0/5 - (0امتیاز)
23 اردیبهشت 1400 ساعت :11:46 2392

بهترین غذای خاورمیانه ای که می توانید در استانبول امتحان کنید

وقتی به دنبال بهترین غذاها و رستوران های خاورمیانه ای در استانبول هستید ، خود را برای یک بهمن انتخاب آماده کنید.

قابلمه ذوب فرهنگ استانبول غذاهای سراسر جهان را سرو می کند ، اما در طی ده سال گذشته ، افراد بیشتری به دنبال تهیه غذاهای آشپزی خاورمیانه هستند و استانبول ناامید کننده نیست. به نظر می رسد غذاهای لبنانی و سوری محبوبیت زیادی دارند اما شما می توانید هر چیزی را که می خواهید امتحان کنید تضمین کنید ، حداقل یک رستوران در تور ارزان استانبول وجود دارد که آن را سرو می کند. بنابراین ، چه غذاهایی را توصیه می کنیم ، و کدام رستوران ها با طعم ، کیفیت و خدمات ارائه می دهند؟

غذای خاورمیانه را می توانید در استانبول امتحان کنید

1: شاورما آبدار

کباب ترکیه ، یونانی ژیروسکوپ و میانه کباب ترکی شرقی ممکن است مانند آنها یکسان باشند. همه از گوشت آبدار کبابی استفاده می کنند که بین نسخه نان قرار دارد. با این وجود این همان جایی است که شباهت ها متوقف می شوند. Shawarma غالباً دارای مرغ یا گوشت بره است و گوشت ترشی که یک روز طول می کشد شامل ادویه هایی مانند دارچین ، آهک خشک ، برگ بو و فلفل دلمه ای است.

تفاوت اصلی دیگر در مقدار زیادی از مواد اضافی است که می تواند از بین برود. در حالی که اهدای ترک و ژیروس به کاهو ، گوجه فرنگی و پیاز می چسبند ، شما می توانید با یک Shawarma شامل کلم ، ترشی و هویج وحشی شوید. بنابراین بهترین مکان برای خرید Shawarma در استانبول کجاست؟ مرغ انس را در موراتپاسا سوکاک در منطقه فاتح امتحان کنید. تاسیسات نیز ارزان است و این مکان را به مکانی مناسب برای غذا خوردن برای افراد با بودجه تبدیل کرده است.

بهترین غذای خاورمیانه ای که می توانید در استانبول امتحان کنید

2: فلافل خوشمزه

فلافل دنیا را تسخیر کرده است ، زیرا آخرین نسخه باید ظرف را امتحان کند. عاشق غذاهای خیابانی و ازدحام گیاهخواران است. با نان پیتا یا یک بسته بندی دوروم ، با کمک سالاد یا خیار شور و یک سس داغ ، این طعم اعتیاد آور است.

دو روش خوردن آن با خرید آن از یک فروشنده غذای خیابانی یا اشتهای سنتی معروف به مزه در حال حرکت است. اگرچه سالهاست که در استانبول وجود دارد ، سوری های مقیم استانبول آن را خریداری کرده اند و در ردیف اولویت های غذایی قرار دارند. Google Reviews که اکنون در سراسر شهر فروخته شده است ، محلی ها را به عنوان بهترین خانه Falafel در خیابان Muhtar Bey در منطقه Beyoglu ارزیابی می کند.

فلافل خوشمزه

3: مانیکیش برای صبحانه یا ناهار

کلمه مانکیش به معنی تراشیدن است. بنابراین ، به خمیر تخت ، با فرو رفتگی های کوچک کوچک پر از گوشت چرخ کرده یا پنیر و روی آن با آویشن فکر کنید. به صورت برش خورده یا تا شده ، برخی آن را مانند پیتزای غربی یا لاماكون ترکی می نامند. اگر در طول تاریخ به گذشته نگاه کنیم ، منشأ آن زنانی است که صبح ها برای خانواده نان می پختند و گلوله های کوچک جدا می کردند تا بعداً استفاده کنند. این غذا که به عنوان غذای شام شناخته می شود ، در سراسر جهان خاورمیانه گسترش یافته و به غذای مورد علاقه تبدیل شده است ، اگرچه لبنانی است. برای مانیکیش خوشمزه ، کافه آرادا را در خیابان Luleci Hendek در کاراکوی امتحان کنید.

مانیکیش برای صبحانه یا ناهار

4: منصاف برای کمک های دوم

برای منصاف آماده شوید ، یک لذت آشپزی که شما را به دنبال کمک های دوم می کشد. منصف اگرچه به عنوان غذای ملی جوردون خوانده می شود ، در عربستان سعودی ، سوریه ، ایران ، و فلسطین محبوب است. روش تهیه از گوشت بره و سس ماست تخمیر شده تهیه می شود. سپس بره را با برنج سرو می کنند و غذاخوری ها با استفاده از دست راست خود گلوله های برنج را تشکیل می دهند. این نام به معنای صفحه بزرگ است زیرا این در وسط میز قرار گرفته و غذاخوری ها به خودشان کمک می کنند. منصاف در موارد خاص مورد علاقه است ، اما هر وقت احساس درد کرد ، می توانید آن را بخورید. از مکان های امتحان منصاف در استانبول می توان به Fevzipasa Caddesi در منطقه فاتح اشاره کرد که خیابان های پشت آشپزی نیز به شما پیشنهاد می دهد.

منصاف برای کمک های دوم

5: مكلوبه (وارونه مرغ و برنج)

آخرین ترکیبی از مرغ ، برنج و سبزیجات در لیست غذاهای خاورمیانه ای که باید در استانبول امتحان کنیم ، مورب است. نام ظرف مكلوبه به معني وارونه است و اين به روش نوك كردن قابلمه براي سرو آن اشاره دارد. پیچ و تاب اضافه شده که طعم مطبوعی را در پالت شما ایجاد می کند ، ترکیب ادویه جات شامل سیر ، برگ بو ، جعفری ، زردچوبه ، زیره و بهارات است که در دنیای غرب به عنوان هفت ادویه شناخته می شود. تهیه این غذا در خانه نیز آسان است ، اگر نمی توانید صبر کنید تا به استانبول برسید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران