0/5 - (0امتیاز)
23 مرداد 1398 ساعت :07:54 2230

کاخ ماسلاک استانبول(شکارگاه سلطان و مکان استراحت)

 کاخ ماسلاک استانبول Pavilion Pavlion ترکیبی از چندین قصر است که در زمان سلطان عبدالعزیز (1861-1861) ساخته شده است. قصر هایی که تا روزهای ما زنده مانده اند.

کاخ ماسلاک در دوره عثمانی ساخته و در تقاطع های اوستینیه و ترابیا در خیابان بیوکودره در استانبول واقع شده است ، این بنا در زمان سلطان محمود ساخته شده است و پس از اتمام تمهیدات لازم در زمان سلطنت عبدالعزیز دوم، شکل امروزی آن نمایان شد. از قصر عبدالعزیز مسلک به عنوان یک شکارگاه و استراحتگاه استفاده می شد. علاوه بر این ، عبدالحمید فهمید که مرات پنجم سرنگون شده و او حاکم جدید در پاویون ماسلاک است.

بخش های مختلف عمارت و قصر ماسلاک:

  • قصر همایون(قصر امپریالیستی) Kasr-i Humayun
  • مابین همایون (دربار امپراطوری) Mabeyn-i Humayun
  • قصر قدیر و پاسالار(ژنرال) Cadir, and Pasalar
  • قصر چادر و لیمونلوک (عمارت لیمو) Limonluk

 معماری عمارت که در مقایسه با سایر آثار عثمانی ظاهری ساده تر دارد ، دارای نگارخانه عبدالحمید در قسمت های مختلف عمارت است.در قصر همایون اتاق خواب و اتاق کار سلطان عبدالحمید دوم است. ساختمان دو طبقه دارای بالکن در دو طرف ورودی است. سقف ها از تزیینات رنگی استفاده می کنند.مابین همایون این ساختمان که آپارتمان خصوصی سلطان است بسیار کوچک است و دارای یک طبقه است. گیاهان با ارزش ، درختان سرخس ، موز و شترمرغ در هنرستان وجود دارد. قصر قدیر و پاسالار مخصوص حمام است. قصر چادر و لیمونلوک یکی از قسمت های قابل توجه قصر است ، در یک نقشه هشت ضلعی ساخته شده است و با کار چوبی آن بازدید کنندگان را تحت تأثیر قرار می دهد.این مجموعه به عنوان موزه در سال 1986 افتتاح شد. یکی از قصر های کاخ در حال حاضر به عنوان یک کافه تریا فعالیت می کند.

هزینه ورود و ساعات بازدید:

قصر ماسلک دوشنبه و پنجشنبه در کاخ های ملی بسته است. می توانید از ساعت 09:00 - 17:00 به کاخ تابستانی مراجعه کنید.هزینه ورودی: اگر هزینه ورود به کاخ ماسلاک را پرداخت كنید برای بازدید کل عمارت کامل 5لیر است.

قصر ماسلک کجاست؟

آدرس: Büyükdere Caddesi Maslak - Şişli / İstanbul

تلفن: (0212) 346 19 07

نحوه رسیدن به آنجا: حمل و نقل به غرفه Maslak بسیار زیاد است. با حمل و نقل عمومی می توانید به کسرا بروید ، که در زیر بیان شده است.برای رفتن به Maslak Kasrı با وسایل حمل و نقل عمومی می توانید به ایستگاه اتوبوس Şişli Atatürk Sanayi Kavşak بروید. (بعد از فرود باید حدود 150 متر قدم بزنید.)برای رسیدن به ماسلاک کسری با مترو ، می توانید در ایستگاه مترو Sarıyer Darüşşafaka پیاده شوید. (بعد از فرود باید 600 متر قدم بزنید.)برای بازدید از 4 عمارت این قصر لطفا به صفحه تور استانبول و تور ترکیه وارد شوید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران