0/5 - (0امتیاز)
07 مهر 1398 ساعت :14:55 1563

پارک میحرابات کروسو استانبول (Mihrabat Korusu)

پارک میحرابات کروسو استانبول یکی از زیباترین منظره های استانبول در فضای سبز ، مشرف به بسفر است.

در پارک میحرابات کروسو از یک طرف می توانید چای خود را بنوشید و از طرف دیگر می توانید عطر کاج را استشمام کنید و وقتی به بیرون نگاه می کنید می توانید با نمای بی نظیری از ساحل Ortak Orty ، خلیج اوستینیه و رومیلی حصار صبحانه بخورید.

اطلاعات در مورد پارک طبیعی میحرابات کروسو استانبول

میحرابات مساحت 210.000 متر مربع را در بر می گیرد. این پارک دارای هتل ، رستوران ، مناطق مخصوص دعوت و سازماندهی ، کافه ، مناطق فعالیت های اجتماعی و فرهنگی ، پیاده روی و سالن آمفی تئاتر است. پارک جایی است که گذشته و آینده در همان زمان تجربه می شوند ، جایی که می توانید آسیا و اروپا را در همان منظره تماشا کنید ، مکانی بوده است که قرن ها شاهد سرگرمی های بسفر و میزبان سلاطین بوده است. با این جنبه ، یکی از مکانهای نادری است که تاریخ و طبیعت را با استانبول ترکیب می کند.قسمت رستوران دارای گزینه های منو غنی. مطابق بسیاری از سلیقه ها ، به خصوص کباب های ترکی و عثمانی ، انواع ماهی و غذاهای گیاهی و همچنین غذاهای بین المللی به همراه ارائه های ویژه است.

قیمت صبحانه Mihrabat Korusu

در بخش کافه می توانید از میان منوی صبحانه ، سرد ، گرم ، سالاد و پاستا و همچنین انواع دسر و نوشیدنی های سرد استفاده کنید. در Mihrabat ، صبحانه هر روز در هفته موجود است. همچنین می توانید در روزهای آخر هفته به همراه خانواده یا دوستان خود بیایید و از صبحانه با منظره ای بی نظیر لذت ببرید. منوی صبحانه کاملاً متنوع است. همچنین امکان تهیه صبحانه به عنوان ناهار بوفه در آخر هفته ها که به تنهایی در بیشه در قالب بشقاب صبحانه سرو می شوند نیز وجود دارد.صبحانه ای که برای سرو در محوطه میرابات تهیه می شود برای هر نفر 40 TL است

عروسی پارک میحرابات کروسو استانبول

حفظ مکان و ساختار برای عروسی در اینجا ایده آل است.برای برنامه ریزی برای برگزاری عروسی در سالن می توانید یک جشن عروسی را در مکانهای داخلی و خارج از خانه برنامه ریزی کنید.شما می توانید یک عروسی شگفت انگیز و فراموش نشدنی را با منظره بسفر انجام دهید.

کجا و چگونه به Mihrabat Korusu بروید

برای کسانی که از طرف آناتولی آمده اند ، هنگامی که به سمت راست در گذرگاه کاواچیک می چرخید ، منطقه در سمت چپ بزرگراه TEM متعلق به بیشه Mihrabat است. شما باید از علائمی که می گوید میحرابات کروسو را دنبال کنید و به سمت بیکوز حرکت کنید. این جاده شما را مستقیماً به سمت بیشه منتقل می کند.برای کسانی که از طرف اروپایی می آیند ، هنگام عبور از جاده از جاده کاواچیک به سمت راست و عبور از زیرگذر ، علائم را دنبال کنید و این جاده دوباره شما را به سمت میحرابات می برد. از جاذبه های نزدیک می توان به Fatih Korusu و Hidiv Pavilion اشاره کرد.امیدوارم با یک تور ارزان استانبول از این پارک دیدن کنید

آدرس: Mihrabat Caddesi No: 50 Kanlica Beykoz

تلفن: (0216) 425 86 16

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران