0/5 - (0امتیاز)
27 مرداد 1398 ساعت :07:17 1116

نخلستان‌های دیدنی جزیره کیش

معروفترین نخلستان‌های کیش(باغ بهشت، نخلستان طلوع کیش، غروب کیش، مرجان کیش) می باشد.

جزیره ی زیبای کیش، از جمله مقاصد گردشگری پر طرفدار و دوست‌داشتنی برای افراد اهل سیر و سفر می‌باشد. این جزیره‌ی زیبا از جمله مکان‌هایی است که افرادی که به سفرهای پر هیجان علاقه دارند، حتما از آن رضایت کافی خواهند داشت. جزیره‌ی کیش تکه خشکی نسبتا بزرگی در میان آب‌های گرم و شور و زیبای خلیج فارس است که از سالیان دور محل زندگی و تجارت و معاش مردم بوده است و فرهنگ خاص و منحصر به خود را دارد که برای مسافران و گردشگران تور کیش بسیار جالب و جذاب واقع خواهد شد. این جزیره‌ی زیبا با دارا بودن حداکثر امکانات رفاهی برای مسافران و خدمات توریستی عالی و باکیفیت برای گردشگران به یک مکان هیجان انگیز و جالب تبدیل شده است. جزیره‌‌ای سرسبز و خوش‌آب‌وهوا و مطبوع که علی‌رغم امکانات و خدمات گردشگری عالی خود، همواره محیط طبیعی و زیبایی‌های بومی خود را به خوبی حفظ کرده است.

منابع طبیعی همچون سواحل زیبا و تمیز مثل ساحل درختان نارگیل، دریای گرم و آرام، درختان سرسبز و بلند قامت و بوته‌های کوچک و انواع سرخس‌ها، کاکتوس‌ها و دیگر گیاهان که در پارک دلفین نیز به همراه گونه‌های گیاهی دیگر در یک مجموعه جمع‌آوری شده اند. همچنین جانوران آبزی مختلفی مثل انواع ماهی‌های رنگارنگ، صدف‌ها، مرجان‌ها، حلزون‌ها و دیگر گونه‌های گیاهی و جانوری آبزی که در آکواریوم جزیره کیش هم می‌توانید ببینید و لذت ببرید. همه‌ی این منابع طبیعی و زیبا این جزیره را به یک مکان شگفت‌انگیز برای گشت و گذار تبدیل کرده است. همچنین، امکانات و خدماتی که برای رفاه حال مسافران و گردشگران تور کیش در این جزیره تدارک دیده شده است، به کمک طبیعت زیبای این جزیره آمده و در کنار یکدیگر جزیره‌ی کیش را به یک منطقه گردشگری پرطرفدار تبدیل کرده است. اکثر مسافرانی که به جزیره‌ی کیش سفر می‌کنند، علاقمند هستند که از بافت سنتی و اقلیم طبیعی کیش بازدید کنند. برای گردشگران جزیره‌ی کیش، این امکان قرار داده شده تا به خوبی و از نزدیک با چنین مکان‌هایی آشنا شوند. یکی از این مکان‌ها خانه‌ی بومیان کیش است که پیش تر آن را معرفی کردیم. اکنون می‌خواهیم در نخلستان‌های کیش گشتی بزنیم و با جاذبه‌های آن بیشتر آشنا شویم.

نخلستان باغ بهشت جزیره کیش:

نخلستان باغ بهشت جزیره‌ی کیش، تنها نخلستان به جای مانده از روزگاران دور این جزیره می‌باشد. این نخلستان زیبا در غرب جزیره‌ی کیش و در محله‌ی سفین قرار گرفته است. نخلستان باغ بهشت کیش از زیبا ترین نخلستان‌های جزیره به حساب می‌آید و همچنین یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری جزیره‌ی کیش می‌باشد. این نخلستان زیبا، همانطور که از نامش پیداست، محیطی بسیار زیبا و دلنشین دارد و برای گذران اوقات فراغت به دور از شلوغی و هیاهوی جزیره، بسیار مناسب است. سکوت و هوای آزاد این نخلستان آن را به یک مکان پرطرفدار برای مسافران تور کیش و همچنین بومیان و ساکنین جزیره تبدیل کرده است. تماشای غروب خورشید در این نخلستان، یک تصویر به یاد ماندنی و زیبا در ذهن بازدید کنندگان به جای میگذارد.

نخلستان طلوع کیش :

این نخلستان زیبا در شرق جزیره‌ی کیش کاشته شده و در مسیری به طول پانزده کیلومتر ادامه می‌یابد. مسافران و گردشگران کیش می‌توانند در هنگام رانندگی یا دوچرخه‌سواری در کیش از این نخلستان زیبا دیدن کنند چرا که درست در کنار جاده واقع شده است

نخلستان غروب کیش :

نخلستان غروب جزیره‌ی کیش، در غرب جزیره ساخته شده است و در زمینی به مساحت بیست و پنج هکتار کاشته شده است. این نخلستان زیبا در نزدیکی کشتی یونانی جزیره کیش واقع شده است و شما می‌توانید در هنگام بازدید از کشتی یونانی در ساحل غربی جزیره‌ی کیش، به این نخلستان هم سری بزنید. این نخلستان به خاطر غروب‌های دلنشین و زیبایش به نخلستان غروب نام گذاری شده است.

نخلستان مرجان کیش:

نخلستان مرجان کیش یکی از سرسبز ترین و پربار ترین نخلستان‌های جزیره است که در پانزده هکتار کاشته شده است. البته در این نخلستان‌ها به غیر از نخل خرما، درختانی مانند اکالیپتوس، کاکتوس، نارگیل و سایر گونه‌های گیاهی جزیره‌ی کیش هم یافت می‌شود.

زیبایی‌های جزیره‌ی کیش هرکدام ویژگی‌های خود را دارند و برای بازدیدکنندگان جذابیت خاص خود را به نمایش می‌گذارند. اگر علاقمندید که زیبایی‌های این جزیره‌ی شگفت انگیز را از نزدیک ببینید، می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی تور لحظه آخری کیش از قیمت‌های استثنایی و ارزان این تور‌ها بهره‌مند شوید و از میان تور‌های متنوع، تور دلخواه خود را با قیمتی بسیار مناسب انتخاب کرده و خود را برای یک سفر کامل و لذت بخش آماده کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران