0/5 - (0امتیاز)
17 آبان 1399 ساعت :22:03 17212

شش باغ وحش در استانبول که حیوانات بومی و خانوادگی دارند

مکانی که از نظر فرهنگی و تنوع غنی باشد ، مطمئناً دارای مکان های توریستی شایسته ای خواهد بود.شما می توانید این را تجربه کنید.تنوع زیستی در بهترین باغ وحش های استانبول را با تور استانبول تجربه کنید.

ما در لیست کوتاه 6 باغ وحش که در تور استانبول از آنها باید بازدید کنیم را معرفی میکنیم. پرسه زدن در اطراف باغ وحش ها می تواند خسته کننده باشد و بنابراین مواد غذایی و نوشیدنی تهیه می شود.

شش باغ وحش در استانبول که حیوانات بومی و خانوادگی دارند

1-باغ وحش بسفر

باغ وحش بسفر در استانبول برای دیدن حیات وحش شگفت انگیز باید از آن بازدید کنید. این یکی از بهترین باغ وحش های استانبول است. شما می توانید خرس گریزلی ، گورخر ، شیر و بسیاری دیگر از حیوانات عجیب و غریب را پیدا کنید. اگرچه این یک باغ وحش با اندازه متوسط ​​است ، اما مطمئناً امکانات زیادی نیز برای شما فراهم می کند.

آدرس:Crocos Place

2-دلفیناریوم استانبول

دلفین ها به عنوان یکی از دوست ترین حیوانات روی زمین شناخته می شوند. چه کسی نمی خواهد کمی کیفیت را با این حیوان زیبا و دوست داشتنی سپری کند؟ اما این همه ماجرا نیست. به غیر از دلفین ها ، برخی از حیرت انگیزترین نمایش های حیوانات دیگر را نیز می بینید که شامل یک کوسه و یک نهنگ سفید کودک است.

آدرس:Silahtarağa Mahallesi

3-آکواریوم Emaar

در آکواریوم عمار ، می توانید زندگی خیره کننده آبزیان را از نزدیک مشاهده و تجربه کنید. از تمساح گرفته تا برخی از منحصر به فردترین و عجیب ترین گونه های ماهی ، این مکان مطمئناً شما را متحیر خواهد کرد! کارمندان هستند که از دادن اطلاعات در مورد برخی از حیوانات دریایی بسیار خوشحال خواهند شد.

آدرس:Ünalan Mahallesi

4-پارک گربه ها

پارک گربه ها یکی از پارک های باغ وحش استانبول است که اگر عاشق گربه هستید می توانید از آن دیدن کنید. می توانید زمانی که اینجا هستید با کیفیتی با حیوانات پشمالو وقت بگذرانید و بر روی بهترین تصاویر کلیک کنید. همچنین اجازه دارید مقداری خوراکی و آب برای گربه ها بگذارید. برای جلوگیری از ازدحام جمعیت حتماً در ساعات اولیه به اینجا برسید.

آدرس:Soğanlı Mahallesi

5-باغ وحش تورکوا

باغ وحش تورکوا یکی از پر بازدیدترین و محبوب ترین آکواریوم های استانبول ترکیه است . بهترین قسمت در مورد این مکان قرار گرفتن آن در داخل یک مرکز خرید است. بنابراین می توانید یک روز کامل را در مرکز خرید برنامه ریزی کنید ، که ممکن است شامل سفر به باغ وحش ، خرید و برخی از گزینه های غذای دلپذیر باشد. باغ وحش بخاطر تمهیداتش مورد ستایش قرار می گیرد. خود را به تصویر بکشید که در حال عبور از یک تونل با کوسه ها و سایر ماهی ها در اطراف شما است

آدرس:Kocatepe Mahalles

6-آکواریوم استانبول

از بین باغ وحش های استانبول ، این حیوان از نظر تنوع حیواناتی که در آن نگهداری می شود ، برجسته است. یکی از مهمترین جاذبه های این مکان پنگوئن ها است. بسیاری از آکواریوم ها نمی توانند به داشتن پنگوئن افتخار کنند. آکواریوم استانبول را به دلیل حیوانات دریایی شگفت انگیز از دست ندهید. می توانید از مغازه هدیه فروشی که در باغ وحش وجود دارد ، یک سوغاتی از باغ وحش به خانه ببرید.

آدرس:Şenlikköy Mahallesi

بازدید از باغ وحش ها و آکواریوم ها با دیدن گیاهان و جانوران یکی از بهترین سفرهای زندگی افراد است که ممکن است در زندگی روزمره شاهد آن نباشید. خاطراتی که به خانه می برید یک عمر است. شما از طیف متنوعی از حیوانات آگاه می شوید. بنابراین ، برای کشف باغ وحش های استانبول در اولین فرصت به تور ترکیه سفر کنید .

شش باغ وحش در استانبول که حیوانات بومی و خانوادگی دارند

سوالات متداول درباره باغ وحش های استانبول

بهترین باغ وحش استانبول کدام است؟

اباغ وحش بسفر ، ارائه امکانات اضافی فراوان به گردشگران تاکنون بهترین باغ وحش در استانبول است. این مکان برای بازدید گردشگران یک مکان ضروری است.

چند باغ وحش در استانبول وجود دارد؟

ادر استانبول 6 باغ وحش معروف دنیا وجود دارد که بقیه چندان بزرگ و معروف نیستند. شش باغ وحش عبارتند از:

باغ وحش بسفر

باغ وحش دلفیناریوم استانبول

باغ وحش آکواریوم Emaar

باغ وحش پارک گربه ها

باغ وحش آکواریوم استانبول

باغ وحش ترکوا

بزرگترین باغ وحش استانبول کدام است؟

باغ وحش بسفر بزرگترین باغ وحش است. با این حال ، باغ وحش Gaziantep بزرگترین در ترکیه و چهارمین مرکز بزرگ حیوانات در جهان است. در آن بیش از 270 گونه جانوری نگهداری می شود. شما می توانید از استانبول به هر یک از این باغ وحش ها سفرهای یک روزه داشته باشید و در کنار بچه های خود بسیار باشکوه باشید.

چه گونه ای از حیوانات را می توانیم در این باغ وحش ها ببینیم؟

گردشگران احتمالاً گورخرها ، خرس های گریزلی ، شیرها و سایر حیوانات عجیب و غریب ، پنگوئن ها و گربه ها را در برخی از باغ وحش ها نیز پیدا می کنند.

عمده ترین جاذبه های نزدیک باغ وحش بسفر در استانبول کدامند؟

باغ وحش A. Faruk Yalcin ، موزه عثمان Hamdi Bey ، Coban Mustafa Pasa Camii ، Doga Ciftlik و Marmara Hamami مکانهای اصلی دیدنی در نزدیکی باغ وحش بسفر در استانبول هستند.

آیا باغ وحش آکواریومی در استانبول وجود دارد؟

استانبول دارای دو باغ وحش معروف آکواریوم ، آکواریوم Emaar و آکواریوم استانبول است که بزرگترین آکواریوم موضوعی جهان است.

کدام یک از این باغ وحش ها بهترین بازدید برای کودکان است؟

آکواریوم استانبول بزرگترین آکواریوم موضوعی در جهان است و بهترین آکواریوم برای بازدید از کودکان است. آنها با دنبال کردن مسیری از دریای سیاه به اقیانوس آرام تا جنگل های آمازون در مورد 16 منطقه مختلف جغرافیایی می آموزند.

منبع: تور ارزان ترکیه

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران