0/5 - (0امتیاز)
24 مهر 1398 ساعت :08:45 1460

فعالیت‌های پرطرفدار ورزشی در جزیره‌ کیش

در جزیره‌ زیبای کیش، به خاطر موقعیت جغرافیایی ویژه‌ی خود، فعالیت‌ها و ورزش‌هایی وجود دارد که در میان مسافران و گردشگران طرفداران فراوانی دارد.

سفر به جزیره‌ کیش، در هر فصلی از سال می‌تواند جذاب و لذت بخش باشد. آب و هوای مطبوع و دلپذیر جزیره، سرسبزی این مکان و فرهنگ این سرزمین، موقعیتی را فراهم کرده است که بانوان و آقایان، در هر سن و سالی بتوانند از تفریحات و رشته‌های ورزشی موجود در آن لذت ببرند و خاطرات خوشی را از تعطیلات خود در این جزیره بسازند. نکته‌ی مثبتی که در این جزیره‌ وجود دارد، این است که بر خلاف اکثر شهرهای ایران، در این جزیره بانوان دقیقا امکان استفاده از ورزش‌ها و تفریحاتی که آقایان استفاده می‌کنند را بدون هیچ گونه محدودیتی دارند. مسافران و گردشگران تور کیش در طول سفر خود به این جزیره‌ زیبا، تفریحات و سرگرمی‌های مختلفی را تجربه می‌کنند که در ادامه به معرفی مختصری از آن‌ها می‌پردازیم.

دوچرخه سواری در کیش، پرطرفدارترین ورزش جزیره

در جزیره‌ کیش شما می‌توانید بدون هیچ گونه محدودیت خاصی چه از نظر زمان، و چه از نظر جنسیت، به فعالیت لذت بخش دوچرخه سواری بپردازید. در این جزیره‌ زیبا، انواع دوچرخه‌های مختلف برای تمام سنین، از کودکان تا بزرگسالان و سالمندان طراحی شده و وجود دارد. همچنین، دوچرخه‌های دونفره از جالب‌ترین دوچرخه‌هایی هستند که در این جزیره می‌بینید. این گونه دوچرخه‌ها، برای افرادی که قصد دارند با هم دوچرخه سواری کنند بسیار مناسب است. همچنین برای افرادی که تجربه‌ی دوچرخه سواری را ندارند، سه چرخه‌های مناسبی در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید دوچرخه سواری در جزیره‌ کیش را در مکان‌های زیبا و چشم انداز‌های بی‌نظیری همچون جاده جهان کیش تجربه کنید و از نمای فوق‌العاده و بی‌نظیر دریا، ساحل و آهوان رها و آزادی که در کنار جاده زندگی می‌کنند، لذت ببرید.

شنا و غواصی، ورزش‌های آبی جزیره کیش

در جزیره‌ کیش شما می‌توانید تجربه‌ی شنا در دریای گرم و مطبوع و دلچسب را داشته باشید. فرقی نمی‌کند که علاقمندان به شنا در این جزیره، خانم باشند و یا آقا و یا حتی در چه سن و سالی باشند. چرا که پلاژ‌های مخصوصی در این جزیره وجود دارد که شما به راحتی می‌‌توانید از طبیعت بی‌نظیر دریا استفاده کنید و لذت ببرید. همچنین، اگر به آب شور دریا حساس هستید و یا اینکه می‌خواهید در محیطی دیگر شنا کردن را تجربه کنید، یک پارک آبی فوق‌العاده به نام پارک آبی اوشن برای شما در این جزیره وجود دارد که می‌تواند خاطران خوشی را برای شما بسازد. کودکان و نوجوانان نیز در این پارک آبی، می‌توانند تفریحات آبی امن و سالم و لذت بخشی را تجربه کنند و در کنار شما از شنا کردن لذت ببرند.غواصی در جزیره‌ کیش هم یکی دیگر از تفریحات مورد پسند و پرطرفدار در جزیره‌ کیش می‌باشد. این تفریح پر هیجان و لذت بخش، در سایت‌های غواصی جزیره‌ کیش به راحتی آموزش داده می‌شود و بعد از آموزش، شما می‌توانید با کمک مربی خود از جاذبه‌های بی‌نظیر دریا استفاده کنید و جهان زیر آب جزیره‌ کیش را این بار از فاصله‌ای بسیار نزدیک ببینید.

ورزش‌های ساحلی در جزیره‌ کیش

اگر به پلاژ‌های مخصوص شنا در جزیره‌ کیش مراجعه می‌کنید، حتما با تجهیزات مخصوص بازی و ورزش‌های ساحلی در این پلاژها روبرو شده‌اید. در اکثر سواحل جزیره‌ کیش و همچنین در پلاژها، تورهای مخصوص والیبال ساحلی و یا هندبال وجود دارد، که علاقمندان به این گونه تفریحات و ورزش‌ها، می‌توانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند و لذت ببرند.

پیاده روی در جزیره‌ کیش

اگر به پیاده روی کردن علاقه دارید، جزیره‌ کیش یک مکان عالی برای این ورزش مفید و لذت بخش است. با مراجعه به صفحه‌ی مسیرهای پیاده روی در جزیره‌ کیش می‌توانید با مکان‌های مناسب پیاده روی در این جزیره آشنا شوید و بهترین و زیباترین مسیرها را برای پیاده روی خود انتخاب کنید. قطعا بازدید از جاذبه‌های جزیره‌ کیش با طی کردن مسیر بدون وسایل نقلیه، لذت و جذابیت خاص خودش را خواهد داشت و به یک خاطره‌ی خوش در ذهن شما تبدیل خواهد شد.سفر به جزیره‌ کیش همیشه یک سفر گران قمیت و پرهزینه نیست. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی بسیار کمتر از چیزی که انتظار دارید، به این جزیره‌ زیبا سفر کنید و برنامه ریزی برای مدت اقامت خود را نیز به عهده‌ی راهنمای تور بگذارید. کافیست با مراجعه به صفحه‌ی تور لحظه آخری کیش تور مورد نظر خود را بیابید و یک سفر لذت بخش را در پیش رو داشته باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران