0/5 - (0امتیاز)
01 آبان 1398 ساعت :15:57 2665

موزه تاریخ پانوراما 1453 استانبول(دوران جنگی استانبول)

همانطور که از نام آن پیداست ، این موزه فقط مربوط به تاریخچه فتح استانبول است.

اگرچه طبقه اول این موزه با جزئیات جزئی توضیح داده شده است ، اما عکس پانوراما که نام این موزه را می دهد در بخش تالار گنبد موزه قرار دارد و با احساس قرار گرفتن دوباره در هوای آزاد در یک مکان بسته ، جلوه ای جالب دارد.این موزه مورد توجه کودکان و بزرگسالان نیز خواهد بود. جزئیات موجود در این موزه می تواند به اندازه درب یک افسانه برای کودکان جالب باشد. از آنجا که این موزه در محدوده پارک فرهنگی Topkapk قرار دارد ، ممکن است در زمین های بازی جایی که کودکان می توانند در پایان سفر ، وقت خود را بگذرانند ، غرق شوید.

هزینه ورودی موزه تاریخ پانوراما 1453 استانبول

قیمت بلیط Panorama 1453 با سه تخفیف ، اتباع کامل و خارجی با سه تخفیف اداره می شود و قیمت ها به شرح زیر است.

  • بلیط تخفیف (دانشجویی ، معلم و نظامی): 3 TL
  • بلیط کامل: 7،5 TL
  • تابعیت خارجی: 15 TL

بازدید از موزه تاریخ پانوراما 1453 و ساعت و روزها

این موزه 365 روز در سال ، روزهای تعطیل و آخر هفته ، برای بازدید کنندگان باز است. این موزه بین ساعت 08: 00-17: 00 باز است ، اما اگر احتمال انتظار در صف و زمان بازدید از موزه را در نظر بگیرید ، باید حداکثر ساعت 16:00 در موزه باشید.اگرچه این موزه در منطقه ای نسبتاً محدود تأسیس شده است ، اما علاقه ای که به آن می رود بسیار زیاد است. بنابراین اگر نمی خواهید در ورودی صبر کنید و می خواهید مشاهدات راحت تری داشته باشید ، اگر در روزهای هفته بین 12:00 و 14:00 در موزه ها بازدید کنید ، می توانید یک تور راحت را انجام دهید.

از کجا و چگونه می توان پانوراما 1453 را دریافت کرد

موزه پانوراما در مرکز Efendi Mahallesi ، منطقه Zeytinburnu در استانبول واقع شده است.ساده ترین گزینه های حمل و نقل با خط تراموا Metrobus یا Baıcılar-Kabataş.پس از رسیدن به ایستگاه Topkapı با مترو ، عبور از گذر از کنار دیوارهای تاریخی شهر. این موزه 5 دقیقه پیاده روی از طریق پارک است.اگر می توانید از خط تراموا Kabataş-Bağcılar استفاده کنید ، بسیار خوش شانس هستید. پس از پیاده شدن از تراموا در ایستگاه Topkapi ، می توانید در یک پیاده روی بسیار کوتاه به موزه برسید.اگر می خواهید با اتوبوس بیایید گزینه های بسیار زیادی وجود دارد اما به دلیل ترافیک می توانید در اتوبوس مشکل داشته باشید. اگر می خواهید سوار اتوبوس شوید ، می توانید خطوط اتوبوس را که از پانوراما 1453 Stop عبور می کند ، مشاهده کنید.اگر علاقمند به موزه های استانبول هستید این موزه را در چک لیست تور استانبول خود قرار دهید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران