0/5 - (0امتیاز)
28 دی 1398 ساعت :18:59 2914

کارهایی که در استانبول نباید انجام شود

این هفت کار را در استانبول انجام ندهید

1-در تکسیم نمانید.

بیشتر ساختمانهای تکسیم (خانه بسیاری از کلوپهای محبوب) قبل از دوران سیستم های عظیم صداگذاری کلاب های شبانه ساخته شده اند - همواره مهمانی و شب نشینی استانبول و سر و صداهای زیادی دارند و خسته کننده است.درعوض ، یک تختخواب را در گالاتا یا Cankutaran رزرو کنید ، مناطقی که در مرکز آن قرار دارند اما شب بسیار آرام تر هستند.تکسیم مکانی عالی برای بیدار شدن است و خیابان استقلال و تعداد کمی از کافه ها را برای انتخاب خود پیدا خواهید کرد.خانواده ها تمایل دارند که در کنار میزهای روباز در کنار خیابان بنشینند و از تور ارزان استانبول خود لذت ببرند

2-به Topkapi نروید.

من می دانم که مردم مخالف این حرف خواهند بود ، اما مگر اینکه شما یک عاشق تاریخ باشید ، کاخ توپکاپی ارزش بازدید را ندارد. علاوه بر این ، در حالی که هنر و معماری مطمئناً زرق و برق دار است ، می توانید قطعات مشابه را در ساختمان های قدیمی و گالری های استانبول مشاهده کنید. به جای آن کاخ کاخ دولما باغچه استانبول را بررسی کنید.این همه شکوه Topkapi است ، اما Dolmabahce یک راهنمای و یک تور حرمس رایگان ارائه می دهد. این مکان انتقال ترکیه از امپراطوری به جمهوری ، از مرکز جهانی بودن جهان متمدن تا گرفتن نشانه های طراحی داخلی از فرهنگ های دیگر است.نماهای بسفر خارق العاده است ، و یک هواگرد با برخی از طاووسهای بسیار وجود دارد. همچنین ، Dolmabahce دومین لوستر بزرگ جهان را در خود جای داده است.

3-فکر نکنید که شما یونانی می خورید.

ترکیه و یونان شباهت های زیادی باهم دارند ، اما اختلاف نظرهای طولانی وجود دارد که چه کسی اختراع کرده است. ترک ها به غذاهای خود افتخار می کنند ، و به نظر می رسد این یک تقلید می تواند باعث احساس صدمه شود (یا بدتر از آن ، عصبانیت).پنیر ممکن است فتا و طعم معطر مانند اوزو باشد اما از پیشخدمت خود برای اسامی ترکی بخواهید و سعی کنید آنها را به خاطر بسپارید.هنگامی که شما به خانه شخصی یا چای فروشی برای کسی دعوت شده اید ، به این معنی است که "من شرکت شما را دوست دارم ، برای مدتی با من بنشینید و با او گپ بزنید." خاموش کردن غذا یا نوشیدنی ناخوشایند است .یکی از دوست داشتنی ترین صفات مردم ترکیه ، جامعه پذیری خستگی ناپذیر آنها حتی از طریق یک مانع زبان است

4-در فروشگاه پودینگ متوقف نشوید.

در گذشته از ایا سوفیا ، فروشگاه پودینگ یک بار محل ملاقات مسافران عصر جدید در مسیر هیپی به سمت کاتماندو بود.این دیگر پاتوق 50 سال پیش نیست. نام آن به همین صورت است ، اما در داخل آن فقط مانند یک رستوران توریستی (و دارای قیمت توریستی بالا) است.

5- در صورت امکان با تاکسی ها نروید.

ترافیک در استانبول کاملاً آرام است ، به خصوص در ساعات شلوغ. تاکسی ها و اتوبوس را رها کنید.اگر سفر شما خیلی پیاده روی ندارد ، به خطوط مترو ، متروبوس و تراموا بروید. آنها شلوغ هستند اما سریع.زندگی خیابان های استانبول یکی از ظریف ترین افتخارات شهر است مثلا Galata شیب دار اما زیبا ، و قطب فروشگاه های موسیقی ، کافه ها و گالری های مسکونی هنری است.

6-هنگام بازدید از مساجد ، نوع لباس اشتباه نپوشید.

اجازه دهید نمازگزاران عبادت کنند.مساجد وقت خاص نماز را دارند ، اما بازدید کنندگان می توانند هر وقت که بازدید می کنند نماز بخوانند. این بدان معناست که در حالی که این مسجد برای گردشگران باز است ، عبادت هنوز انجام می شود.سعی کنید بی سر و صدا صحبت کنید ، لطفاً از تلفن همراه خود استفاده نکنید و اگر می خواهید تصاویر مردم را در حال نماز بگیرید ، لااقل در مورد آن احتیاط کنید. همچنین به بخش های جداگانه مردان و زنان توجه داشته باشید.

7-آیا ... سفر دریایی Bosphorus را انجام ندهید.

این یک تور زیبا است ، بله ، اما یک سفر نسبتاً گران قیمت. این قایق دارای صندلی های زیادی است ، اما صندلی های رو به پنجره به سرعت پر می شوند.توقف 3 ساعته شما در سمت آسیا منظره ای از دریای سیاه و ویرانه های یک قلعه کوچک قبل از عثمانی را فراهم می کند. 2 ساعت و 30 دقیقه دیگر برنامه هایی برای تلاش برای جذب شما به مغازه های غذاهای دریایی آنها باقی مانده است.برای یک سفر بهتر روز ، آنچه را که Istanbullians انجام می دهند انجام دهید و یک کشتی را به جزایر پرنس در دریای مرمره رزرو کنید. بسیار ارزان تر از سفر دریایی بسفر است ، اما هنوز منظره ای از استانبول و آبشارهای جنوبی آن را نشان می دهد.هنگامی که در جزایر هستید ، می توانید دوچرخه سواری و شنا و پیاده روی کنید. Buyukada ، آخرین جزیره در این مسیر ، برای خیابان های عاری از اتومبیل و ویلاهای چوبی خیس و مختلف ، از زرق و برق دار تا دنیای قدیمی تا دهه 70 ، مورد علاقه من است.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران