0/5 - (0امتیاز)
04 مرداد 1398 ساعت :17:38 1082

معرفی بازارها و مراکز خرید جزیره‌ی کیش

معرفی بازار مروارید و پردیس یک و دو جزیره‌ی کیش

جزیره‌ی زیبای کیش، نگین خلیج فارس، از گذشته‌های دور و دراز به عنوان یک مرکز تجارت و داد و ستد در میان مردمان خاورمیانه شناخته شده است. از روزگاران قدیم، جمعیت زیادی از تجار و بازرگانان ایرانی و خارجی از تمام نقاط خاورمیانه و حتی خارج از آن، به این منطقه می‌آمدند و کالاها و اجناس خود از جمله انواع پوشاک و پارچه، مواد غذایی و ادویه‌جات و خوراکی‌های متنوع، جواهرات و کالاهای متنوع مخصوص هر کشور را با خود می‌آوردند و با فروختن آنها یا تعویض با کالاهای مورد نیاز خود، امرار معاش می‌کردند. بنابراین جزیره‌ی کیش از گذشته‌های دور، یک شاهراه تجاری بسیار مهم در ایران زمین به حساب می‌آمده‌ است. امروزه نیز، با گذشت سالیان دراز، جزیره‌ی کیش همچنان یک جزیره‌ی توریستی-تجاری به حساب می‌آید که هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این گردشگران علاوه بر استفاده از امکانات توریستی و جاذبه‌های دریایی و تفریحات آبی و ساحلی جزیره‌ی کیش، می‌توانند تجربه‌ی خرید اجناس خارجی را نیز داشته باشند. امروزه مراکز خریدی که در جزیره‌ی کیش وجود دارند، به غیر از بازارچه‌های سنتی این جزیره، اکثرا مدرن و پیشرفته هستند و در معماری آنها از شیوه‌های نوین و به‌روز استفاده شده است. در این مراکز خرید، مسافران و گردشگران می‌توانند بهترین کالاهای ایرانی و خارجی را با بهترین کیفیت خریداری کنند. چرا که جزیره‌ی کیش، به عنوان یکی از محل‌های تجارت به حساب می‌آید و کالاهای باکیفیت وارداتی را در این مکان به راحتی می‌توان یافت.کالاهایی نظیر پوشاک، لوازم خانگی، لوازم الکتریکی، پارچه، اسباب بازی، خوراکی های متنوع و ...درجزیره‌ی کیش، مراکز خرید بسیاری وجود دارد که می‌تواند پاسخگوی نیاز گردشگران تورکیش باشد. از معروف ترین مراکز خرید کیش، می‌توان به بازار زیتون کیش، بازار مرکز تجاری کیش، بازار سارینا یک، بازار دیپلمات، بازار مریم کیش، بازار پردیس در دو شعبه‌ی یک و دو، بازار ونوس کیش و بازار مروارید کیش نام برد.بر خلاف عموم مردم که سفر به جزیره‌ی کیش را یک سفر پرهزینه و نیازمند یک برنامه ریزی دقیق می‌دانند، علاقمندان می‌توانند از تخفیفات تور کیش بهره مند شوند و با صرف هزینه‌ی کمتر،  یک سفر به یادماندنی را تجربه کنند.در این قسمت به معرفی مختصری از سه نمونه از بازار‌ها و مراکز تجاری جزیره‌ی زیبای کیش می‌پردازیم.

بازار مروارید جزیره‌ی کیش

بازار مروارید در جزیره ی زیبای کیش، با ظاهری بسیار زیبا و با الهام از بناهای دوره هخامنشی، ساخته شده است. این مرکز تجاری دارای دوازده در ورودی وهشت عدد بازارچه می‌باشد که هر کدام با اسم‌های ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص شده اند. در این مرکز خرید، بوتیک هایی با عرضه‌ی انواع  پوشاک مردانه و زنانه، بلوریجات، لوازم ورزشی و آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و... را دارا است.

بازار پردیس کیش- شعبه یک

بازار پردیس شعبه‌ی یک، یکی از بزرگ ترین و جزء بهترین بازارهای کیش به حساب می آید، در دو طبقه، در شرق جریره‌ی کیش، واقع شده است.بازار پردیس کیش یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره کیش است که به سبک اروپایی و با مشاوره مشهورترین معماران فرانسوی ساخته شده است.این مرکز خرید، دارای دویست و بیست و هشت غرفه فعال می‌باشد. که درعرضه‌ی انواع مختلف پوشاک، پارچه، وسایل صوتی وتصویری، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع تلفنهای همراه، کیف وکفش، ساعت، مکمل های غذائی، سیستمهای کامپیوتری، تعمیرات موبایل، آژانسهای مسافرتی، شعب بانکها مشغول به کار هستند.در این مرکز خرید، فودکورت و کافی‌ شاپ و همچنین رستوران‌های سنتی و چایخانه نیز مشغول به فعالیت هستند.اگر از تور‌ تخفیفی کیش استفاده می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌شود به این مرکز خرید هم مراجعه کنید. کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب آنها از ویژگی های مثبت این مرکز تجاری است.

بازار پردیس کیش- شعبه‌ی دو

اگر علاقمند به خرید از مراکز تجاری لوکس هستید، مرکز خرید کیش، شعبه‌ی دوم، انتخاب خوبی است. این مرکز خرید با عرضه‌ی بهترین کالاها و تنوع بسیار زیاد در زمینه‌ی انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکتریکی، کالای خواب، کالای کودک، انواع عطر، انواع جواهرات، در طرح های متنوع و با عرضه‌ی مستقیم برند های روز دنیا، مشغول به فعالیت است. این مرکز تجاری زیبا، در سه طبقه و دویست واحد فعال، در نوار ساحلی جزیره‌ی کیش واقع شده‌است. برای بهره‌مندی از تخفیفات ویژه‌ی سفر به جزیره‌ی کیش، به صفحه‌ی تور تخفیفی کیش مراجعه کنید.

منبع:توریاب

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران