0/5 - (0امتیاز)
08 آبان 1399 ساعت :10:26 1237

سفر به کیش قسمت اول

کیش نگین زیبای خلیج فارس که در لیست سفر ما ایرانی ها هنوز جا نگرفته است.

با شیوع پاندمی کرونا و افزایش هزینه های سفرهای خارجی خیلی از هموطنان عزیز تصمیم به سفرهای داخلی از جمله تور کیش نموده اند که جای خوشحالی هست چرا که به صنعت توریسم در کشور کمک شایانی خواهد شد. این جزیره غروب دل انگیز و نسیم فرح بخش دریا و سواحل زیبا قلب وروح هر مسافری را تسخیر میکند.

در این پست توریاب سعی میکند بصورت مفید و خلاصه یک راهنمای بروز شده سفر به کیش (سفرنامه کیش) را برایتان به نمایش بگذارد تا با خیال راحت تور کیش از تهران و یا شهرهای دیگر مانند تور کیش از مشهد و همچنین هموطنان آذری زبان با تور کیش از تبریز  بتوانند از تمام جاذبه های گردشگری سفر به جزیره لذت ببرند.

کشتی یونانی کیش:

با کشتی یونانی شروع میکنیم مردم روستای باغو در یک روز گرم تابستان متوجه به گل نشستن کشتی بزرگی(عرض ۱۷ و  طول ۱۳۲ متر) شدند که خالی از خدمه‌ بود. در اصل شرکت کشتی سازی ویلیام همیلتون در سال ۱۳۲۲ این کشتی را در گلاسکوی اسکاتلند به آب انداخته بود.مالکان کشتی از ملیت ایرانی و انگلیسی و آخرین آن یونانی بوده است.دلیل غرق شدن آن در 26 سال گذشته مشخص نیست.و شایعه های مبنی بر عشق ناخدا به دختری در روستای باغو باعث این غرق شدن میباشد یا گم کردن اسکله توسط ناخدا به خاطر مه آلود بودن هوا و یا دریافت غرامت از بیمه که هیچکدام تا اکنون ثابت نشده است.هزینه های بالای خارج نمودن کشتی از گل و لای باعث شده سالهاست کشتی در آب رها شده و این مهمان ناخوانده باعث رونق گردشگری تور لحظه آخری کیش شود.زنگ زدن آهن کشتی در این 30 سال باعث قرمز شدن آب اطراف آن شده و در شب صحنه رویایی را برای مسافران تور کیش به تصویر می کشد.این کشتی در 15 کیلومتری مرکز کیش قرار دارد.

کشتی یونانی کیش

شهربازی هایلند جزیره‌ کیش:

اگر در جستجوی تفریحات هیجان‌انگیز هستید از شهربازی هایلند، در کیش که مدرنترین شهربازی جزیره‌ کیش میباشد بازدید کنید. هایلند مدرن ترین پارک‌ بازی در خاورمیانه‌ است. مناسب برای سرگرمی کودکان و نوجوانان است. محیطی امن و بی‌خطر برای بازی کودکان است هایلند مخصوص جشن‌های تولد و ... با سالن نورپردازی شده و سیستم پخش موزیک است. دستگاه‌های بازی مدرن شهربازی هایلند شامل سینما ، اتاق فرار، تالار ارواح، سالن گیم‌نت، ، شبیه‌ساز هواپیمای جنگنده ، سینما 7 بعدی، میباشد. سورتمه، رودخانه‌ی وحشی، رولر کاستر هوایی و آبی ، سیمیلاتور، چرخ و فلک و آبشار، قطار، رنجر، ، سفینه، ماشین‌های آبی و برقی ، از امکانات دیگر هایلند است.هزینه ورودی 10 هزارتومان و تقریبا هر دستگاه از 30 تا 60 هزارتومان است.

شهربازی هایلند جزیره‌ کیش

ساحل مرجان کیش:

ساحل مرجان به دلیل نزدیکی به مرکز خرید مرجان پیشنهاد دیگری توریاب است. مرکز خرید مرجان دارای مغازه های خوراکی و برندهای پوشاک و ‌وسایل شنا و غواصی است ساحل مرجان دارای انواع صدف، حلزون و مرجانی است که از دریا به ساحل آمده است آب دریا شفاف و دارای ماهیان آبزی است. ساحل دارای کلوپی های وسایل بازی و سرگرمی آبی کرایه ای می باشد. در کلوپ ها میتوان بازیهای ساحلی مانند جت اسکی دوچرخه سواری، اسکوتر، ، پاراسل، قایق رانی را امتحان کرد. جاده‌ کنار ساحل برای دوچرخه سواری و موتور سواری ،رستوران و فست فود و غذاهایی محلی و دریایی همراه با آلاچیق های ساحل از امکانات دیگر ساحل مرجان است.

ساحل مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش:

در شرق جزیره‌ کیش پارک ساحلی مرجان در نزدیکی بازار مرجان است. مرجان‌های مرده در ساحل زیبایی ساحل مرجان را چشمگیر می‌کند.چرا که مرجان ها به شکل اسفنج ‌های متراکم میشوند آب دریا در ساحل مرجان جزیره شفاف و زلال میباشد و می توان کفِ دریا را دید.آلاچیق هایی پارک ساحلی مرجان جایگاه زیبایی برای رفع خستگی مسافران تور کیش است.در ساحل فودکورت و کافی‌ شاپ و آلاچیق در کناره منظره نیلگون دریا همراه یک پیست دوچرخه سواری وجود دارد که تجربه‌ سفر به کیش شما را چند برابر میکند. تماشای ماهی های رنگارنگ، جت اسکی، پاراسل و شاتل بر فراز دریای نیلگون ، غواصی.در جزیره‌ کیش  را فراموش نکنید.

پارک ساحلی مرجان کیش

تفریحات آبی کیش را از دست ندهید!

جزیره‌ کیش قطب گردشگری ایران با آب‌های آرام خلیج فارس دارای اقلیم خاصی است. و سالانه میلیون ها نفر از تمام جهان به کیش سفر می کنند تا در این زیست بوم طبیعی، تعطیلات رویایی را تجربه کنند. یک از تفریحات پرطرفدار شنا کردن در جزیره است و سواحل شنی و آب گرم مناسب آب‌تنی در این جزیره به وفور یافت می شود.

پلاژ بانوان جزیره‌ کیش

سواحل ماسه‌ای کیش نرم و مناسب آبتنی و شنا می‌باشند. مانند ساحل درختان نارگیل کیش که در اولویت و شماره یک جزیره است از زیبا ترین و پرطرفدار ترین ساحل های جزیره است نکته شنا برای آقایان در کل کیش بدون محدودیت است و میتوانند در تمام سواحل جزیره شنا و از دریای زیبا لذت ببرند. اما شنا و آبتنی در محیط خصوصی پلاژ آقایان کیش محیطی اختصاصی دیگری برای آقایان است.چرا که دارای چند ماساژور حرفه‌ای، ورزش‌ ساحلی مانند والیبال ساحلی و ... است.البته بانوان در کیش نیز دارای پلاژ اختصاصی و امن میباشند و امکاناتی مانند شنا کردن، والیبال ساحلی، ماساژتراپی، سولاریوم ، سالن‌های زیبایی ،فوتسال ، فودکورت و بوفه سالن مد و لباس دارد و همچنین غرفه خرید لوازم شنا نیز وجود دارد.

قیمت بلیط پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن!

اگر دارای بیماری و حساسیت پوستی به آب شور دریا و نمک هستید نگران نباشید میتوانید در پارک آبی اوشن که زیبا و مجهز هست از تفریحات آبی لذت ببرید. امکانات پارک آبی اوشن شامل سرسره‌های بلند آبی و بازی‌های‌ آبی همراه ماساژ، و سالن سولاریوم، و پارک آبی اختصاصی کودکان هست.

سفر به کیش قسمت دوم

سفر به کیش قسمت سوم

سفر به کیش قسمت چهارم

سفر به کیش قسمت پنجم

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران