0/5 - (0امتیاز)
27 آذر 1397 ساعت :01:14 4671

مرکز خرید کاله استانبول (توضیحات و تصاویر)

در این مطلب به معرفی اوت‌لت کاله استانبول و برندهای مختلف آن نظیر آدیداس، پوما، دِری مُد و... می‌پردازیم.

استانبول در سال‌های اخیر با ساخت مراکز خرید مدرن و اوت‌لت‌های متعدد و تکیه بر بازارهای سنتی و قدیمی توانسته بسیاری از نگاه‌‌‌ها را به خود جلب کند و هر ساله مسافران زیادی به قصد خرید به این شهر سفر می‌کنند. حتی در فصل‌هایی که همۀ شهرها با افت مسافر مواجه می‌شوند، استانبول با برگزاری فستیوال‌های مختلف خرید و ارائۀ تخفیف‌های ویژه افرادی زیادی را مجاب می‌کند که در سردترین و گرم‌ترین روزهای سال هم به استانبول سفر کنند. در ادامه به معرفی اوت‌لت معروف کاله و بخش‌های مختلف آن می‌پردازیم.

چنانچه مایل هستید با جاذبه‌های گردشگری استانبول آشنا شوید، می‌توانید با بازدید از صفحات  جاذبه‌های گردشگری استانبول، سفرنامه استانبول و راهنمای سفر استانبول سفری در قالب کلمات و تصاویر به دل استانبول زیبا داشته باشید.

‌اوت‌لت کاله استانبول

اوت‌لت کاله به همراه موجی از ساخت و ساز که در سال‌های 2006_2007 شکل گرفت، ساخته شد. امروزه نیز به یکی از محبوت‌ترین مراکز خرید استانبول تبدیل شده است. دلیل اصلی آن دور بودن از شلوغی و هیاهوی شهری است و بیشتر مناسب افرادی است که می‌خواهند در یک یا دو روز بدون اتلاف وقت خرید‌های خود را انجام دهند.

چه برندهایی در اوت‌لت کاله حضور دارند؟

مرکز خرید کاله 8 طبقه است و در مجموع 120 مغازه دارد. از معروف‌ترین برندهای دنیا که شعبه‌ای در این مرکز دایر کرده‌اند می‌توان به آدیداس، پوما و نایک اشاره کرد. همچنین اگر به لباس‌های مجلسی علاقه دارید، مغازه آلفا آبیه گزینه‌های مختلفی را پیش روی شما قرار می‌دهد. تنوع مغازه‌ها و کالاهای عرضه شده آنقدر زیاد است که هر کسی می‌تواند جنس مورد علاقه خود را پیدا کند.

علاوه بر اینها برندهای مطرح ترکیه نظیر کیلی، کوتون و دِری مُد در مرکز خرید کاله حضور دارند. دِری مُد از معروف‌ترین برندهای ترکیه است در زمینه تولید محصولات چرمی است و اجناس باکیفیتی را عرضه می‌کند. اگر قصد دارید لوازم خانگی را برای منزل خود یا به عنوان سوغاتی تهیه کنید، پیشنهاد می‌شوند به مغازه‌ی بزرگ مادا کوکو (Madam Coco) مراجعه کنید؛ شاید در نگاه اول قیمت اجناس بالا به نظر برسد، اما کافیست آن‌ها را لمس کنید تا متوجه کیفیت و ظرافت محصولات مادام کوکو شوید.

‌اوت‌لت کاله استانبول

اگر هنوز نتوانسته‌اید سیم کارت ترکیه را تهیه کنید و هزینه رومینگ برای شما زیاد است، می‌توانید به غرفه‌ی ترک تله‌کوم یا وودافون در طبقه همکف مراجعه نمایید و سیم کارت اعتباری بخرید. آقایان هم برای خرید لباس‌های شیک و مجلسی می‌توانند به سراغ برند پیرکاردین در طبقه اول بروند و اگر به تکنولوژی علاقه‌مند هستید غرفه سامسونگ در همین طبقه شما را به وجد خواهد آورد.

شکم گردی در اوت‌لت کاله استانبول

با خیال راحت در این مرکز خرید به گشت و گذار بپردازید و محصولات برندهای مختلف را امتحان کنید. هر زمان که احساس کردید خسته شده‌اید به طبقه سوم بروید و در رستوران‌های زنجیره‌ای مختلف، کافی شاپ‌ها و رستوران‌های ترکی انواع دونر و برگرهای لذیذ را نوش جان کنید.

مسیر دسترسی به اوت‌لت کاله

همانطور که اشاره کردیم اوت‌لت کاله به دور از شلوغی و هیاهوی شهری در منطقه گُوَن استانبول قرار دارد. برای رفتن به مرکز خرید کاله خودتان را از ایستگاه مترو میدان تقسیم به ایستگاه وِزنِجیلر برسانید. سپس از آنجا با استفاده از تراموا و خط T1 به ایستگاه گون‌گورن بروید. از اینجا تنها یک الی دو دقیقه تا مرکز خرید کاله پیاده‌روی خواهید داشت.

ساعت کاری اوت‌لت کاله

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح شروع به کار می‌کند و تا 10 شب باز است.

اگر تصمیم گرفته‌اید که به استانبول سفر کنید، می‌توانید با مراجعه به صفحه  تور استانبول در سایت توریاب تورهای مختلف را با هم مقایسه و با خیال راحت برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران