0/5 - (0امتیاز)
02 آبان 1398 ساعت :09:40 1086

باغ راه ایرانی کیش، جلوه‌ فرهنگی جزیره

در هنگام بازدید از جزیره‌ زیبای کیش، با نمودها و جاذبه‌های فرهنگی و هنری بسیاری مواجه می‌شوید. این جاذبه‌ها معمولا نشان‌ دهنده‌ی فرهنگ و هنر ایران است.

اقامت و گشت و گذار در جزیره‌ زیبای کیش، از جمله تجربیاتی است که هرگز از خاطر افراد پاک نمی‌شود و به یک خاطره‌‌ی عالی و به یاد ماندنی تبدیل می‌شود. این جزیره‌ زیبا و خوش آب و هوا با دارا بودن امکانات رفاهی و خدمات توریستی عالی، این امکان را به مسافران و گردشگران تور کیش می‌دهد که از جذابیت‌های طبیعی و فرهنگی و آثار تاریخی این مکان بازدید کنند و لذت ببرند. از جمله کارهایی که در سال‌های اخیر، در جزیره‌ کیش جهت زیبایی و جذابیت بیشتر این مکان انجام شده است، ساخت بناهای نوین و مدرن، به سبک و شیوه‌ی معماری کهن ایران زمین است. این امر باعث می‌شود که مسافران و گردشگرانی که از جاذبه‌های این جزیره بازدید می‌کنند، تنها از بخش مدرن و پیشرفته‌ بهره مند نباشند، بلکه در طول گشت و گذار و بازدید، با دیگر جاذبه‌های فرهنگی و هنری ایرانی به خصوص نواحی جنوبی ایران آشنا شوند. از جمله‌ی این جاذبه‌های مدرن اما به شیوه‌ی سنتی و ایرانی، خانه‌ی ایرانی کیش است که یک نمونه‌ی کامل از معماری مدرن و زیبای ایرانی است. اکنون با یکی دیگر از جاذبه‌های زیبای کیش آشنا می‌شویم که به همین سبک و به هدف آشنایی مسافران و گردشگران با معماری کهن ساخته شده است.

باغ راه ایرانی، گذرگاهی زیبا در جزیره

باغ راه ایرانی کیش، یکی از طولانی ترین و البته زیباترین باغ راه‌های ایران زمین است که نحوه‌ی ساخت آن به شکل یک پیاده رو می‌باشد که بازدید کنندگان و مسافران در طول پیاده روی در جزیره‌ کیش از آن گذر می‌کنند و با جذابیت‌ها و جاذبه‌های بی‌نظیری که در این باغ وجود دارد، آشنا می‌شوند.باغ راه ایرانی کیش بسیار پهناور است و در مساحتی بالغ بر سی و دو هکتار ساخته شده است. باغ راه ایرانی جزیره‌ کیش، در ضلع جنوبی بلوار ولایت، و در حد فاصل میدان هرمز و میدان سعدی قرار دارد که یک مکان عالی و بسیار مناسب برای پیاده روی و گذراندن اوقات فراغت در یک محیط زیبا و چشم نواز و دلنشین است.

هدف ساخت باغ راه ایرانی کیش

از آنجا که آب و هوای مطبوع و دلچسب جزیره‌ کیش، برای پیاده روی و گشت و گذار مناسب است، و همچنین به خاطر این که در این جزیره، مسیرهای زیبای مناسب پیاده روی و قدم زدن و همچنین دوچرخه سواری بسیار منظم و مناسب ساخته شده است، به منظور ساخت یک فضای زیبا و دلنشین دیگر برای پیاده روی و قدم زدن و نیز آشنایی مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی، با جاذبه‌های ملی ایران، در شهرهای مختلف، این باغ زیبا ساخته شده است. در این باغ راه گردشگران و بازدید کنندگان زیادی از نژادها و ملیت‌های گوناگون خواهید دید که برای قدم زدن و تنفس در هوای دلچسب و خوشِ جزیره، به خیابان آمده اند. در طول این مسیر مجسمه‌ها، تندیس‌ها و دیگر جاذبه‌هایی وجود دارد که راه رفتن و بازدید از این مسیر را برای شما جذاب و لذت بخش می‌کند. همچنین این مسیر بسیار هموار است و برای عبور دوچرخه، کالسکه‌ی نوزاد، و نیز صندلی چرخدار مناسب است.

جذابیت‌های باغ راه ایرانی کیش

این باغ زیبا، شامل هشت باغ ایرانی و هشت دروازه‌ی معروف تاریخی در شهرهای مختلف ایران است که از ابتدای این باغ یعنی از میدان سعدی، با دروازه قرآن شیراز شروع می‌شود و در ادامه با سی و سه پل اصفهان، هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، طاقبستان کرمانشاه، و دروازه‌های شمیران ساخته شده اند و در پایان این باغ راه، با نماد سردر باغ ملی تهران به پایان می‌رسد.در این باغ، مجسمه‌ها و نمادهای ایرانی با دقت و ظرافت هنرمندان ایرانی ساخته شده است و برای گردشگران و بازدیدکنندگان به نمایش در آمده است. اگر قصد دارید یک پیاده روی عالی و لذت بخش را داشته باشید، حتما از این باغ دیدن کنید.سفر به جزیره‌ کیش می‌تواند پر از تجربه و لذت و هیجان باشد. برای اینکه بتوانید جاذبه‌های این جزیره را با قمیتی عالی و ارزان و با شرایط بسیار مناسب ببینید، می‌توانید از صفحه‌ی تور لحظه آخری کیش بازدید کنید و با انتخاب تور دلخواه و مورد نظر خود، یک سفر خاطره انگیز را به جزیره‌ کیش داشته باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    جمال انصاری پور
    خوب بود
  • avatar
    اسمعیل زاده
    مبلغ را بنویسد
  • avatar
    امیر باخدا
    قیمت تور چنده
  • avatar
    بهزاد فراهانی علوی
    واقعا خدمات عالی میباشد
  • avatar
    مسعود محمدی
    این جانب اربعین دوسال پیش در این هتل بودم. فوق العاده تمیز و مرتب و همه چیز عالی بود.
  • avatar
    سیدحمزه سیدخراسانی
    بنده ۷ شب در ایام اربعین مهمان این هتل رویایی بودم ب جرات میگم با هتل های درجه یکی که در دبی و ترکیه مهمانشان بودم برابری و در بعضی جاها بهتر است
  • avatar
    زهرا آشوري
    سلام لطفا قيمت تور هفت روز با احتساب اقامت در اين هتل رو بفرماييد.(هتل البارون). در اواخر آبان
  • avatar
    سید مسعود نقیب

    لطفا قیمت تور هوایی کربلا را با این هتل بفرمائید برای هفته اول آبان

    توریاب: مشاهده تور کربلا