوش آب و هوا دارای پیشینه‌ی تاریخی دور و دراز و بلند بالایی است که قدمت این منطقه را به خوبی نشان می‌دهد. اما در سال‌های اخیر به خاطر اینکه مسافران و گردشگران زیادی نه تنها از داخل ایران بلکه از سایر کشورها به این جزیره سفر می‌کنند، این جزیره امکانات و خدمات رفاهی بسیار زیادی همچون هتل‌ها، میهمانسراها، رستوران‌ها و بازی‌های بسیار جذاب و جدیدی را فراهم کرده است که موجب می‌شود مسافران و گردشگران از تعطیلات خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و یک خاطره‌ی خوش و به یاد ماندنی بسازند. از جمله‌ی این تفریحات می‌توان به تفریحات مدرن آبی کیش اشاره کرد. فعالیت‌های دیگری هم در کیش وجود دارد‌‌. همچون دوچرخه سواری در جزیره‌ کیش که طرفداران زیادی در تمامی سنین دارد. امروز قصد داریم با یکی دیگر از تفریحات جذاب و لذت بخش در جزیره‌ کیش آشنا شویم. با ما همراه باشید.

موتور سواری در جزیره کیش

همانطور که می‌دانید، جزیره‌ زیبای کیش به خاطر موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر و زیبای خود، دارای جاده‌ها و خیابان‌های بسیار چشم نواز و زیبایی است که قطعا رانندگی کردن در این جاده‌های زیبا، می‌تواند خاطره ساز و بسیار لذت بخش باشد. اما راه‌های دیگری هم برای لذت بردن از رانندگی در این جاده‌ها وجود دارد. موتور سواری در جزیره‌ کیش این روزها به یک تفریح پرهیجان و لذت بخش تبدیل شده است. به طوری که تقریبا هر کسی که به جزیره‌ کیش سفر می‌کند، از این موتورهای شارژی و برقی زیبا و کم صدا استفاده می‌کند. فکر کنید که در جاده‌ی زیبایی همچون جاده جهان جزیره‌ کیش در حال موتور سواری  زیبایی‌های اطراف جاده همچون ساحل زیبا و نقره‌ای رنگ، دریای خروشان و نیلی و امواج کف آلود را می‌بینید. همچنین دیدن آهوانی که آزادانه در کنار جاده زندگی می‌کنند و نیز مرغان دریایی پرهیاهویی که بر فراز امواج پرواز می‌کنند، از دور چشم اندازی باور نکردنی و رویایی را می‌سازد. همه‌ی این‌ تصاویر زیبا و خیال انگیز، جاذبه‌هایی هستند که شما در هنگام موتورسواری در جاده جهان کیش می‌توانید ببینید.

ویژگی‌های موتورهای جزیره‌ کیش

اگر از موتورسواری می‌ترسید و تا کنون تجربه‌ی موتورسواری نداشته اید، اصلا نگران نباشید. شما در کمتر از پنج دقیقه، به طور کامل یاد می‌گیرید که چطور موتور را هدایت کنید و در هنگامی که احساس خطر می‌کنید، چطور آن را کنترل کنید. این موتورهای زیبا، هیچ صدایی تولید نمی‌کنند و این می‌تواند بهترین نوع وسایل نقیله برای جزیره‌ کیش باشد، چرا که همانطور که می‌دانید، در جزیره‌ کیش قوانین رانندگی خاصی برای شهروندان وجود دارد و یکی از آن‌ها بوق نزدن و عدم ایجاد آلودگی صوتی با وسیله‌ی نقلیه است. همچنین، این نوع  موتورها، اصلا دود زا نیستند و به اقلیم و محیط زیست جزیره‌ کیش آسیبی وارد نمی‌کنند. این موتورهای زیبا و بی سر و صدا، به وسیله‌ی نیروی برق شارژ می‌شوند و پس از شارژ کامل، این قابلیت را دارند که تا تقریبا سه ساعت حرکت کنند. پس از اتمام شارژ این وسیله‌ی نقلیه، باید آن را به جایگاه برگردانید تا دوباره شارژ شود و برای حرکت بعدی آماده شود.

چرا موتور سواری؟

همانطور که می‌دانید موتورسواری و بسیاری از فعالیت‌های دیگر نظیر دوچرخه سواری، در ایران برای بانوان ممنوع است. اما در جزیره‌ کیش، بانوان و آقایان در استفاده از این گونه امکانات حقوق یکسانی دارند و بانوان نیز می‌توانند همچون آقایان از موتور و دوچرخه و دیگر وسایل بازی و سرگرمی استفاده کنند. این یکی از دلایل پرطرفدار بودن موتور سواری در جزیره‌ کیش می‌باشد.موتورهایی که در جزیره‌ کیش وجود دارند، انواع و اقسام گوناگون و اندازه‌های متفاوتی دارند. شما می‌توانید با مراجعه به مراکز مخصوص و پرداخت مبلغی، از این موتورهای زیبا و جالب استفاده کنید و لذت ببرید.همچنین اگر علاقمندید از دیگر جاذبه‌های جزیره‌ کیش استفاده کنید، نگران هزینه‌ی بالای سفر به جزیره و برنامه ریزی برای مدت اقامت خود در این جزیره نباشید. کافیست به صفحه‌ی تور ارزان کیش سری بزنید و با مشاهده‌ی قیمت‌ها و شرایط تورهای متنوع کیش، تور دلخواه خود را انتخاب کرده و یک سفر هیجان انگیز را در پیش داشته باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران