5/5 - (1امتیاز)
11 اردیبهشت 1400 ساعت :09:12 11370

استان موغلا ترکیه: راهنمای مقصد و کجا بروید(موغله)

اگر می خواهید در موغلا تعطیلات یا زندگی کنید ، استان موغلا ترکیه مقصدی ایده آل برای انتخاب است.

موغلا ترکیه سرشار از استراحتگاه های ساحلی ، روستاهای زیبا ، سواحل خیره کننده ، آبهای آرام دریای اژه و مدیترانه و بسیاری موارد دیگر ، هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر تور ترکیه است. اگرچه این نام شهری به همین نام است ، اما ما در مورد منطقه ای که بخشی از سواحل غربی و جنوبی را شامل می شود ، شامل نقاط داغ تعطیلات مانند تور بدروم ، فتحیه ، تور مارماریس و دالامان است. برای اثبات این محبوبیت ، نگاهی به سابقه گردشگری آن به فروش خانه های خارجی بیندازید. بسیاری از خارجی ها خانه های تعطیلات یا خانه بازنشستگی خریداری کرده اند و در تمام طول سال در اینجا زندگی می کنند زیرا فضای جهانی همه سطوح جامعه را در بر می گیرد اما به ریشه های سنتی خود وفادار می ماند.

نحوه رسیدن به موغلا ترکیه

موغلا به عنوان پادشاه سفرهای هوایی با دو قطب برتر سفر هوایی توریستی به سمت سکوها قدم می گذارد. فرودگاه بین المللی بدروم در دریای اژه عمدتا به استراحتگاه های اطراف آن منطقه خدمات می دهد ، در حالی که افرادی که به استراحتگاه های غربی سفر می کنند از دالامان استفاده می کنند. پروازهای هر دو به کشورهای جهان انجام می شود. علاوه بر این ، بزرگراه اصلی D400 از طریق منطقه عبور می کند و رسیدن به اینجا از طریق اتوبوس یا ماشین را آسان می کند. همچنین بخش بزرگی از خط ساحلی را شامل می شود ، بنابراین قایق های تفریحی از آبهای بین المللی از طریق ورودی های رسمی وارد می شوند.

بهترین زمان برای بازدید از موغلا

دوستداران ساحل که بیشتر هوای آفتابی دارند ، باید در فصل رسمی گردشگری از ماه مه تا اکتبر هنگامی که سواحل تختخواب ، چتر و ورزش های آبی را اجاره می دهند ، از آن دیدن کنند. برای دمای گرمتر ، روزهای طولانی تر و مقدار زیادی آفتاب ، جولای تا سپتامبر بهترین است اما حتما کرم ضد آفتاب خود را بسته بندی کنید زیرا اغلب گرما به 40 درجه می رسد. بیشترین میزان بارش و آسمان ابری از ژانویه تا فوریه اتفاق می افتد. هر کسی که دوست دارد در تورهای مسافرتی فعالیت کند یا مکان های تاریخی را ببیند ، باید از مارس تا ژوئن یا اکتبر تا دسامبر برای دمای هوا بهتر بازدید کند.

ادعاهای عمده شهرت موغلا 

موغلا بخشی از جاده لیکان یا لیکان وی را شامل می شود ، یک مسیر 500 کیلومتری کوهپیمایی که از منطقه آنتالیا سرچشمه می گیرد. مضمون آن ویرانه های تاریخی است ، بنابراین برای ویران کردن شهرهای باستانی و ویژگی هایی مانند مقبره های لیکیایی دور می زند. برای تکمیل آن به صورت یکجا ، کمپینگ ها و خوابگاه هایی که در طول مسیر قرار دارند محل اسکان شبانه را فراهم می کنند ، اما اکثر افراد آن را به صورت جزئی تکمیل می کنند.

ریوریا ترکیه کجاست؟ Riveria

ریوریا ترکیه کجاست؟ Riveria: موغلا که به ساحل فیروزه نیز معروف است ، قسمت بزرگی از رودخانه ترکیه را تشکیل می دهد که از اژه تا آنتالیا امتداد دارد. سفر با گولت یک موضوع محبوب در اینجا است ، به خصوص ، مسیر 3 شب Fethiye به آنتالیا. با دیدنی های نفس گیر ، مردم یا یک کابین مشترک یا منشور قایق تفریحی خصوصی را رزرو می کنند تا مسیرهای دریایی آبی با مضمون را طی کنند. همچنین با توقف توسط خلیج ها ، آبشارها و ساحل ها و مارینا یا بندر شهرهای خاص ، موضوع آرامش را باید تجربه کرد تا باور کرد.

لاک پشت کارتا: لاک پشت های در معرض خطر کارتا در امتداد سواحل ساحل غربی تخمگذاری می کنند. در صورت قایقرانی ، حتی ممکن است برای تهیه نان یا قطعات مرغ مورد علاقه خود به قایق بروند. فصل لانه سازی آنها از ماه مه تا سپتامبر شروع می شود ، هنگامی که شما ممکن است برخی از بخش های سواحل را برای محافظت از تخم های خود در گوشه گوشه ببینید.

ریوریا ترکیه کجاست؟ Riveria

تالاب آبی: نشسته در اولودنیز ، تالاب آبی یکی از سواحل با عکس در ترکیه است که اغلب در کارت پستال های تصویری یا نشریات مسافرتی تبلیغاتی منطقه فتحیه دیده می شود. در حالی که آنجا هستید ، یک شب بمانید و با تاکسی قایق به سمت دره پروانه (Butterfly) بروید ، یکی دیگر از مکان های نفس گیر با زیبایی طبیعی. اطلاعات بیشتر.

غروب خورشید خیره کننده: از اکثر استراحتگاه های ساحلی ، کار مورد علاقه ترک ها و گردشگران ، استراحت هنگام تماشای خورشید زرد خیره کننده در پشت افق است. غروب خورشید در این منطقه چیزی جالب و دیدنی نیست. هنگام جستجوی مجلات مسافرتی برای استراحتگاه ساحلی کالیس ، در بیشتر توصیف ها از رستوران های تفرجگاه آن به عنوان مکانی عالی برای استراحت و دیدن غروب آفتاب نام برده شده است.

ریویرا ترکیه

غواصی: از گشت و گذار در خشکی گرفته تا لذت های زیر آب دریای مدیترانه ، غواصی در اینجا کار بزرگی است و شما هم نیازی به متخصص بودن ندارید. مدارس با غواصان واجد شرایط برای شروع دائمی دوره های مبتدی یا حتی دوره کامل PADI را ارائه می دهند. ابتدا در استخر شنا کنید ، یا از ساحل شروع کنید و در کمترین زمان ، گیاهان و جانوران زیر آب را کشف کنید.

ریویرا ترکیه

سفرهای روزمره و مکانهای دیدنی محبوب موغلا

چیزهای زیادی از جمله حمام ترکی (حمام) یا اصلاح ، سفر روزانه با قایق ، سافاری جیپ یا صحنه زندگی شبانه پر جنب و جوش در برخی از مکان ها با بارها و رستوران های مختلف برای گردشگران در انتظار شما است. با این حال ، وقتی صحبت از مقاصد یک بار بازدید می شود ، موغلا گشت و گذارهای زیادی دارد.

ریویرا ترکیه

حمام های گل دالامان: از دلتای دالیان عبور کنید و از کنار مقبره های سنگی مشرف به لیکیان متعلق به ویرانه های کائونوس عبور کنید تا به حمام های گلی برسید که فروشندگان بلیط می گویند ده سال جوانتر به نظر می رسید. یک حمام گوگرد و دوش بهاری پس از آن بهبودی برای بیماری های پوستی و سهولت در بیماری هایی مانند آرتروز است.

پاموككاله و هیراپولیس: در طول تابستان ، آژانس های مسافرتی محلی در تمام استراحتگاه ها بلیط های گردشگری را می بینند تا استخرهای سفید كلسیم پاموك كاله و ویرانه های شهر اطراف هیراپولیس را ببینند. متعلق به فهرست میراث جهانی یونسکو ، هیچ مکان خیره کننده ای از زیبایی های طبیعی مانند این در هیچ جای دیگر جهان وجود ندارد. 

ریویرا ترکیه

روزانه کشتی رودز: از داتکا ، مارماریس یا فتحیه ، روزانه کشتی را به مقصد جزیره یونان رودس برسانید تا دو فرهنگ را در یک جا تجربه کنید. این جزیره ، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری یونان ، در صورت تمایل به اجاره موتورگازی ، گشت و گذار در جاده ها ، خرید و یا غذاهای سنتی یونان ، چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

محل اقامت در استان موغلا

انتخاب یک مکان برای اقامت گزینه های زیادی را به همراه دارد. برخی از سایت ها مانند Datca احساسی منحصر به فرد و برجسته دارند ، در حالی که شبه جزیره Bozburun عمدتا مورد علاقه ترک ها است. مناظر خیره کننده دالیان ، دالیان ، یک شهر روستایی با سبک آرامش را احاطه کرده است. اما در غیر این صورت ، سه مکان برجسته بر صحنه گردشگری تسلط دارند.

شبه جزیره بدروم: شبه جزیره بدروم که در سواحل دریای اژه ترکیه نشسته است ، یک رهبر گردشگری طولانی مدت بوده است. حتی به دهه 1970 ، مدیران تجاری موفق ، افراد مشهور و صنعتگران که به دنبال الهام بودند ، در آنجا جمع شدند. در یک نقطه ، مرکز شهر باید مقصد اصلی باشد ، اما با گذشت سالها ، استراحتگاه های ساحلی اطراف شهرت زیادی کسب کردند. انگلیسی ها Gumbet ، قطب ورزش های آبی را دوست دارند در حالی که توربوکو برای بسیاری از ما گران است و اغلب صاحبان قایق تفریحی میلیاردر در آن رفت و آمد می کنند. ستاره درخشان یالیکاواک است که پیشرفته ترین تفریحگاه دریایی آن را برای افرادی که در ساحل غربی قایقرانی می کنند ، مورد علاقه خود قرار داده است.

فتحیه ترکیه

منطقه فتحیه: این منطقه به مرکز شهر و مراکز کوچکتری مانند Calis Beach ، Oludeniz ، Hisaronu و Ovacik تقسیم می شود. با پرواز با پاراگلایدر ، محبوب ترین گشت و گذار باعث می شود تازه کارها با یک خلبان واجد شرایط برای یک سوارکاری همزمان به هوا بروند. مردم انگلیس عاشق این منطقه و برخی خانه های خریداری شده در این منطقه هستند. برای زندگی شبانه ، انتظار مرکز کم کلید را داشته باشید ، اما برای لمس نوستالژی به بارهای پاسپاتور در مرکز شهر قدیمی مراجعه کنید. جابجایی بین همه اقامتگاه ها به لطف خدمات مینی بوس محلی آسان است ، بنابراین اگر دوست دارید گشت و گذار کنید ، فتحیه را انتخاب کنید. ( اطلاعات بیشتر در مورد فتحیه .)

مارماریس: این شهر عظیم به دلیل خیابان پر جنب و جوش بار و کلوپ های شبانه به سبک عالی خود تجارت جوانی با جوانان انجام می دهد. با این حال ، همسایه کم حاشیه Icmeler ، که در اطراف رستوران های نشسته و بارهای خانوادگی مستقر است ، گزینه خوبی است. هر دو استراحتگاه دارای ساحل های خیره کننده ای هستند ، و آنها را مورد علاقه بسیاری از مسافران بسته ساحلی قرار داده است ، و انتخاب گسترده ای از فروشگاه ها ، بارها و رستوران ها به این معنی است که شما می توانید پول نقد را به سرعت خرج کنید.

منطقه فتحیه

بهترین سواحل موغلا ترکیه

اگر عاشق آفتاب ، دریا و شن هستید ، آماده شوید زیرا موغلا برخی از بهترین سواحل ترکیه را به بیرون پرتاب می کند. برخی خلوت هستند ، اما بیشتر آنها در مراکز اصلی نشسته اند ، بنابراین رسیدن به آنجا آسان است. فقط یک تختخواب و چتر آفتابی اجاره کرده و دراز بکشید. رستوران ها و میله های پشت ساحلی نوشیدنی ها و میان وعده ها سرو می کنند و اگر کمی بی قراری کنید ، به یک مرکز ورزش های آبی با یک آدرنالین جت اسکی بروید. ما قبلاً به اولودنیز و دره پروانه اشاره کردیم اما مقاله ما درباره بهترین سواحل مولا پیشنهادات بیشتری دارد.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران