0/5 - (0امتیاز)
06 بهمن 1399 ساعت :21:47 1404

گفتگو در تاریکی و سکوت

با این تجربه منحصر به فرد چیز متفاوتی را امتحان کنید و از ورود اجتماعی حمایت کنید!

آیا می توانید در دنیایی از سکوت کامل زندگی کنید؟ چگونه با محیط زندگی خود ارتباط برقرار می کنید؟ چگونه با دیگران ارتباط برقرار می کنید؟ چگونه آنها با شما ارتباط برقرار می کنند؟

گفتگو در تاریکی یک پروژه اجتماعی شگفت انگیز است که طی چندین سال در بسیاری از شهرهای جهان اجرا شده است. این هدف به ما می آموزد تا با اجازه دادن به ما برای تجربه بسیاری از چالش های روزمره و همدلی با آنها ، باورهای غلط و نگرش منفی خود را نسبت به ناشنوایان تغییر دهیم.در گفتگوی در سکوت در تور ارزان استانبول راهنماهای حرفه ای ناشنوا شما را از طریق اتاق های ساکت مخصوص ساخته می شوند که در آن بدون اینکه بتوانید بشنوید و بدون اینکه بتوانید صحبت کنید با محیط خود ارتباط برقرار خواهید کرد. سعی کنید از حواس دیگر خود استفاده کنید و ببینید که چگونه پیش می روید! نیازی به رزرو ندارید پس چرا امروز امتحان نمی کنید!

گفتگو در تاریکی و سکوت

بیشتر بدانید:

برای یک تجربه بی نظیر که تمام زندگی خود را با خود حمل خواهید کرد آماده شوید. این جاذبه مسیر بازدید شما از استانبول را تغییر خواهد داد . بعضی از موقعیت ها ، حتی اگر تلاش زیادی برای درک آنها کنیم ، برای ما ناآشنا هستند. تنها راه یادگیری آنها مواجهه با آنهاست. موزه گفتگو هدف از بین بردن دیوار خیالی است که ما برای زندگی با معلولیت داریم. گفتگو در سکوتبرای اولین بار در سال 2003 در پاریس افتتاح شد. در سال 2016 ، در استانبول نیز تأسیس شد و از آن زمان تاکنون زندگی مردم را تغییر می دهد. هدف موزه از بین بردن تعصبات بازدیدکنندگان در مورد خود و محیطشان در حالی که به آنها می آموزد چگونه از زبان بدن برای برقراری ارتباط سالم استفاده کنند ما تصور می کنیم که شما قبلاً از تجربه گفتگوی خود در سکوت هیجان زده اید. بیایید با جزئیات بیشتر آشنا شویم.

گفتگو در تاریکی و سکوت

آنچه در مورد "گفتگوی در سکوت" باید بدانید

در تجربه گفتگو در سکوت ، با کمک یک راهنمای کم شنوا سعی در برقراری ارتباط در یک اتاق کاملا خاموش خواهید داشت. در این موزه تنها راهنمای شما حالت های چهره و حرکات دست است. تضمین شده است که شما عجیب ترین و در عین حال زیباترین تجربه زندگی خود را در موزه گفتگو خواهید داشت. اگر برای اولین بار در استانبول هستید ، مکان های زیادی برای بازدید باید داشته باشید. برنامه ریزی برای سفر ممکن است کمی سخت باشد. با این حال ، شما قطعاً باید گفتگوی در موزه سکوت را به مکانهایی که باید در لیست استانبول ببینید ، اضافه کنید. دیالوگ در تاریکی همچنین در داخل موزه گفتگو است و بدون امکان دیدن چیزی تور استانبول را برای شما فراهم می کند. گفتگو در تاریکی با هدف بالا بردن سطح همدلی نسبت به افراد کم بینا و قرار گرفتن در موقعیت آنها.در آنجا راهنمای کوری خواهید داشت که شما را به داخل اتاقهایی کاملاً تاریک که شبیه استانبول طراحی شده اند هدایت می کند. این نیز یک تجربه غیرمعمول اما تغییر دهنده زندگی است. گفتگو در سکوت استانبول کجاست؟ هر دو موزه در همان مکان واقع شده اند که ایستگاه مترو Gayrettepe است. ایستگاه Gayrettepe توقف خط مترو M2 Yenikapi-Haciosman است. اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید به گفتگو در سکوت استانبول بروید ، این نکته شماست. خط مترو M2 یک خط کاملاً جامع است که از مرکزی ترین مکانهای استانبول مانند Taksim یا Levent عبور می کند.اگر سوار مترو شدید ، باید در ایستگاه Gayrettepe بلند شوید و به سمت بالا قدم بزنید. درست قبل از اینکه از مترو خارج شوید به موزه خواهید رسید. اگر از سمت اروپا نمی آیید یا در سمت اروپایی با Metrobus سفر می کنید ، باید از متروبوس در ایستگاه Zincirlikuyu  عبور کنید. Zincirlikuyu در تمام خطوط متروبوس موجود است. می توانید علائم ایستگاه مترو را دنبال کنید و موزه را در زیر زمین پیدا کنید. ساعات آغازین گفتگو در سکوت به شرح زیر است: 10.30 صبح تا 19.30 عصر روزهای هفته ، 10.30 صبح تا 19.00 بعدازظهر شنبه ها ، 12.30 PM تا 19.00 عصر روزهای یکشنبه. از بازدید کنندگان درخواست می شود 15 دقیقه قبل از زمان تعیین شده خود در موزه حضور داشته باشند. این تجربه حدود یک ساعت طول می کشد. بدون دستگاه الکترونیکی ،

در گفتگو در سکوت چه چیزی وجود دارد

ایستگاه مترو Gayrettepe یک ایستگاه مرکزی است و می توانید از آنجا تقریباً به هرجایی که دوست دارید بروید. اگر بخواهید در محله نیز بمانید ، می توانید کارهای مربوط به گفتگو در سکوت استانبول را انجام دهید. به عنوان مثال ، سالن عملکرد زورلوو مرکز خرید همانجا است. می توانید در امتداد مترو زیر تابلوهای زورلو قدم بزنید و در عرض پنج دقیقه به آنجا برسید. Zorlu Center مکان بسیار خوبی برای خرید است ، مخصوصاً اگر می خواهید از مارک های کاملاً شیک خرید کنید. مکانی عالی برای وعده های غذایی خوب است. چندین رستوران و کافه معروف و همچنین زنجیره های فست فود وجود دارد. بعد از تغذیه روح ، تجربه تغییر زندگی در موزه گفتگو ، ممکن است بتوانید یک استراحت کوچک در قهوه در زورلو انجام دهید. اگر روز خود را با جزئیات دقیق برنامه ریزی کنید ، ممکن است حتی در یک کنسرت یا موزیکال که در سالن اجرای زورلو اجرا می شود ، به پایان برسید.

در آنجا رویدادهای زیادی مانند کنسرت ، مهمانی ، نمایش موزیکال ، نمایش تئاتر به زبان ترکی و انگلیسی وجود دارد. می توانید به صورت آنلاین برنامه را چک کرده و بلیط خود را پیش خرید کنید. رفتن به تکسیم از گفتگو در سکوت نیز بسیار آسان است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که از خط M2 Metro استفاده کنید و در ایستگاه Taksim بلند شوید. منطقه تقسیم و بی اوغلو محبوب ترین محله استانبول است. این یکی از تاریخی ترین ، متحرک ترین و سرگرم کننده ترین منطقه است.

گفتگو در تاریکی و سکوت

می توانید در پاساژها خرید کنید ، غذاهای سنتی ترکی بخورید ، کلیسای زیبای سنت آنتونی پادوا را ببینید ، شاید در تکسیم سوار شوید. در خیابان استقلال استانبول ، موزه توهمات استانبول اکنون در حال روند است. در آنجا بیش از شصت توهم خواهید دید که ادراک شما را به چالش می کشد. نکته جالب اینجاست که شما می توانید با دوستان خود عکسهای جالبی بگیرید که باعث خنده شما شود.در خیابان خیابان استقلال استانبول مادام توسو استانبول نیز وجود دارد . بله ، مادام توسو. این موزه شعبه هایی در سرتاسر جهان دارد و اخیراً یکی از آنها در استانبول افتتاح شده است. همانطور که باید بدانید چهره های مومی از افراد مشهور و آیکون های جهان وجود دارد تا بتوانید با آنها عکس بگیرید. اگر در خیابان استقلال استانبول قدم بزنید ، نه تنها هسته اصلی استانبول را تجربه خواهید کرد بلکه به محله باورنکردنی Galata خواهید رسید. در آنجا می توانید به موزه پرا برویدکه موزه های هنری برجسته استانبول است. این مجموعه دارای سه مجموعه دائمی است ، علاوه بر این به طور منظم مجموعه های جدیدی را به نمایش می گذارد. آنچه در مورد گالاتا بسیار جالب تر است این است که شما می توانید از برج گالاتا بالا بروید و ببینید که افسانه تلاش پرواز بدون وسیله نقلیه در کجا اتفاق افتاده است. از برج گالاتا استانبول را از زاویه ای کامل مشاهده خواهید کرد و از سفر خود به استانبول نهایت استفاده را می کنید .

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران