0/5 - (0امتیاز)
23 مهر 1398 ساعت :18:23 1678

موزه ساکیپ سابانچی (Sakıp Sabancı)

موزه Sakıp Sabancı موزه ای است که توسط Sakıp Sabancı تأسیس شده و دارای آثار بسیاری است

اطلاعات در مورد موزه Sakıp Sabancı

ساکیپ سبناجی(1933-2004)با تلاشهای شخصی خود در طی سالهای خوشنویسی ، نگارش زیبا ، قرآن دست نوشته و مجموعه کتاب در سالهای متمادی رشد کرد و توجه بسیاری از موزه ها در خارج از کشور را به خود جلب کرد ، به طور دوره ای در برخی موزه ها به نمایش گذاشته شد. به دلیل همین علاقه فزاینده ، خانواده Sabancı که برای بهره مندی از این آثار برای ملت ترکیه اقدام به افتتاح یک موزه کردند ، در سال 1998 عمارت اسب در امیرگان را به دانشگاه سابانچی اختصاص دادند و در سال 2002 این موزه درهای خود را برای بازدید کنندگان گشود.این موزه علاوه بر مجموعه روزافزون ، فرصت های بسیاری از رویدادها ، سمپوزها و نمایشگاه های کوتاه مدت را فراهم می کند ، برنامه های آموزشی مختلفی را برای کودکان و بزرگسالان ترتیب می دهد و هنوز هم به طور فعال فرصت های بسیاری از موضوعات مختلف را فراهم می کند.

ساعات بازدید از موزه Sakıp Sabancı

این موزه در روز دوشنبه اول ژانویه ، اولین روزهای عید قربان بسته شده است. جدا از این روزها ، این موزه در تمام روزهای سال پذیرای میهمانان خود است.

سه شنبه ، پنجشنبه ، جمعه ، شنبه ، یکشنبه: 10:00 - 18:00

چهارشنبه: 10:00 - 20:00

هزینه ورودی موزه Sakıp Sabancı

روز چهارشنبه همه ورودی های موزه Sakıp Sabancd رایگان است. قیمت بلیط برای سایر روزها به شرح زیر است:

  • دقیق: 30 TL
  • حداقل 10 نفر در هر گروه: 25 TL
  • معلمان: 10 TL
  • دانش آموزان و زیر 14 سال
  • بلیط تخفیف: معلمان ، بازدید کنندگان بالای 60 سال ، دارندگان Muzekart Plus ، موزه Sakip Sabanci 1 مهمان همراه دارندگان کارت دوستانه: 20 TL
  • چهارشنبه ها رایگان است.

آیا Muzekart معتبر در موزه Sakıp Sabancı است؟

در موزه Muzekart + یک گذرگاه مستقیم ارائه نمی دهد ، اما صاحبان Muzekart + می توانند با قیمت تخفیف (20 TL) از موزه دیدن کنند. علاوه بر این ، اگر از فروشگاه درون موزه خرید کنند ، 10٪ تخفیف دریافت می کنند.

موزه ساکیپ سبانسی کجاست؟

این موزه در استانبول و سارای واقع شده است. این مکان در نزدیکی دریا واقع شده است. و گزینه های بسیاری برای حمل و نقل وجود دارد.برای رسیدن به این موزه از طریق دریا ، می توانید از تورهای بسفر کاخهای دنتور کاباتاش بازدید کرده و از امیرگان بازدید کنید. کسانی که با تور  استانبول به موزه می آیند می توانند به لطف بلیط های تور ، با هزینه 15 TL وارد موزه شوند.برای کسانی که می خواهند با اتوبوس بیایند ، وقتی با ایستگاه Emirgan--naraltı توقف کنند با استفاده از هر خطی که از ساحل بین Beşiktaş-Sarıyer عبور کند ، تقریباً به درب موزه خواهند رسید.کسانی که می خواهند با وسیله نقلیه خود بیایند ، خواه در ساری یا بشیکتاش ، وارد جاده ساحلی شوند و به امیرگان بیایند تا موزه را به راحتی در خط ساحلی ببینند. اگرچه در پارکینگ موزه برای 30 اتومبیل جایی وجود ندارد اما امکان پارک کردن خودرو در خط ساحلی ایسپارک وجود دارد.

مکان هایی برای بازدید در منطقه

از جاذبه های نزدیک می توان به بیشه Emirgan و باغ ژاپنی اشاره کرد.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران