0/5 - (0امتیاز)
19 مهر 1398 ساعت :21:11 4365

مکان‌های مناسب عکاسی در جزیره‌ کیش

اگر علاقمند به عکاسی هستید، جزیره‌ زیبای کیش یکی از بهترین مکان‌هاست که پر از سوژه‌های مختلف برای عکاسی است‌.

جزیره‌ زیبای کیش هرساله میزبان جمعیت زیادی از گردشگران و مسافرانی است که از نقطه نقطه‌ی ایران و از گوشه و کنار جهان به این جزیره‌ می‌آیند تا در کنار دریا و زیبایی‌هایش، یک تعطیلات عالی و به یاد ماندنی را  برای خود رقم بزنند. جزیره‌ زیبای کیش با دارا بودن اقلیمی کاملا متفاوت، امروزه یکی از مناطق گردشگری پر طرفدار در خاورمیانه به حساب می‌آید. مسافران و گردشگران تور کیش در طول سفر خود در این جزیره، انواع تفریحات مدرن و جذاب را تجربه خواهند کرد و همچنین با فرهنگ و هنر مردمان جنوب ایران زمین آشنا خواهند شد. اما برای افراد علاقمند به هنر عکاسی، جزیره‌ کیش قطعا از بهترین گزینه‌هاست، چرا که در این جزیره، مکان‌ها و سوژه‌هایی مناسب عکاسی وجود دارد که شما می‌توانید بهترین و زیباترین عکس‌ها را بگیرید. در ادامه به معرفی چند نمونه از این مکان‌ها می‌پردازیم.

کشتی یونانی کیش، از زیباترین مکان‌های عکاسی در جزیره

اگر به دنبال یک مکان عکاسی ویژه و فوق‌العاده در جزیره‌ کیش هستید، کشتی یونانی در آب‌های جزیره‌ کیش یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است‌. این کشتی تاریخی، در شن‌های نزدیک به ساحل فرو رفته است و یک نمای بسیار زیبا و چشم نواز را به وجود آورده‌. ممکن نیست کسی به جزیره‌ کیش سفر کند و در کنار کشتی یونانی عکس یادگاری نداشته باشد. اما اگر قصد دارید از این لوکیشن بی‌نظیر و زیبا، حرفه‌ای عکاسی کنید، انتخاب شما کاملا درست است. این کشتی در موقعیتی قرار گرفته که در هنگام طلوع و غروب آفتاب، به زیباترین و رویایی ترین شکل ممکن به چشم‌ می‌آید. نمای آب درخشان و نیلی رنگ دریا که این کشتی را در خود دربر گرفته است نیز یک موقعیت عالی و بی‌نظیر برای عکاسی خلق کرده است.

باغ پرندگان، عکاسی از موجودات زنده

یک مکان مناسب عکاسی دیگر در جزیره‌ کیش وجود دارد که می‌توانید تصاویر بی‌نظیری را در آن به یادگار ثبت کنید. پرندگان زیبا و گوناگونی که در باغ پرندگان جزیره‌ کیش زندگی می‌کنند، در رنگ‌ها و شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی هستند و از ملیت‌ها و نژاد‌های گوناگونی در این باغ زندگی می‌کنند. شما می‌توانید تنها با داشتن یک دوربین معمولی و یا دوربین تلفن همراه خود، تصاویر منحصر به فرد و زیبایی را در این باغ ثبت کنید و به عنوان یادگاری از سفر به کیش، داشته باشید.

ساحل درختان نارگیل، عکاسی از زیبایی‌های ساحل

در ساحل درختان نارگیل در جزیره‌ زیبای کیش، شما می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی جزیره عکاسی کنید‌. درختان نارگیل بلند قامت و سر به فلک کشیده در این ساحل، به زیبایی این مکان افزوده است.  عکس‌هایی که در این مکان ثبت می‌کنید، می‌تواند سالها بعد خاطرات خوش و به یاد ماندنی از سفر به جزیره‌ کیش را برای شما زنده کند. پس در هنگام گشت و گذار در جزیره‌ کیش، حتما از این ساحل زیبا دیدن کنید و از نمای ساحل و دریا و درختان بلند قامت این ساحل، عکس‌های زیبایی خلق کنید.

نمایشگاه خزندگان جزیره‌ کیش

عکاسی کردن از موجودات زنده، با وجود دشواری‌هایی که دارد، بسیار لذت بخش است. در نمایشگاه خزندگان جزیره‌ کیش شما می‌توانید با انواع مختلف خزندگان عجیب و زیبا و با انواع مختلف و نژادها و ملیت‌های گوناگون آشنا شوید و تصاویری زیبا و چشم نواز از آن‌ها ثبت کنید. بازدید از این نمایشگاه در جزیره‌ کیش قطعا به یاد ماندنی و لذت بخش خواهد بود. به ویژه کودکان و نوجوانان، قطعا از تماشا کردن این موجودات عجیب و زیبا شگفت زده خواهند شد.

پارک ساحلی سیمرغ

یکی دیگر از مناطقی که برای عکاسی و ثبت لحظه‌ها و تصاویر ناب در جزیره‌ کیش مناسب است، پارک ساحلی سیمرغ می‌باشد که یکی از زیباترین پارک‌های ساحلی خاورمیانه است. در این پارک شما می‌توانید از مجسمه‌های شنی، ساحل، دریا، پرندگان، و دیگر جاذبه‌های آن عکاسی کنید.

گشت و گذار در جزیره‌ کیش قطعا تجربه‌ای عالی و لذت بخش خواهد بود. برای اینکه این تجربه را با قیمتی بسیار مناسب‌تر و ارزان‌تر از حد تصورتان تجربه کنید، کافیست از صفحه‌ی تور لحظه آخری کیش بازدید کنید و با انتخاب تور دلخواه خود، یک سفر عالی و هیجان انگیز را به خود هدیه کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران