2.8/5 - (3امتیاز)
28 اردیبهشت 1399 ساعت :15:30 11042

درباره فتحیه در ترکیه

هرکسی که در فتحیه در ترکیه بوده است ، شهادت می دهد که عاشق شدن در آن چقدر آسان است. از خیابان های باریک و سنگفرش شهر قدیمی گرفته تا مناظر کوه Taurus در همان زمان غافلگیر و لذت وجود دارد.

فتحیه همه ساله میزبان هزاران مسافر تعطیلات تور ترکیه است که برای تفریح به آنجا می آیند. بسیاری از خارجی ها نیز یک قدم جلوتر می روند و ملک می خرند تا در تمام سال در آنجا زندگی کنند ، از این رو اجتماعات مستقر در خارج از کشور که به عنوان سفیر عمل می کنند و شهرت فتحیه را در همه جا پخش می کنند.بخش عمده ای از توانایی فتحیه در تحسین ، ناشی از تنوع آن است.

فتحیه کجاست ؟

فتحیه در قلب مدیترانه ترکیه واقع شده است ، همچنین به ساحل فیروزه ای معروف است و مناطق آنتالیا و دالیان در هر دو طرف قرار دارند. متعلق به استان موگلا ، یک مرکز شهر و چندین استراحتگاه تعطیلات ساحلی کوچکتر و روستاهای درون شهری را تشکیل می دهد. جلوتر از دریای مدیترانه و پشتیبان کوههای توروس ، مناظر خیره کننده برخی از بهترین های ترکیه است ، از این رو محبوبیت آن در بین جمعیت تور آنتالیا قرار دارد.

چگونه به آنجا برسیم

در صورت رانندگی ، به بزرگراه اصلی D400 بروید که از شرق به غرب و از آنجا ترکیه حرکت می کند ، علامت گذاری راه را نشان می دهد. مسافران اتوبوس می توانند مربیان را به پایانه اصلی اتوبوس فتحیه سوق دهند یا خدمات متصل را از موگا اوتوگار تجربه کنند. از آنجا که فتحیه بین المللی را برای گردشگری در اختیار دارد ، بیشتر افراد از طریق فرودگاه دالامان پرواز می کنند ، یکی از سه قطب مسافرتی برتر هوایی جهانگردی و تنها 45 دقیقه رانندگی با هتل شما است.

فتحی لایک چیست؟

فتحیه بیش از 50 سال پیش پذیرای جهانگردی بود. از این رو ، تأثیرات خارجی بر زندگی روزمره ریخته شده است ، و نتیجه آن یک جو جهان وطنی است. به عنوان یکی از قطب های برتر گردشگری ترکیه ، بسیاری از افراد محلی به زبان انگلیسی صحبت می کنند و فضای تعطیل خلوت در همه جا می درخشد. کلیشه فتحیه را درست مثل یک جمعیت دموکراتیک است. به عنوان مثال ، قایقرانی یک تجارت بزرگ است اما علاقه مندان به تاریخ ، عکاسی و علاقه مندان به ورزش ماجراجویی نیز کارهایی را برای انجام دادن پیدا می کنند. به همین ترتیب ، صحنه ناهار خوری ارزان غذای خیابانی گرفته تا ناهار خوری خوب در رستوران های لذیذ مارینا متغیر است. از همه لحاظ همه جانبه است.

درباره فتحیه در ترکیه

بهترین زمان برای بازدید:

آب و هوای معمولی مدیترانه ای فتحیه ، زمستان های معتدل و تابستان های گرم باز می کند. با توجه به مایل ها خط ساحلی پر زرق و برق ، مردم محلی منتظر فصل اصلی گردشگری هستند که از ماه مه تا اکتبر شروع می شود و وقتی تعطیلات بسته ساحل شروع به کار می کند. گرم ترین ماه ها ماه ژوئیه ، آگوست و سپتامبر است که دمای هوا می تواند به اواسط دهه 40 برسد ، اما این سواحل زیبا در این ماه ها شلوغ می شوند. فصل بارانی از ژانویه تا فوریه به طول می انجامد ، در حالی که افرادی که از کاوش در جاذبه های تفریحی ، پیاده روی از راه لیکیان لذت می برند ، باید در ماههای آوریل ، ماه مه ، ژوئن ، اکتبر و نوامبر بازدید کنند.

غذا خوردن و رستوران ها

برای تهیه چند پوند آماده باشید زیرا صدها رستوران غذاهای خوشمزه بین المللی غذا را از بسیاری از کشورها سرو می کنند. برای غذاهای سنتی ترکیه ، به یک لوکانتان محلی بروید. هیچ چیز فانتزی در مورد آنها وجود ندارد ، اما آنها برای مسافران کم بودجه بسیار عالی هستند. سایر رستوران ها از غذاهای بین المللی مانند استیک ، ماکارونی ، چینی و هندی پذیرایی می کنند. با این حال ، هر اندازه که از خوردن راه خود در سراسر دنیا لذت ببریم ، بازار ماهی فتحیه جایی است که ما به آن باز می گردیم.در یک حیاط بزرگ ، ماهی فروشان ماهی تازه می فروشند ، و غذاهای دریایی آن روز صید می شوند. شام خود را بخرید و سپس آن را به هر رستوران اطراف که با آن غذاهای دیگری مانند سالاد ، چیپس ، سیب زمینی و مزی های سنتی ترکیه تهیه کرده و سرو کنید ، ببرید

خریدهای تفریحی در فتحیه ، ترکیه

مکان عالی برای شروع تجربه خرید ترکیه ، بازار سه شنبه است. از 9 صبح تا غروب باز است. فروشندگان همه چیز و هر چیزی را می فروشند. میوه ، سبزیجات و لبنیاتی و گزله سنتی را از غرفه های مواد غذایی خیابانی بخورید.یکی دیگر از تجربه های به یاد ماندنی خرید ، سرگردانی در خیابان های باریک و سنگفرش پاسپاتور ، شهر قدیمی در نزدیکی بندر است. برای تجارب خرید مدرن با غرفه های غذا ، نام های تجاری و سرگرمی همه در زیر یک سقف ، مرکز خرید Erasta را در Oludeniz Caddesi امتحان کنید.

فتحیه نزدیک کاس آنتالیا

محل اقامت: استراحتگاه ها و دهکده ها

زیبای اولودنیز: ما برای اولودینیز در حال مکیدن هستیم زیرا زیبایی خیره کننده ما را به دنیای دیگری منتقل می کند. برخی از آن بخاطر فضای انگلیس آن انتقاد می کنند اما جای تعجب ندارد زیرا بریتانیایی ها آن را برای تعطیلات بسته اصلی تحسین می کنند. گذشته از یک ساحل زیبا و تالاب آبی ، کارهای تفریحی زیادی در آنجا انجام نشده است ، اما از آنجا دورتر ، بسیاری از مکانهای دیدنی در صدر لیست جاذبه های دارای رتبه بالا قرار دارند.مجموعه های داخلی و منظره کوه های خیره کننده ای عبارتند از Hisaronu و Ovacik انتخاب کوچکی از کافه ها ، رستوران ها و مغازه ها است.

Beach Calis:   برای غروب آفتاب خیره کننده و ساحل زیبا را از دست ندهید

شهرک فتحیه: این شهر ، در آستانه تبدیل شدن به یک شهر ، جایی است که همه اتفاق می افتد. هتل با بارها ، رستورانها ، مغازه ها و ایستگاه مرکزی اتوبوس که به بقیه ترکیه متصل است ، وسیع ترین انتخاب را دارد. دوستداران ساحل ناامید خواهند شد ، اما بیشتر هتل ها دارای استخر هستند و افراد علاقمند به فعالیت های دیگری مانند گشت و گذار ، و تاریخ راضی خواهد بود.

Gocek Luxury: شهرت و هوای دریانوردی را جذب می کند. بسیاری از قایق بادبانی که به خاطر ماریناهای فوق العاده معروف آن شناخته شده است ، در اینجا بارگیری می کنند.

اوزوملو:این روستا با 20 دقیقه رانندگی در کنار هم قرار گرفته و یک قلعه مهاجرت است و بسیاری از دارندگان املاک نیز برای مدت زمان تابستان باز می گردند.

فارالیا: این روستای کوچک کوهستانی ، راه را برای عقب نشینی یوگا پیش می برد. این هتل با ارائه مناظر خیره کننده در ساحل ، مناسب افرادی است که می خواهند از دنیای خارج خاموش شوند.

جزیره سوالی: با توجه به کوچک بودن آن ، موقعیت مکانی خارج از زمین و به دلیل اینکه فقط با تاکسی آب می توان به آن دسترسی پیدا کرد ، بسیاری از مردم فقط برای روز فقط به جزیره Sovalye می روند. املاک همچنین خود را در لوکس تر و مرتب تر به بازار عرضه می کند ، و این مکان را برای هر کسی که می تواند هتل های معدودی را انتخاب کند ، مکان احتیاطی است.

فتحیه در ترکیه

مکانهای بازدید در فتحیه و کارهایی که باید انجام شود

تالاب آبی: معروف ترین نقطه عطف ، که اغلب در مجلات مسافرتی بین المللی دیده می شود ، تالاب آبی است. برای رسیدن به آنجا ، به سمت ساحل اولودنیز بروید ، به راست بپیچید و تا رسیدن به آن راه بروید. در حالی که آنجا هستید ، چتر های آفتاب ، پدال اجاره کنید و از طعم و خوراکی های انتخاب شده لذت ببرید.

دهکده شبح کایاکوی: دهکده آرام که به آرامی متلاشی شده است ، دهکده شبح کایاکوی داستان هایی از تبادل جمعیت ترکیه و یونان در دهه 1920 را به تصویر می کشد. قبل از نشستن در یک رستوران سنتی ، خیابان های باریک و سنگ فرش شده منتهی به خانه های فریبنده ، مدارس و کلیساها را تجربه کنید تا از تندر بره لذت ببرید.

مقبره های سنگی لیچیان: در پشت شهر ، بر روی یک تپه شیب دار نشسته ، این مقبره های مرتب به منطقه نگاه می کنند و گویی اهمیت تاریخی خود را به دست می آورند. هنگامی که محل استراحت برای حق امتیاز لیکیان بود ، غارتگران بیشتر اموال را در اختیار گرفتند ، اما امروزه این معماری چشمگیر است. بهترین مورد برای دیدن Amyntas است.

Butterfly Valley: محیطی روستایی که تنها شعار آن با طبیعت است. بیشتر مردم در میان دو تپه بلند قرار دارند و به پشت دره قدم می زنند ، اما snorkelers نیز این مکان را به خاطر آب شفاف آن دوست دارد.

Gorlik Gorge، Tlos and Yakapark: یک دره طبیعی که هزاران سال پیش تشکیل شده است و دارای رودخانه ای پر سرعت است.

پاراگلایدر و غواصی غواصی: اگر از Oludeniz دیدن می کنید ، از دیدن ازدحام پاراگلایدر که قبل از آمدن به استراحت در یک پد فرود در ساحل اصلی تعجب نکنید. یک خلبان حرفه ای کلاه ایمنی را به سمت شما می گذارد تا شما را مجبور به تحسین منظره کند. در غیر این صورت ، مدارس محلی نیز برای کشف کشتی های دریایی و زندگی دریایی زیر آب جلسات غواصی غواصی می فروشند.

Fethiye to Olympos Cruise Blue : در طول تابستان ، فتحیه میزبان بسیاری از مسافران بودجه ای است که برای تجربه سفر با مسافرت 3 شب چهار روزه به آنتالیا در یک قایق سنتی خلیج سفر می کنند. کسانی که می خواهند حریم خصوصی داشته باشند ، در مناسبت های خاص مانند روزهای تولد یا ماههای عسل ، غالباً منشور مخصوص قایقرانی را استخدام می کنند اما به هر صورت ، این فرصتی عالی برای تجربه نکات برجسته مانند شهر غرق کاس و ککووا است.

فتحیه در ترکیه

خرید ملک و زندگی در فتحیه

بسیاری از خارجی ها با برخورداری از مناظر خیره کننده و آن آب و هوای بسیار جذاب ، ملک را خریداری می کنند و آن را به یکی از مقاصد پرفروش ترکیه تبدیل می کنند. نکته جالب توجه این است که علیرغم شهرت بین المللی خود ، قیمت ها در هر متر مربع مقرون به صرفه است ، در حالی که با سایر مقصد های ترکیه مقایسه می شود.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران