0/5 - (0امتیاز)
08 مهر 1398 ساعت :09:19 1708

 سواحل زیبا و محبوب جزیره کیش که حتما باید ببینید

سواحل نظیر دامون، کشتی یونانی، سیمرغ، هندورابی

جزیره‌ی زیبای کیش، نگین خلیج فارس و قطب گردشگری جنوب ایران است که جاذبه‌های دوست داشتنی و امکانات و ویژگی‌های عالی و بی‌نظیرش باعث شده که این جزیره به یکی از بهترین و عالی‌ترین مکان‌های گردشگری در خاورمیانه تبدیل شود و سالانه بیش از هزاران نفر مسافر و گردشگر از گوشه و کنار ایران و از کشورهای دیگر به این جزیره بیایند. این جزیره‌ی گرم و سرسبز و دلپذیر، سواحل چشم نواز و بسیار زیبایی دارد که مکان مناسب و عالی برای تجربه تفریحات آبی و ساحلی، ورزش‌های ساحلی، شنا در جزیره کیش و استراحت و همچنین پیاده روی در جزیره کیش می‌باشد. در این سواحل به خاطر محیط زیبا و امکانات عالی، و همچنین ماسه‌های نرم و لطیف، محیطی عالی به وجود آمده است که مسافران و گردشگران تور کیش می‌توانند ساعت‌های زیادی را به استراحت و تفریح در این سواحل بپردازند. اکنون به معرفی کوتاهی از این سواحل زیبا در جزیره کیش می‌پردازیم.

ساحل زیبای دامون، از مجهزترین سواحل جزیره

ساحل دامون یکی از سواحل بسیار پرطرفدار در جزیره کیش است که در بخش شمالی این جزیره واقع شده است و درواقع از سواحلی به شمار می‌آید که از نظر بازی و سرگرمی و امکانات و تفریحات آبی، بسیار مجهز است. ساحل دامون در نزدیکی بازار دامون واقع شده است، به همین علت شما می‌توانید پس از یک خرید عالی و گشت و گذار در این مرکز خرید، به این ساحل زیبا بیایید و در کنار امواج خروشان و زیبای دریا، استراحت کنید.  در ساحل دامون می‌توانید مرجا‌ن‌های زیبایی را مشاهده کنید. همچنین تماشای لاکپشت‌های زیبایی که در ساحل و در لابه‌لای شن‌های نرم و درخشان راه می‌روند، قطعا برای شما و به ویژه برای کودکان بسیار جذاب و دیدنی و البته خاطره انگیز واقع خواهد شد. در ساحل دامون، هتل‌ها و مهمانسراهایی وجود دارد که چشم انداز دریای نیلی و آرام، از پنجره‌ی آنها پیداست. همچنین رستوران و فودکورت این ساحل با کیفیت عالی و محیطی بسیار زیبا، میزبان شما خواهد بود. انواع بازی‌های هیجان‌انگیز و مفرح همچون جت اسکی، شبیه‌ ساز پرواز، قایق سواری، بنانا سواری و ... در این ساحل قابل استفاده است.

ساحل کشتی یونانی، ساحلی رویایی و خیال انگیز

ساحل زیبای کشتی یونانی جزیره‌ی کیش از جمله سواحل بسیار زیبای جهان است. چرا که این ساحل یک ساحل صخره‌ای به شمار می‌آید و صخره‌های زیبا و عجیب و نیز نمای کشتی یونانی که در میان آب و در نزدیکی ساحل به گل نشسته، تصویری بسیار زیبا و خیال انگیز برای شما می‌سازد. این ساحل زیبا و چشم نواز از مکان‌هایی است که علاقمندان به عکاسی، حتما از گشت و گذار در آن لذت خواهند برد، چرا که هر نقطه‌اش برای عکاسی چشم اندازی زیبا و بی‌نظیر دارد.در این ساحل می‌توانید شنا و آب‌تنی کنید و به خاطر شفاف بودن آب این ساحل می‌توانید جانوران آبزی این ساحل را به راحتی ببینید.

ساحل سیمرغ

ساحل سیمرغ از بهترین و مجهزترین سواحل جزیره کیش است. این ساحل درست در نزدیکی باغ پرندگان کیش و نیز در مجاورت دلفیناریوم کیش واقع شده است و شما می‌توانید پس از بازدید از این دو جاذبه، به این ساحل بیایید و اوقات خوشی را در کنار این دریای زیبا بگذرانید. از ویژگی‌های عالی این ساحل، طراحی مکان‌ مناسبی برای بازی و سرگرمی کودکان است که آن‌ها را ساعت‌ها در محیطی امن و سالم و در کنار ساحل مشغول به بازی و سرگرمی می‌کند.همچنین به خاطر وسعت این ساحل، به یکی از مکان‌های بسیار محبوب برای پیاده روی و تماشا کردن چشم انداز دریا و طلوع و غروب خورشید تبدیل شده است.

ساحل جزیره هندورابی

اگر به قایق سواری در آب‌های اطراف جزیره علاقمندید، حتما به جزیره هندورابی سری بزنید.‌ این جزیره درست در نزدیکی جزیره کیش واقع شده است و یکی از زیباترین و بکرترین سواحل به شمار می‌آید. به طوری که شما می‌توانید خرچنگ‌ها، لاکپشت‌ها، حلزون‌ها و سایر موجودات آبزی را به راحتی در این ساحل ببینید.

بازدید از نقطه نقطه‌ی جزیره کیش قطعا برای شما جذاب و جالب توجه واقع خواهد شد. اگر قصد دارید این جاذبه‌ها را با قیمتی بسیار کمتر و مناسب‌تر از حد تصورتان ببینید، به صفحه‌ی تور ارزان کیش مراجعه کنید و با مشاهده‌ی لیست‌ تورهای متنوع به کیش، تور دلخواه خود را با قمیتی عالی انتخاب کرده و یک سفر هیجان انگیز را به خود هدیه دهید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران