0/5 - (0امتیاز)
31 شهریور 1398 ساعت :07:56 1365

پارک‌های جزیره کیش، تلاقی دریا و فضای سبز(بخش اول)

پارک ساحلی سیمرغ کیش، پارک ماهی‌گیر،پارک ساحلی مرجان

طبیعت زیبای جزیره‌ی کیش همواره در دسته‌ی آن مقاصد گردشگری است که در تمام طول سال برای گردشگران و مسافرانی که به طبیعت علاقه دارند، جاذبه دارد. فرقی نمی‌کند که در طول زمستان به این‌ جزیره سفر کنید یا در فصل تابستان، چرا که این جزیره‌ی سرسبز و زیبا و چهارفصل، در تمام طول سال و در گرما و سرما برای همه‌ی افراد با سلیقه‌های متفاوت، تفریح و سرگرمی و جاذبه دارد. معمولا مسافرانی که به جزیره‌ی کیش سفر می‌کنند، به غیر از طبیعت بی مانند و زیبای این جزیره همچون دریای زیبا و نیلگون و ساحل و پوشش گیاهی جزیره، علاقه دارند از دیگر امکانات این جزیره هم استفاده کنند. چرا که جزیره‌ی کیش، یک جزیره‌ی مدرن و مجهز به بهترین امکانات و خدمات رفاهی و گردشگری است و مسافران و گردشگران تور کیش، در طول اقامت خود در جزیره ی کیش از این امکانات هم استفاده می‌کنند. از جمله مکان‌هایی که در فعالیت‌های گردشگری بسیار مهم است، وجود پارک‌های مناسب و خوب و فضای سبز کافی است. جزیره‌ی کیش به خاطر هوای گرمسیری و وجود خاک حاصلخیز، مکان مناسبی برای رشد گیاهان است. به همین علت، پارک‌های طبیعی و خوب و مجهزی درست در کنار نوار ساحلی این جزیره ساخته شده اند که مسافران می‌توانند علاوه بر استفاده از دریا، ساحل، ورزش‌های آبی و ساحلی و فضای زیبا و دلپذیر این مکان، در پارک‌های ساحلی جزیره کیش به استراحت بپردازند و اوقات خوشی را بگذرانند. اکنون به معرفی چند پارک در جزیره‌ی کیش می‌پردازیم.

پارک ساحلی مرجان

پارک ساحلی مرجان پارکی زیبا و دلپذیر در نوار ساحلی جزیره است که در قسمتی از ساحل که به ساحل که به ساحل مرجان معروف است، ساخته شده است. مسافران جزیره‌ی کیش در طول اقامت خود در این جزیره حتما از این ساحل و پارک زیبایش دیدن خواهند کرد. علت شهرت این پارک و ساحل، وجود مرجا‌ن‌های زیبا و خوشرنگی است که در ساحل وجود دارند و توسط امواج از دل دریا به ساحل آورده شده اند. در این پارک، شما مرجان‌های مرده‌ای را خواهید دید که رنگ‌های زیبایی دارند. رنگ‌هایی همچون صورتی، مرجانی، نارنجی، سفید و شیری و در اندازه‌های مختلف. دیدن این مرجان‌ها برای گردشگران قطعا جذاب خواهد بود. شن‌های این ساحل زیبا، به خاطر مرجانی بودن آن به رنگ سفید و نقره‌ای و بسیار براق است. پارک مرجان به خاطر امکانات و خدماتی که دارد، مکان مناسبی برای استراحت شما و گذراندن اوقاتی خوش به دور از هیاهوی جزیره خواهد بود. این پارک مجهز به بوفه، رستوران، کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی، فروشگاه صنایع دستی جزیره کیش، و همچنین مکان مناسبی برای ورزش‌های آبی است.در این پارک یک پیست دوچرخه سواری نیز وجود دارد.

پارک ماهی‌گیر

پارک ماهی‌گیر یکی از معروف‌ترین و زیباترین پارک‌های جزیره‌ی کیش است. این پارک زیبا در نوار ساحلی شرقی جزیره کیش ساخته شده است و یکی از بزرگترین و بهترین پارک‌های کیش به شمار می‌آید. علت نامگذاری این پارک به ماهی‌گیر، وجود یک مجسمه‌ی بزرگ مرد ماهی‌گیر می‌باشد که در این پارک وجود دارد. این مجسمه بزرگ‌ترین مجسمه‌ی فیگوراتیو ایران است و دوازده متر ارتفاع دارد. در این پارک آلاچیق‌های مناسبی برای استراحت مسافران ساخته شده است. همچنین سرویس بهداشتی، بوفه، رستوران و فروشگاه نیز در نزدیکی این پارک وجود دارد. شما می‌توانید طلوع خورشید را در این پارک به زیباترین شکل ممکن نظاره گر باشید.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

این پارک ساحلی زیبا در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است و یکی از بهترین پارک‌های جزیره‌ی کیش از نظر وجود امکانات ورزشی در ساحل آن به حساب می‌آید. این پارک ساحلی زیبا در نزدیکی دلفیناریوم کیش واقع شده است. در این پارک زیبا و در ساحل درخشان و پاکیزه‌ی آن امکاناتی چون زمین بدمینتون، زمین پینگ پونگ، پیست اسکیت، ورزش‌های آبی، ایستگاه دوچرخه سواری، مسیر مناسب پیاده روی، بوفه، سرویس بهداشتی، و پارکینگ وجود دارد. بازدید از این پارک می‌تواند یک تجربه‌ی لذت بخش باشد.

اگر شما هم علاقه دارید جاذبه‌های زیبا و بی‌مانند کیش را از نزدیک ببینید، نگران هزینه‌ی بالای سفر و برنامه ریزی برای مدت اقامت خود در این جزیره نباشید. کافیست به صفحه‌ی تور لحظه آخری کیش سری بزنید و با بازدید از لیست تورهای کیش، تور مورد نظر خود را با قیمتی مناسب انتخاب کنید و یک سفر هیجان انگیز را در پیش داشته باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران