0/5 - (0امتیاز)
09 شهریور 1398 ساعت :11:00 3183

قلعه آنادولو کاواگی استانبول(Anadolu Kavağı)

 قلعه آنادولو کاواگی (قلعه یوروس) در منطقه بیکوز استانبول علاوه بر رسالت تاریخی خود این شهر ماهیگیری توریستی است. این قلعه از دوره روم شرقی باقیمانده است و از نظر گردشگری از جایگاه مهمی برخوردار است.

آنادولو را رستوران های ماهیگیران اهمیت آن را افزایش داده و این امکان را برای مردم فراهم می کنند که بارها و مهمانی هایشان را اینجا برگزار کنند. این یک نقطه توقف برای کسانی است که می خواهند صبحانه یا عید را با دید بوسفروس در تور استانبول داشته باشند.

مکان های صبحانه Anadolu Kavagi

اولین انتخاب کسانی که می خواهند صبحانه بخورند یا ماهی خوبی داشته باشند ، رستوران یوسون است. ماهی ، صدف ، انواع کالاماردان غذاهای دریایی با غذاهای غنی در این مکان امکان پذیر است. مکان دیگری که با نمای منحصر به فرد و سلیقه های نفیس آن برجسته است ، کافه Çam Valley است. این مکان ضروری است که می توانید صبحانه خود را در برابر نمای زیبای بسفر با گزینه های مختلف بخورید.به غیر از مکان های ذکر شده ، در مسیر قلعه یوروس کافه ها و رستوران های زیادی وجود دارد.

آنادولو آنادولو کاواگی استانبول کجاست؟

آنادولو کاواچ در منطقه بیکوز در استانبول واقع شده است.

چگونه به Anadolu Kavagi برویم؟

رسیدن به شهر از طریق خدمات کشتی یا اتوبوس های شهری امکان پذیر است. برای حمل و نقل می توان از اتوبوس های uavuşbaşı-üsküdar یا evenevler-üsk thedar که متعلق به شهرداری هستند و از اسکدار خارج می شوند استفاده کرد. در صورت استفاده از این شیوه حمل و نقل ، لازم است در محل کاواشیک دورتیله پیاده شوید و از اتوبوس کاواچیک آنادولو کاواگی  را سوار شوید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران