4.5/5 - (1امتیاز)
24 اردیبهشت 1398 ساعت :11:04 5929

مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول Emaar Square Mall (قسمت آسیایی منطقه اسکودار)

مرکز خرید عمار اسکوئر مال ستانبول با طراحی معماری منحصر به فرد و مارک های لوکس متفاوت است.

اسکوئر مال ستانبول در قسمت آسیایی استانبول مانند یک محله جدید با مجتمع سینمایی چند طبقه و سالن سینما با 2400 نفر صندلی است که شامل اولین تئاتر DX 4 طرف آسیایی، آکواریوم و باغ وحش ، مناطق تفریحی، بیش از 100 رستوران و کافه، یک بازار سنتی ترکیه و مرکز مد همه در مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول در انتظار شماست.

مرکز خرید عمار اسکوئر مال ستانبول به عنوان یک مقصد برای خرید، سرگرمی و غذا طراحی شده است و تجربه ای فوق العاده برای بازدید کنندگان خود از ترکیه و سراسر جهان ارائه می دهد. عمار اسکوئر میزبان مارک های لوکس و فروشگاه ها است که برای اولین بار در کشور ترکیه در دسترس است، در حالی که ارائه یک رویکرد است که پاسخ به هر نیاز زندگی مدرن شهری است؛ از خوردن و نوشیدن تا سرگرمی. عمار اسکوئر در تاریخ 28 آوریل سال 2017 افتتاح شد و انتظار می رود سالانه به طور متوسط ​​25 میلیون نفر بازدید کننده داشته باشد.در یک مکان واحد، عمار اسکوئر  مجموعه ای از نام تجاری را ارائه می دهد که می تواند برای هر بودجه یا طعم و مزه باشد. این مرکز هم محل های خرید داخلی و هم در فضای باز دارد و مارک های لوکس را که قبلا در ترکیه در دسترس نبودند به ارمغان می آورد. مردم می توانند آنچه را که در بازار Square Emaar در حال جستجو هستند، پیدا کنند.

درباره کمپانی بین االمللی Emaar Properties

کمپانی عمار واقع در دبی یکی از بزرگترین شرکت های املاک و مستغلات در جهان است و دارای پروژه های بزرگ و تجربه در زمینه  ساخت مراکز خرید، گردشگری، بخش های سرگرمی و خدمات مالی و ارائه پروژه های نمادین است. کمپانی عمار به سادگی املاک و مستغلات را توسعه نمی دهد، اما ارائه کننده یک سطح کاملا جدید از خدمات با ارزش است که نیازهای افراد با استفاده از محل را برآورده می کند. Emaar در سال 1997 تاسیس شد و فعالیت هایش در کشور ترکیه در سال 2006 آغاز نمود. کمپانی عمار در ترکیه ابتدا پروژه دره توسان را تحویل داد و در سال 2016 Land Of Legends را با همکاری ریکسوس تحویل داد. مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول سومین و بزرگترین پروژه شرکت در کشور ترکیه، تقریبا یک محله جدید را در سمت آناتولی های استانبول ایجاد می کند. این پروژه در 66 هکتار زمین در Çamlıca ساخته شده است و به شیوه ای طراحی شده است که هتل ها، دفاتر، خوابگاه ها و مرکز خرید را در بر می گیرد.

لطفا برای رفتن به مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول به صفحه قیمت تور استانبول توریاب مراجعه کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    سعید
    سلام یه هتل 4ستاره واقعی هست صبحانه کامل- استخر شیک طبقه هشتم رو به اتوبان شیخ زاید با نمای زیبا، کارکنان مودب