0/5 - (0امتیاز)
30 شهریور 1398 ساعت :08:44 2479

پارک طبیعت پولونزکوی استانبول(Polonezköy)

 پارک طبیعت پولونزکوی استانبول را می توان به عنوان یک بهشت منحصر به فرد تعریف کرد که در آن طبیعت و فرهنگ در یک زمان تجربه می شود.

در پارک پولونزکوی صداهای پرندگان وحشی و طبیعت سبز ، دور از شهر ، که شامل همه گونه های گیاهی طبیعی استانبول است شنیده میشود. نمونه هایی از گونه های گیاهی عبارتند از: گونه های کاج ، شاه بلوط ، ممرز ، بلوط ، راش ، گیاه زنبور عسل ، و بِرگ ، آربوتوس ، توت سیاه ، مادار کوه ، گوزن ، خار و یک ایستگاه تولید مثل گیاه قرقاول پرتره و یک ایستگاه پرورش آهو کاراکا وجود دارد. علاوه بر این ، بسیاری از گونه های جانوری در پارک طبیعت Polonezköy وجود دارد. نمونه هایی از این گونه ها عبارتند از: گوزن قرمز ،گراز وحشی ، شغال ، روباه ، سنجاب ، مارتین ، قرقاول ، زرشک ، شاهین ، بلوز ، جوجه ، جغد که میتوانید در تور ارزان استانبول از انها بازدید کنید

در پارک طبیعت Polonezköy چه کاری می توان انجام داد؟

در پارک مسیرهای پیک نیک ، کمپینگ ، پیاده روی ، جهت یابی ، دویدن و دوچرخه سواری وجود دارد. تعطیلات آخر هفته Polonezköy  شامل سفر روزانه ، پیک نیک ، کباب ، رستوران های با کیفیت  لوکس و آرام ، شام ، برگزاری عروسی و مهمانی های مختلف میشود.در این دهکده که لهستانی ها غالب هستند بازتاب هایی از یک فرهنگ و سبک زندگی متفاوت دیده می شود. مکان های کمپینگ مخصوصاً برای تعطیلات آخر هفته ایده آل است. این پارک که با بازدید مصطفی کمال آتاتورک افتتاح شد ، میزبان گوستاو فلوبر فرانسوی و بسیاری از نامهای معروف دیگر بود.

در پارک طبیعت Polonezköy چه چیزی را می توان دید؟

در پارک طبیعی Polonezköy ، خانه عمه زوفیا وجود دارد. این خانه تاریخ روستا و عکس های قدیمی را به نمایش می گذارد. در اینجا آنچه می خواهید در مورد دهکده بدانید وجود دارد. همچنین می توانید از فعالیت های فرهنگی مانند مجسمه های منبت کاری چوب و نمایشگاه ها و نقاشی هالذت ببرید. کلیسای تاریخی و خانه روستای تاریخی در پارک طبیعت Polonezköy ارزش بازدید دارد.

Polonezkoy کجاست؟

از آنجا که این مکان محبوب است ، به نقاط مختلفی دسترسی دارد ، مثلا از بزرگراه های Beykoz - Riva و Alemdağ - Şile دسترسی وجود دارد که می توانید با استفاده از علائم از طریق Kavacık - uavuşbaş signs وارد پارک شوید. پارک طبیعت پولونزکوی استانبول با مرکز شهر 34 کیلومتر فاصله دارد. با ماشین شخصی 50 دقیقه می توان به  در تور استانبول آن رسید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    سامان
    این هتل سرویس دهیش فوق العاده هست و به جرئت میتونم بگم یکی از هتل خلیج /لاکچری دبی هست